LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telefonische bereikbaarheid Ziggo
Telefonische bereikbaarheid Ziggo
Sinds 1 september is bij Ziggo eea gewijzigd in mijn (en van alle andere abonnees) TV Extra.
Een aantal zenders zouden volgens Ziggo, overigens te lezen op keurig en tijdig geleverde overzichten, standaard te ontvangen zijn: MTV/ TLC etc.
Helaas niet bij mij, dus aanleiding om in de telefoon te klimmen.
Na een aantal keuzemogelijkheden (toets 1 voor...) kreeg ik de melding dat het langer ging duren dan ik van ze gewend was (o jee, nog langer).
Na twintig minuten heb ik het maar opgegeven.
Ik heb dit inmiddels vier keer herhaald, nog steeds niemand gesproken!
Maandag maar weer proberen!
Een aantal zenders zouden volgens Ziggo, overigens te lezen op keurig en tijdig geleverde overzichten, standaard te ontvangen zijn: MTV/ TLC etc.
Na een aantal keuzemogelijkheden (toets 1 voor...) kreeg ik de melding dat het langer ging duren dan ik van ze gewend was (o jee, nog langer).
Na twintig minuten heb ik het maar opgegeven.
Ik heb dit inmiddels vier keer herhaald, nog steeds niemand gesproken!
Maandag maar weer proberen!
Re: Telefonische bereikbaarheid Ziggo
reageren ze niet op mails , anders zou ik zeggen mail ze effe.
-
Ik heb zelf ook moeten bellen. De gemiddelde wachttijd is ( schrik niet ) ongeveer 45 minuten voor je iemand te spreken krijgt.
Dit was natuurlijk te verwachten met zo'n grote verandering. Mensen die bellen om de gekste dingen nu natuurlijk. Ik denk dat er veel telefoontjes momenteel gaan over interactieve tv die sinds 1 september niet meer werkt. ( ziggo zal wel veel te weinig capaciteit daarvoor hebben berekend )
Mailen heeft geen nut. Die mails komen binnen bij een computer die de mails scanned op trefwoorden en dan een standaard mail terug stuurt.
Indien je alles in 1 hebt van ziggo kan je iig 45 minuten in de wacht staan zonder dat het je geld kost als je belt met 1200
Ik denk dat de wachttijd voorlopig niet korter gaat worden ( eerder langer )
Dit was natuurlijk te verwachten met zo'n grote verandering. Mensen die bellen om de gekste dingen nu natuurlijk. Ik denk dat er veel telefoontjes momenteel gaan over interactieve tv die sinds 1 september niet meer werkt. ( ziggo zal wel veel te weinig capaciteit daarvoor hebben berekend )
Mailen heeft geen nut. Die mails komen binnen bij een computer die de mails scanned op trefwoorden en dan een standaard mail terug stuurt.
Indien je alles in 1 hebt van ziggo kan je iig 45 minuten in de wacht staan zonder dat het je geld kost als je belt met 1200
Ik denk dat de wachttijd voorlopig niet korter gaat worden ( eerder langer )
Zoals vele andere duizendenEen aantal zenders zouden volgens Ziggo, overigens te lezen op keurig en tijdig geleverde overzichten, standaard te ontvangen zijn: MTV/ TLC etc.
Ik kijk eerst eens op internet,heb je het volgende al geprobeerd?
Zo staan er nog meerdere tips vermeld en ook storingenIk ontvang niet alle digitale zenders van mijn tv-abonnement. Hoe los ik dit op?
Mocht je onverwachts niet alle zenders van je tv-abonnement ontvangen, dan los je het probleem op door je ontvanger te herstarten:
1. schakel de digitale ontvanger uit en verwijder je smartcard.
2. haal voor minimaal 30 seconden de digitale ontvanger van de stroom.
3. koppel de coaxkabel los van de ontvanger.
4. sluit de ontvanger weer aan op stroom, maar plaats de smartcard nog niet.
5. na enkele minuten vraagt de digitale ontvanger om de smartcard te plaatsen.
6. plaats de smartcard weer in de digitale ontvanger. Er verschijnt nu een foutmelding in beeld.
7. koppel de coaxkabel weer aan op de digitale ontvanger.
gr Henk
Bedankt voor de tips!
Heb (tijdens het wachten) de site bestudeerd en alle handelingen verricht welke een oplossing moeten bieden, zelfs een andere kabel gelegd vanuit de meterkast naar de digitale decoder.
Mag helaas niet baten.
Maandag ga ik weer 's bellen met ze, eigenlijk best stom dat wij als consumenten het bijna normaal vinden ergens 45 minuten in de wacht te moeten staan!
Heb (tijdens het wachten) de site bestudeerd en alle handelingen verricht welke een oplossing moeten bieden, zelfs een andere kabel gelegd vanuit de meterkast naar de digitale decoder.
Mag helaas niet baten.
Maandag ga ik weer 's bellen met ze, eigenlijk best stom dat wij als consumenten het bijna normaal vinden ergens 45 minuten in de wacht te moeten staan!
Doe dat dan niet, neem contact op via het formulier op de site.
Dan heb je antwoorden meteen zwart op wit.
Dan heb je antwoorden meteen zwart op wit.
-
Hallo Frans013,
Welke foutmelding krijg je precies op de zenders en welke digitale ontvanger heb je? Stuur anders even een privé bericht met je klantnummer. Ik kan dan even kijken of hier intern alles goed staat.
Welke foutmelding krijg je precies op de zenders en welke digitale ontvanger heb je? Stuur anders even een privé bericht met je klantnummer. Ik kan dan even kijken of hier intern alles goed staat.
Beste forum gebruikers,
Ik heb afgelopen tijd enige keren contact gehad met de klantenservice van Ziggo PLUS. Dit heeft niet het gewenste resultaat gehad waardoor ik naar de gewone klantenservice ben verwezen.
Deze klantenservice probeer ik al vanaf afgelopen vrijdag (4 dagen) te bereiken, maar iedere keer krijg ik het bandje dat het erg druk is en ziggo het contact niet snel kan beantwoorden. Ze adviseren om op een ander moment terug te bellen. Dit al enkele dagen geprobeerd, maar resultaatloos....
Meer mensen zelfde ervaring dat Ziggo in vakantietijd mogelijk veel minder mensen heeft werken en zo de vakantietijd probeert door te komen.
Groet,
Bart
Ik heb afgelopen tijd enige keren contact gehad met de klantenservice van Ziggo PLUS. Dit heeft niet het gewenste resultaat gehad waardoor ik naar de gewone klantenservice ben verwezen.
Deze klantenservice probeer ik al vanaf afgelopen vrijdag (4 dagen) te bereiken, maar iedere keer krijg ik het bandje dat het erg druk is en ziggo het contact niet snel kan beantwoorden. Ze adviseren om op een ander moment terug te bellen. Dit al enkele dagen geprobeerd, maar resultaatloos....
Meer mensen zelfde ervaring dat Ziggo in vakantietijd mogelijk veel minder mensen heeft werken en zo de vakantietijd probeert door te komen.
Groet,
Bart
Je kunt het beste toch even aan de lijn blijven. Lange wachttijd blijkt in de praktijk niet meer dan 5-10 minuten te zijn. Ze zeggen dat omdat ze willen voorkomen dat de wachtrij anders nog langer duurt en omdat ze normaal gesproken graag binnen 2 minuten je willen doorverbinden.BartosB schreef:Beste forum gebruikers,
Groet,
Bart
Dus als het steeds niet lukt blijf dan gewoon ff wachten. Zorg ook gelijk dat je de tijden opschrijft dan kun je een vergoeding vragen voor de belkosten.