Vanaf medio juni 2010 (de installatie afspraak was n.b. half mei!) geen mogelijkheid tot interactieve TV, wel in het pakket opgenomen en speciaal het apparaat daarvoor (duur) aangeschaft bij Ziggo (bij UPC is dat in bruikleen!!).
Maandenlang gebeld met de storingsdienst. Met verschillende Ziggo "techneuten" de aansluiting (stekkers, snoeren, kastjes etc) nagelopen. Telkens zouden ze het signaal opnieuw doorsturen voor de interactieve TV.
Vandaag (2 november 2010), na 5x met verschillende Ziggo mensen (waarvan er 3 onverschillig) te hebben gebeld, van het kastje naar de muur gestuurd en terug, bleek dat er een breedband versterker vergeten was bij de installatie (Ziggo monteur). In eerste instantie werd mij verteld dat ik die zelf bij de Media Markt moest halen. Uiteindelijk heeft de laatste en vakkundige medewerker uitgelegd dat die uitsluitend door de provider kon worden verstrekt, omdat het pakket daarop was afgestemd. Het apparaatje wordt gepost. Ben benieuwd.
Ik ben een vrouw, maar de vrouwen die ik bij Ziggo heb gesproken hebben geen geduld, luisteren niet (praten door je verhaal heen), en bieden zodoende een ongepaste (de makkelijkste) oplossing aan "probeer eerst dit maar en daarna belt u maar terug". Enorm frustrerend op zulke momenten. Dan heb ik het niet eens over een tijdsbestek van een half jaar wat ik betaal aan producten die niet geleverd zijn.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telefonische storingsdienst
Re: Telefonische storingsdienst
De houding van Ziggo is mij ook bekend en heeft mij uiteindelijk ook doen besluiten om van Ziggo af te stappen nadat ze de diensten niet konden leveren die ik genomen had. Bij mij ging het om internet wat gewoon maar half werkte en niet op de snelheid werkte waarmee het moest werken. Continu was ik uiteraard de schuldige en moest de modem maar even gereset worden. Mijn duim werd moe van het resetten en aangezien ze niet klantvriendelijk naar mij waren, maar ook niet de diensten konden leveren die ze beloofde ben ik er weg gegaan. Ik zeg het niet vaak, maar ik ben blij dat ik daar van weg ben als ik zie wat voor een ellende je nog dagelijks leest op het internet.
Het enigste wat jij nog moet doen voor de maanden waar jij geen gebruik hebt kunnen maken van de diensten is een brief sturen waarin jij het niets eens bent met de geïnde gelden en dat je hierin schadeloos gesteld wilt worden. Jij hebt immers niet de bewuste versterker nooit ontvangen of kunnen hebben. Ziggo is dus hierin in gebreken gebleven en hierop kun je ze ook aansprakelijk stellen. Ze zullen hier ook op korte termijn moeten reageren en moet een financieel voorstel komen.
Het enigste wat jij nog moet doen voor de maanden waar jij geen gebruik hebt kunnen maken van de diensten is een brief sturen waarin jij het niets eens bent met de geïnde gelden en dat je hierin schadeloos gesteld wilt worden. Jij hebt immers niet de bewuste versterker nooit ontvangen of kunnen hebben. Ziggo is dus hierin in gebreken gebleven en hierop kun je ze ook aansprakelijk stellen. Ze zullen hier ook op korte termijn moeten reageren en moet een financieel voorstel komen.
-
Ziggo Webteam Wim
Re: Telefonische storingsdienst
Beste Barbara1904,
Met vriendelijke groet,
Wim-WebCare Team van Ziggo
Erg vervelend om dit te lezen. Dit is eigenlijk iets wat al tijdens het eerste telefonische contact door de technische helpdesk had kunnen worden gecontroleerd.barbara1904 schreef:bleek dat er een breedband versterker vergeten was bij de installatie
Als ik uw klantnummer en telefoonnummer mag ontvangen via een privébericht (klik onder dit bericht op PB), dan zal ik dit ook controleren en contact met u opnemen om uw klacht alsnog naar tevredenheid op te lossen.barbara1904 schreef:Dan heb ik het niet eens over een tijdsbestek van een half jaar wat ik betaal aan producten die niet geleverd zijn.
Met vriendelijke groet,
Wim-WebCare Team van Ziggo