Wij hebben HD televisie van Tele2 besteld. Een paar dagen geleden zou het worden opgeleverd. Nu blijkt het op dit moment niet mogelijk om de hardware te leveren en kunnen we nog geen televisie kijken. Als alternatief kunnen we een digitale decoder krijgen, maar dan gaat wel ons abonnementsgeld in..
Hebben anderen ook dit soort ervaringen?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele2 HD televisie
Re: Tele2 HD televisie
Je kunt de verkoper een brief sturen waarin je hem meld dat hij in verzuim is als hij na twee weken na de dagtekening nog altijd niet heeft geleverd, en je in dat geval ontbinding verlangt.
-
Tele2 Webcare
Re: Tele2 HD televisie
Goedemiddag,
Uit uw bericht begrijp ik dat u nog geen hardware voor de HDtv hebt ontvangen. Indien dit nog steeds niet het geval is, zou u mij dan een e-mail willen sturen met uw klantgegevens of uw poscode en huisnummer. Mijn e-mailadres is [email protected]
Graag neem ik uw klacht dan in behandeling.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Uit uw bericht begrijp ik dat u nog geen hardware voor de HDtv hebt ontvangen. Indien dit nog steeds niet het geval is, zou u mij dan een e-mail willen sturen met uw klantgegevens of uw poscode en huisnummer. Mijn e-mailadres is [email protected]
Graag neem ik uw klacht dan in behandeling.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2