| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] TELE2 abbonnement
-
hvanwaas59
TELE2 abbonnement
Afgelopen vrijdag de decoder gekregen voor interactieve TV. Het abonnement ben ik in eind december aangegaan. Nu blijkt de beeldkwaliteit niet scherp, ondanks bijstand van de helpdesk. Na afsluiten van contract heb je een bedenktijd van 1 a 2 weken. Nu je het product hebt ontvangen blijkt dat je ondanks tegenvallende resultaten hier niet meer vanaf kan. Dat vind ik wel vreemd. Wat zou ik hier nog aan kunnen doen?
-
Toolboy
Re: TELE2 abbonnement
hvanwaas59 schreef:Afgelopen vrijdag de decoder gekregen voor interactieve TV. Het abonnement ben ik in eind december aangegaan. Nu blijkt de beeldkwaliteit niet scherp, ondanks bijstand van de helpdesk. Na afsluiten van contract heb je een bedenktijd van 1 a 2 weken. Nu je het product hebt ontvangen blijkt dat je ondanks tegenvallende resultaten hier niet meer vanaf kan. Dat vind ik wel vreemd. Wat zou ik hier nog aan kunnen doen?
Heeft u de data bijgehouden over de kontakten met de helpdesk??
Als dat zo is en het is binnen die 2 weken denk ik dat er wel een kans tot ontbinding is.
T
-
loonbedrijfsportel
Re: TELE2 abbonnement
wij hadden dit ook maar het is gewoon oude rommel :
in de internet is ook traag niet de snelheid die ze beloofen .
mvg een tele 2 klant ,
in de internet is ook traag niet de snelheid die ze beloofen .
mvg een tele 2 klant ,