In mei 2008 heb ik een 'Sony Bravia KDL26P3000e' gekocht. Gelijk daarbij een 'CONAX' insteekmodule gekocht voor de digitennekaart
![Very Happy :D](./../images/smilies/icon_biggrin.gif)
. Ongeveer na een jaar komen er blokken/vlekken in het beeld op NL1/2/3. Een paar dagen later vallen ook de RTL's etc weg
![Shocked :shock:](./../images/smilies/icon_eek.gif)
. Kreeg een nieuwe CAM via de winkel. Een jaar later wéér ; nieuw via KPN. Jaar later wéér , coulance via KPN. Nu is de coulance 'op'. Ik heb een klacht bij Sony neergelegd omdat volgens mij het 'overlijden' van de CAM een gevolg is van een ontwerpfout in de Sony TV
![Rolling Eyes :roll:](./../images/smilies/icon_rolleyes.gif)
; de kaart steekt te weinig erbuiten en krijgt geen koeling genoeg. Sony molt dus de CAM en is civiel rechtelijk aansprakelijk voor 'gevolgschade'. KPN was zéér blij met mijn informatie. Zij zijn gaan onderzoeken of er een verband is tussen kapotte modules en Sony TV's. Ik wacht nu twee weken op een antwoord van Sony, maar hoor niks terug . Ik ga mijn rechtsbijstand inschakelen denk ik ; Sony neemd de TV maar terug
![Idea :idea:](./../images/smilies/icon_idea.gif)
. Desnoods met een bedrag aan afschrijving. Ik heb tientallen apparaten van Sony, nooit problemen, maar dit is een DRAMA
![Mad :x](./../images/smilies/icon_mad.gif)