LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sony Bravia KDL32W4000

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
JoostZwolle
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 apr 2012 14:17

Sony Bravia KDL32W4000

Ongelezen bericht door JoostZwolle »

Sinds een week heb ik een zeer irritant bromgeluid in mijn tv zitten. De ene keer is het erger dan de andere keer. Als er meer wit in beeld is (ook bij teletekst) dan wordt het bromgeluid erger. Ook als ik het geluid uitzet, is de bromtoon te horen. Iemand soortgelijke ervaringen? Aankoopdatum is 9 maart 2009

cmen
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 okt 2012 23:58

Re: Sony Bravia KDL32W4000

Ongelezen bericht door cmen »

ook ik heb hier last van Sony bravia KDL26L4000

Ik maak gebruik van digitenne van Kpn.
Soms valt het een half jaar niet op en dan is het weer hinderlijk aanwezig.

Dan1
Berichten: 11
Lid geworden op: 02 jul 2010 15:45

Re: Sony Bravia KDL32W4000

Ongelezen bericht door Dan1 »

*** PROBLEEM OPGELOST DOOR SONY. MODEL ALLEEN IN 2008 VERKOCHT ***

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Bij mij gaat iedere keer de insteekmodule stuk. Elke 10 maanden een nieuwe nodig. Symptomen zijn eerst op NL1/2/3 ; blokken in beeld, gedeelte beeld bevriest. :shock: Verholpen door kaart er uit te trekken.. Na enige tijd gaat het ook bij de RTL zenders optreden. Dan helpt het '..eruit trekken..' niet meer, en is de CI-cam 'toast' geworden. :twisted: Ik heb nu 3x van KPN een andere module. Daarna nog één keer op garantie voor een andere TV. Toen was KPN het zat. Vorig jaar via Sony een 'Icecrypt Smit Conax' gekocht. Ik zou het geld terugkrijgen. Dat gebeurde pas na veel e-mails en telefoontjes... na 3 maanden! Nu zijn de eerste tekenen er weer; uitval op de NL zenders. Voor nood heb ik nog drie oude modulers liggen. :roll: Wil ik een film uitzien, dan wissel ik snel de module. Werk soms nog een uurtje... Maar nu beweert de customer service NL dat 'deze bravia nooit geschikt was voor digitenne'. Laat ik er nu een digitenne set bij hebben gekocht in een doos van Sony !!!

Gesloten