LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tele 2

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
deur
Berichten: 15
Lid geworden op: 04 apr 2007 21:30

tele 2

Ongelezen bericht door deur »

hoi ik wou het even kwijt ik heb digitene van tele 2 besteld via internet ik heb mijn casema opgezegd omdat hun zeiden 3 mei heb je het binnen ik zit nu nog zonder tv hun blijven zeggen dat het is afgeleverd nou wij hebben niets je wordt van de kast naar de muur gestuurd ik zou al 4 keer teug worden gebeld is ook niet gebeurd het is echt een puinhoop ze zeggen er is voor getekend nou laat maar zien dat kunnen ze niet dus echt niet meer bij tele 2 wat een puin hoop

Marssjo
Berichten: 254
Lid geworden op: 29 sep 2005 15:23

Re: tele 2

Ongelezen bericht door Marssjo »

Puinhoop ??
Zinnen zonder hoofdletters, komma's en punten. Nee, das geen puinhoop, maar leest niet makkelijk.

RADonker
Berichten: 87
Lid geworden op: 13 okt 2006 18:42

Re: tele 2

Ongelezen bericht door RADonker »

Tele2 is er pas mee begonnen met het verkoop van digitenne en het zal wel even op gang moeten komen. Geef ze gewoon even de tijd en dan komt het voor elkaar. Ik heb alles bij Tele2 en bij mij is het altijd en goed geleverd en het duurt nu iets langer omdat het een nieuw product is.

deur
Berichten: 15
Lid geworden op: 04 apr 2007 21:30

Re: tele 2

Ongelezen bericht door deur »

ik ben al 3 weken bezig en heb nu nog geen tv ik zou al 6 keer worden terug gebeld maar nee hoor niets werkt zelfs de mensen daar niet je wordt in de maling genomen

rcb1978
Berichten: 58
Lid geworden op: 07 mei 2007 14:54

Re: tele 2

Ongelezen bericht door rcb1978 »

Dat is dus het voordeel van Digitenne van KPN, je koopt het kastje in de winkel, krijgt het meteen mee en kijkt meteen (binnen 5 minuten) haarscherp digitale tv! Nadeel is dat je moet bijbetalen voor tele2 voetbal...

KPN
Berichten: 508
Lid geworden op: 17 sep 2006 01:47

Re: tele 2

Ongelezen bericht door KPN »

Dat is dus het voordeel van Digitenne van KPN,
Hmm, dus toch 1 voordeel bij KPN.... :roll:

deur
Berichten: 15
Lid geworden op: 04 apr 2007 21:30

Re: tele 2

Ongelezen bericht door deur »

maar het is ook zo bij tele 2 je kan geen 2e kastje er bij nemen dus je ben verplicht om in alle slaapkamers naar het zelfde net te kijken ze zeggen wel dat je het kan bestellen maar dan ga je naar die afdeling toe en die zeggen weer nee kan niet en zo gaat het maar door
als tele 2 het nu eerst eens goed maak dat ik gewoon tv kan kijken dan ben ik al iets tevreden barends 2286rl /33

deur
Berichten: 15
Lid geworden op: 04 apr 2007 21:30

Re: tele 2

Ongelezen bericht door deur »

ik ga denk ik maar stappen nemen naar vara-kassa hahaha dan maar zo.

rcb1978
Berichten: 58
Lid geworden op: 07 mei 2007 14:54

Re: tele 2

Ongelezen bericht door rcb1978 »

Bij KPN kun je 3 kastjes aansluiten die je trouwens dus gewoon weer in de winkel haalt :wink: Hmmm, dus dat is voordeel nr. 2

batchie
Berichten: 44
Lid geworden op: 27 mar 2007 15:18

Re: tele 2

Ongelezen bericht door batchie »

hoe werkt dat dan met tele 2 in andere kamers? gaat dat dan automatisch?

ps de Saturn verkoopt tele 2 in de winkel, je betaald dan 50 euro voor een decoder

rcb1978
Berichten: 58
Lid geworden op: 07 mei 2007 14:54

Re: tele 2

Ongelezen bericht door rcb1978 »

Voor zover ik het begrepen heb, kun je bij tele2 geen 2e decoder aansluiten... Dit kan dus wel bij kpn... Is trouwens dan ook weer goedkoper (1e decoder gratis, 2e decoder €90,- bij tele2 2x €50,- = €100 euro)

Gesloten