Hallo beste mensen,
Het zal voor sommige mensen op dit forum een doorn in het oog zijn, maar ik zou de afhandeling van mijn posting nog toelichten:
Het is fijn dat UPC de moeite nemen om via forums als dit mensen met hun klachten te bereiken. Voor mij een teken dat ze toch serieus bezig zijn om informatie over hun eventuele tekortkomingen op een rij te krijgen.
Naar mijn weten is UPC één van de uitzonderingen die de moeite neemt dit op deze manier te doen.
Ik ben van mening dat UPC de laatste jaren beter aan het presteren is. Ik neem ruim 5 jaar diverse diensten af en ben van mening dat de service beter wordt.
Het aantal klachten tov 5 jaar gelden is niet meer in vehouding zoals het nu is. Ik hoop voor de mensen van UPC ( en ik bedoel dit als positieve kritiek ) dat ze er aan blijven werken, want er is nog een hoop werk te verzetten.
Mijn probleem is in ieder geval door webcare van UPC in behandeling genomen en het bedrag wordt gecrediteerd.
Mijn dank aan de mensen van UPC webcare.
Tip voor de mensen die geholpen willen worden ( er zijn blijkbaar ook extreme uitzonderingen ), neem contact met
[email protected] zij nemen uw klacht serieus in behandeling.
Wat mij betreft is deze topic afgesloten