LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] televisiekijkenviainternet.nl

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
henry101nl
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 aug 2010 10:07

televisiekijkenviainternet.nl

Ongelezen bericht door henry101nl »

Hoi Allen

Op de website teleivisiekijkenviainternet.nl worden 3500 satelietzenders belooft voor een varierend bedrag tussen 17 en 97 euro. Je moet hiervoor software downloaden die satelite direct heet en er word gezegd dat je eventueel binnen 1 dag je geld terugkrijgt als het niet bevalt. Een kennis van mij heeft dit helaas gedaan en 47 euro betaald, metteen na het installeren van de software bleek dat alle kanalen die je kon zien zogenaamde FTA kanalen zijn waar je meestal ook gewoon via internet streams van kunt vinden en heeft hij een mail gestuurd om zijn geld terug te krijgen (via een supportpagina), maar kreeg hierop de reactie dat hij dat niet krijgt en dat er aan meer kanalen gewerkt wordt. De software bestaat al een jaar en is nog steeds crap, dus dit is een loze belofte. De ideal betaling gaat via een betaaldienst en de website is geregistreerd bij een hosting bedrijf (realtime register) dus van wie deze site echt is blijft verborgen.

Bij deze bent u gewaarschuwd, Koop deze software niet het is een scam

Vrgr Henry

henry101nl
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 aug 2010 10:07

Re: televisiekijkenviainternet.nl

Ongelezen bericht door henry101nl »

Mijn kennis heeft zijn geld teruggekregen

tamohammed
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 sep 2006 15:19

Re: televisiekijkenviainternet.nl

Ongelezen bericht door tamohammed »

Ik zat er over te denken om er €17 voor te gaan betalen, maar dacht eerst maar even op internet kijken hoe het zit, maar kan er nu maar beter van afzien!
dit is dus die site: http://www.gratis-voetbal.nl/tvpakket.html

alli
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 sep 2010 11:05

Re: televisiekijkenviainternet.nl

Ongelezen bericht door alli »

Ik heb het hier wel besteld. Je krijgt wel veel zenders maar je moet ervan houden. Veel zenders zeggen mij niets maar er zitten wel leuke zenders tussen die je nog nooit hebt gezien. En je kunt op deze site binnen 14 dagen je geld terug krijgen als je dat wilt. Mijn nichtje stuurde een mailtje dat ze haar geld terug wou en dat kreeg ze binnen 4 dagen.

Gesloten