Door een stomme fout van de VKB is er op 21 mei teveel betaald voor tv Ziggo
namelijk E 47,15 dit moet maandelijks zijn E17,20,reken ik 2 keer van de maand mei en juni is het naar mijn inziens toch altijd nog E34,40
E 12,75 teveel
Toch hebben ze het lef om mij een herinnering te sturen met ,2,50 herinneringskosten,
Heb 2 keer gemaild,brief geschreven,geen gehoor,
En de VKB maakt er een potje van om alsmaar dit soort fouten te maken, hierdoor is m,n telefoon rekening niet betaald en ben ik afgesloten,zo op de afschriften geen betalingskenmerk,dus weet je niet welk acceptgiro er is betaald ,bah,,,,en dat heet dan HULP verlening.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Te veel betaald,toch aanmaning?
-
z.assistente
Re: Te veel betaald,toch aanmaning?
Dit had ook in uw vorige post kunnen worden gemeld, waarom een dubbelpost??
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 3&t=119784
onzinnige forumvervuiling.
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 3&t=119784
onzinnige forumvervuiling.
-
Ziggowebteam
- verified
- Contacteer:
Hallo z.assistente,
Zou je mij via een privé bericht je klantgegevens willens sturen dan ga ik kijken wat er precies aan de had is met de facturen.
Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex
Zou je mij via een privé bericht je klantgegevens willens sturen dan ga ik kijken wat er precies aan de had is met de facturen.
Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex
-
z.assistente
Hoi Ziggoteam,
Het probleem is inmiddels opgelost mag het teveel betaalde gewoon aftrekken van de volgende factuur,
Het schijnt dat de VKB vaak niet het klantnummer vermeld waardoor men niet weet wie er betaald heeft.
Doch bedankt voor uw reactie
Het probleem is inmiddels opgelost mag het teveel betaalde gewoon aftrekken van de volgende factuur,
Het schijnt dat de VKB vaak niet het klantnummer vermeld waardoor men niet weet wie er betaald heeft.
Doch bedankt voor uw reactie