LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 en Eredivisie live voetbal

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
EJS
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 feb 2008 02:48

Tele2 en Eredivisie live voetbal

Ongelezen bericht door EJS »

Ik ben al vanaf het begin klant bij Tele2 (was eerst versatel) en heb altijd voetbal gekeken via hun. Eerst via het pakket versatel compleet + voetbal. En sinds vorig jaar via Vison Gold met voetbal omdat ik dan ook de gewone TV kanalen er bij kreeg (wat niet mogelijk was met mijn oude pakket).

Nu kreeg ik een paar dagen terug een e-mail van tele2 met de volgende tekst.

<>
Beste heer/mevrouw *****,
Na 3 jaar succesvol live het Eredivisie voetbal te hebben uitgezonden, kan Tele2 met trots melden dat we dat ook de komende drie seizoenen blijven doen. En nog veel meer!

Voordelig overstappen
Als u ook wilt genieten van live Eredivisie voetbal, is het nu tijd om over te stappen. Naast de wedstrijden wordt er bovendien een programma uitgezonden met Humberto Tan en Jan van Halst. Ook geven Johan Derksen en Wilfred Genee dagelijks hun visie op de voetbalwereld. Allemaal via Tele2 TV Gold Eredivisie Live! Uiteraard behoudt u verder alles wat u gewend bent van Tele2 TV.

U betaalt hiervoor de eerste 6 maanden geen €64,90 maar slechts €54,90. Dat betekent €60,- voordeel. Daar bovenop ontvangt u van ons €10,- GRATIS videotegoed. Typisch Tele2!
<>

Ik ben toen gaan bellen met Tele2 en heb ze verteld dat ik mij bedonderd voel, ik had namelijk ook een boekje van hun ontvangen en daar staat letterlijk in "Als u afgelopen voetbalseizoen ook al van ons voetbal aanbod heeft genoten, dan veranderd er voor u niets en kunt u gewoon blijven kijken" En verder op in hetzelfde boekje staat "U heeft al voetbal in uw pakket. Voor u als trouwe Tele2 voetbalklant veranderd er helemaal niets! Dit betekent dat u ook komend voetbalseizoen gewoon alle Eredivisie wedstrijden live kunt volgen via Tele2TV. Nogmaals, voor dit complete voetbal aanbod hoeft u zelf
geen actie te ondernemen en niets extra's te betalen!" ook staat er bij hun op de site een brief met vergelijkbare tekst.

http://www.tele2.nl/shop/TV/docs/brief_ ... _tele2.pdf

Maar toch krijg ik keer op keer van de klantenservice van Tele2 te horen als ik bel dat ik over moet stappen als ik voetbal wil blijven zien. Wat dus inhoud dat ik na 6 maanden 10 euro meer moet gaan betalen dan wat ik nu dus betaal.

Ik voel mij behoorlijk bedonderd/opgelicht door Tele2 en zou graag willen weten of er meer mensen zijn die het zelfde onder vinden op het moment met Tele2 en Eredivisie live voetbal...

gerwin80
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 aug 2008 13:40

Re: Tele2 en Eredivisie live voetbal

Ongelezen bericht door gerwin80 »

Ik heb hetzelfde probleem. Heb sinds februari 2008 vison gold eredevisie abbonement. Wanneer ik het eredivisie voetbal wil blijven zien moet ik 10 euro extra gaanb betalen. Echt belachelijk. Dus ik heb ervoor gekozen voor het vision gold abonnement zonder eredivisie voetbal.

Nu zag ik op de site van tele2 dat hetzlefde vision gold abbonnement zonder eredivisie voetbal nu wordt aangeboden voor 29,95 euro (de eerste 6 maanden) en daarna 39,95 euro op basis van een jaarcontract.

Ikzelf zit voor hetzlefde pakket 2 jaar vast voor 44,95 euro per maand

Mijn mening: op dit moment wordt de consument de dupe van de prijzenoorlog die gaande is op deze markt.

echt waanzin.

Graag reactie

EJS
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 feb 2008 02:48

Re: Tele2 en Eredivisie live voetbal

Ongelezen bericht door EJS »

Vandaag weer contact gehad met Tele2 en heb het voor elkaar gekregen dat ik een extra eenmalige korting krijg van 60 euro zodat ik totaal nog 1 jaar lang 54,95 euro per maand blijf betalen. Dan kan ik over 1 jaar altijd nog gaan kijken wat ik ga doen en welke aanbieder een leuk aanbod heeft ;)

fahn
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 aug 2008 19:22

Re: Tele2 en Eredivisie live voetbal

Ongelezen bericht door fahn »

die prijsverhoging komt denk ik dat die dik verdienende figuren zoals die tan, van Halst, Derksen en Genee betaald moeten worden zodat zij hun tas nog verder kunnen vullen.
volgen mij kan je heel goed zonder die zakkenvullers, het gaat voor de kijker toch om het voetbal en niet het eindeloze geleuter van die zakkenvullers.

DUS ZAKKENVULLERS ERUIT EN PRIJZEN OMLAAG NAAR HET OUDE NIVEAU!!!

:wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

EJS
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 feb 2008 02:48

Re: Tele2 en Eredivisie live voetbal

Ongelezen bericht door EJS »

Helemaal mee eens, aan L v Gaal hebben we genoeg voor het eindeloze geleuter

;) ;) ;) ;)

har74
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 aug 2008 22:20

Re: Tele2 en Eredivisie live voetbal

Ongelezen bericht door har74 »

heb ook tele2 vision gold per dec. 2007
het super pakket: bellen / internet/digitale tv/ alle wedstrijd.
maar ze hadden de rechten toen nog niet voor het seizoen 2008/2009
dus ik twijfelde.
"meneer, als er dan nog voetbal bij tele2 is, BLIJFT U GEWOON KIJKEN 100%"
oke.ik doe het.
op 11 juli een mail van tele2:gaoool u blijft kijken naar het voetbal bij tele2, er veranderd niets voor u. (dat is goed nieuws,toch?)
zaterdag 30-08-08 zet ik om 14:30 mijn decoder aan(gebruik die niet om tv te kijken,veel te traag)
GEEN voetbal. (wel voor 6,99 voot 1 wedstrijd)
DUS BELLEN.(ik had die mail toch op 11 juli goed gelezen,even nog een keer lezen vlug,klopt)
"ja meneer ,klopt maar die mail was een fout,sorry.
en die belofte in dec. 2007 dan??
"tja....... maar voor 54.90 en na 6 maanden 64,90 kan u alle wedstrijden weer zien.(omzetten duurt ook nog eens 2 weken)"
HALLOOOOO tele2.
ik betaal 44,90 (daarvoor 39,95)voor vision gold sinds dec.2007 voor 2 jaar!!!incl.alle wedstrijden. zolang het bij tele2 te zien was!!
tellen de 2 toezeggingen niet meer als het jullie uit komt.
eerste mondeling(maar die gesprekken worden toch opgenomen en de mail(van een vakantie kracht ofzo???).
tele2 stuurt je van die reclame folder toe.dat ze nummer 1 zijn!!!
hahahaha, voor mijn zeker niet meer nu.
ik kijk uit naar de eerste uitzending van tros rader.verwacht de tele2 man aan tafel.met een mooie oplossing.(welke?? dat de mensen met vision gold binnen een week weer voetbal kunnen kijken, wat ik nu te veel betaal naar mijn mening mogen ze houden.)
wat baal ik van tele2(tot dec.2009 nog maar)

hempstar
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 sep 2008 05:20

Re: Tele2 en Eredivisie live voetbal

Ongelezen bericht door hempstar »

22% prijs stijging van tele 2 vision gold in nog geen 10 maanden,
ik wilde graag voetbal kijken :), dus op 29 aug 2007 meld ik mij aan.
krijg het pakket pas na veel bellen op 12 okt binnen.
hierbij zit ik aan een contract vast van twee jaar voor tele 2 vision gold
met alle wedstrijden live. zo wordt mij verteld
alles gaat daarna goed tot het weekend van 29 tot 31 2008, sorry u heeft
geen voetbal meer. Wij als tele 2 hoeven ons niet aan de regels te houden
maar u als klant wel. (of te wel don't f#ck met ons, jij bent gewoon een nummer en slaaf en contracten gelden niet en jij betaald gewoon nog een keer extra)
22 % meer pfff, ik voel me echt opgelicht[/b]
kan nu ook niet overstappen, zit nog zeker 14 maanden vast aan een pakket wat zo saai is als een soepstengel.
Ook dit even, ik betaal dus nu 44,95 voor het saaie sopestengel pakket, terwijl het nieuwe saaie soepstengel pakket word aangeboden voor 39.95.
ik zit dus nu in limbo ik wil liever dan het andere saaie soepstengel pakket van
34,95, maar ja dat kan dan niet omdat een contract heb voor vision gold met voetbal uit 2007 wat niet meer bestaat.


:evil: :cry: :?: :x :D :D

hempstar
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 sep 2008 05:20

Re: Tele2 en Eredivisie live voetbal

Ongelezen bericht door hempstar »

Nog even dit, als ik bij upc het eredivisie pakket neem, kost dit me
dan 90 euro per jaar. ( kan elk moment opzeggen dus al het seizoen
is afgelopen dan hoef ik niks te betalen)
Daar in tegen bij tele 2 betaal ik 240,60 euro per jaar (tele 2 basis pakket 39.95, met voetbal erbij 60 euro)

zie het verschil 150,60 euro's

gogo54
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 sep 2008 19:21

Re: Tele2 en Eredivisie live voetbal

Ongelezen bericht door gogo54 »

Ook bij Canaldigitaal moet je 10euro betalen voor live voetbal.Terwijl je Canaldigitaal Premium hebt.Als je lid werd om tele2 te kijken kosten het 10, euro p/mnd.Dus pakje het completepakket .En nu mag je weer extra betalen voor hun diensten.
Dan maar geen voetballen maar zorgen dat ik weg ben bij Canaldigitaal

grt gogo

Cor802
Berichten: 39
Lid geworden op: 01 feb 2008 20:52

Re: Tele2 en Eredivisie live voetbal

Ongelezen bericht door Cor802 »

Ik betaalde eerst 6 euro voor eredivisie en nu mag ik , en 7,50 per maand betalen voor digitenne ÉN 10 euro voor voetbal bij KPN!

Denk dat ik toch maar bedank, heb nog een paar dagen om op te zeggen bij die digibende clup vanwege de prijsstijging,.... t'is maar voetbal.......

pcbee4you
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 mei 2006 00:02

Re: Tele2 en Eredivisie live voetbal

Ongelezen bericht door pcbee4you »

Ik ben al vanaf het begin klant bij Tele2 (was eerst versatel) en heb altijd voetbal gekeken via hun. Eerst via het pakket versatel compleet + voetbal. En sinds vorig jaar via Vison Gold met voetbal omdat ik dan ook de gewone TV kanalen er bij kreeg (wat niet mogelijk was met mijn oude pakket).

Nu kreeg ik een paar dagen terug een e-mail van tele2 met de volgende tekst.

<>
Beste heer/mevrouw *****,
Na 3 jaar succesvol live het Eredivisie voetbal te hebben uitgezonden, kan Tele2 met trots melden dat we dat ook de komende drie seizoenen blijven doen. En nog veel meer!

Voordelig overstappen
Als u ook wilt genieten van live Eredivisie voetbal, is het nu tijd om over te stappen. Naast de wedstrijden wordt er bovendien een programma uitgezonden met Humberto Tan en Jan van Halst. Ook geven Johan Derksen en Wilfred Genee dagelijks hun visie op de voetbalwereld. Allemaal via Tele2 TV Gold Eredivisie Live! Uiteraard behoudt u verder alles wat u gewend bent van Tele2 TV.

U betaalt hiervoor de eerste 6 maanden geen €64,90 maar slechts €54,90. Dat betekent €60,- voordeel. Daar bovenop ontvangt u van ons €10,- GRATIS videotegoed. Typisch Tele2!
<>

Ik ben toen gaan bellen met Tele2 en heb ze verteld dat ik mij bedonderd voel, ik had namelijk ook een boekje van hun ontvangen en daar staat letterlijk in "Als u afgelopen voetbalseizoen ook al van ons voetbal aanbod heeft genoten, dan veranderd er voor u niets en kunt u gewoon blijven kijken" En verder op in hetzelfde boekje staat "U heeft al voetbal in uw pakket. Voor u als trouwe Tele2 voetbalklant veranderd er helemaal niets! Dit betekent dat u ook komend voetbalseizoen gewoon alle Eredivisie wedstrijden live kunt volgen via Tele2TV. Nogmaals, voor dit complete voetbal aanbod hoeft u zelf
geen actie te ondernemen en niets extra's te betalen!" ook staat er bij hun op de site een brief met vergelijkbare tekst.

http://www.tele2.nl/shop/TV/docs/brief_ ... _tele2.pdf

Maar toch krijg ik keer op keer van de klantenservice van Tele2 te horen als ik bel dat ik over moet stappen als ik voetbal wil blijven zien. Wat dus inhoud dat ik na 6 maanden 10 euro meer moet gaan betalen dan wat ik nu dus betaal.

Ik voel mij behoorlijk bedonderd/opgelicht door Tele2 en zou graag willen weten of er meer mensen zijn die het zelfde onder vinden op het moment met Tele2 en Eredivisie live voetbal...

Nu krijg je een brief dat het veranderd is en dat je het binnen 7 dagen kunt annuleren via o900 nummer heb ik gedaan daar wordt me medegedeeld dat het niet mogelijk is.heb de brief op 5 sept gekregen en heb op 10 sept gebeld is 5 dagen tele 2
heb het bovenstaande gekopieerd want is bij mij hetzelfde

bionda48
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 nov 2006 18:06

Re: Tele2 en Eredivisie live voetbal

Ongelezen bericht door bionda48 »

:twisted: :twisted:
Hallo
ook ik zit met het zelfde probleem met tele2 ook al jaren klant en precies het zelfde verhaal of meer betalen of geen voetbal .
ik vind het een schandal dat dit zomaar door kan gaan en dan de verschillen zoals bij EJS dat kan dan wel maar waarom niet voor alle oude klanten?
heb nu al 3x kontakt gehad maar ze kunnen er niets aan doen walgelijk gewoon.

hoop nog wat van ze te horen anders ga ik mijn kontrakt ontbinden uiteindleijk leveren ze niet wat ik voordien wel kreeg voor dit geld

dvdwindt
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 okt 2008 15:32

Re: Tele2 en Eredivisie live voetbal

Ongelezen bericht door dvdwindt »

Ik zit met hetzelfde probleem of in ieder geval een vergelijkbaar probleem.
Al jaren maak ik gebruik van internet via tele2. Nog uit de tijd dat het zonnet was en later Versatel.
3 jaar lang met plezier voetbal gekeken en afgelopen jaar kreeg ik on demand een aanbod van Tele2 om Film1 en Sport1 eens te proberen.
On demand betekend dat je dit via de tv registreerd.
Ik dacht nou, dat kan ik proberen.
Wat mij er nooit bij is verteld is dat ik vervolgens voor het gehele pakket een nieuw 2-jarig abonnement afsluit tegen € 67,00 per maand.

Nu wil ik ivm een verhuizing mijn abonnement opzeggen en dat blijkt nu niet te kunnen, omdat ik dus akkoord zou zijn gegaan met een nieuw 2-jarig abonnement voor al mijn diensten.

Na veel bellen met de Tele2 klantenservice,(iets wat werkelijk niets met een klantenservice te maken heeft) wordt ik iedere keer afgescheept met iets nieuw.
Gisteren belde ik om 19.50 uur en toen was de afdeling abonnementswijzigingen al weg, want die werken maar tot 20.00 uur?
Vanmorhen belde ik en toen moest ik later terugbellen, want ze begonnen pas om 9.00 uur (Het was 8.52 uur en gemiddeld sta je 12 minuten in de wacht)

En nog later belde ik weer en toen kon men mij niet doorverbinden, omdat hun systeem eruit lag. Of ik later terug wilde bellen.

Mij is het echt een raadsel hoe je van die mensen af kan komen.
Gevraagd of ze de actievoorwaarden naar me toe konden mailen, maar dat doen ze niet. Kan dus ook niet meer controleren of het normaal is dat er dan een nieuw 2 -jarig abonnement wordt gestart.
Ik heb het nooit en te nimmer gehad over een verlenging van 2 jaar.
Ik wilde alleen wat vaker een film zien en wat buitenlands voetbal.

Gesloten