LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Softwareprobleem KPN interactieve tv

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Matthieu47
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 jun 2009 13:18

Softwareprobleem KPN interactieve tv

Ongelezen bericht door Matthieu47 »

Hierbij een waarschuwing voor iedereen die interactieve tv van KPN overweegt. De tv-ontvanger gaat bij mij een paar keer per week over tot een spontane reset, als gevolg waarvan ik dan ruim vijf minuten geen beeld heb. En dit is de reactie die ik van KPN kreeg toen ik dit probleem meldde:

Geachte heer ,

Naar aanleiding van uw klacht over Interactieve TV van KPN kunnen wij u als volgt informeren:

Uit navraag is gebleken dat het probleem dat u ondervindt met de volgende software update zal worden opgelost. Het is nog niet bekend wanneer deze update zal plaatsvinden.

Wij vinden het vervelend dat u deze ervaring heeft gehad met KPN, waarvoor in de eerste plaats onze excuses.

Wij geven uw ervaring door aan de betreffende afdeling zodat wij onze service kunnen verbeteren.

Met vriendelijke groet,

Esther Damen
KPN

Hyllan
Berichten: 23
Lid geworden op: 23 jul 2007 17:28

Re: Softwareprobleem KPN interactieve tv

Ongelezen bericht door Hyllan »

Ik heb nu inmiddels 3 maanden IPTV van KPN. Ben er zeer tervreden mee. Mooie strak beeld, genoeg zenders en nog nooit een storing gehad. Ook heb ik Digitenne en dat werk ook perfect. En omdat ik IPTV van KPN heb (9,95 per maand) krijg ik digitenne gratis. Hoef hier dus geen kosten meer voor te betalen. Dus er zijn wel degelijk mensen die wel tervreden zijn over IP TV en Digitenne van KPN.

Gesloten