LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort TV.

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
denmar

Telfort TV.

Ongelezen bericht door denmar »

Als je bij telfort interactive tv bestelt gaat bij het bestellen gelijk de termijn in van 7 dagen op zicht of bedenktijd, en het product krijg je pas c.a. 2 weken later in huis, dit omdat het een (volgens telfort) een dienst is.Dus als je dit doet zit je er gelijk een jaar aan vast.
Ik weet wel dat het zo geregeld is in de wet maar ik vindt dat telfort hier bewust misbruik van maakt.
Uiteraard kun je in de winkel kijken maar dit zegt niks over hoe het thuis eruit ziet dus ik vindt dit erg klantonvriendelijk van telfort om het maar netjes te verwoorden. Dit doen ze bij upc heel wat beter want daar mag je het wel 7 dagen uitproberen.
Ik heb op het forum van telfort dit al div. keren aangegeven maar ze komen echt niet met een reactie.

berndv

Re: Telfort TV.

Ongelezen bericht door berndv »

denmar schreef:Ik weet wel dat het zo geregeld is in de wet maar ik vindt dat telfort hier bewust misbruik van maakt.
Ze houden zich aan de wetgeving zoals die in Den Haag door de regering is vastgesteld, dus in hoeverry is het uitvoeren van de wet misbruik maken?

denmar

Ongelezen bericht door denmar »

berndv schreef:
denmar schreef:Ik weet wel dat het zo geregeld is in de wet maar ik vindt dat telfort hier bewust misbruik van maakt.
Ze houden zich aan de wetgeving zoals die in Den Haag door de regering is vastgesteld, dus in hoeverry is het uitvoeren van de wet misbruik maken?
Het is je verschuilen achter de wet en dat noem ik misbruik maken,ik wil wel eens weten hoe je er zelf over denkt als je het dupe wordt van deze wet.

Barman

Ongelezen bericht door Barman »

Het verschuilen achter de wet is geen misbruik maken van, maar gebruik maken van de wet.
Als jij door een vormfout onder een boete uit kan komen zal je het ook niet laten.

Dirkie

Ongelezen bericht door Dirkie »

denmar schreef:Als je bij telfort interactive tv bestelt gaat bij het bestellen gelijk de termijn in van 7 dagen op zicht of bedenktijd, en het product krijg je pas c.a. 2 weken later in huis, dit omdat het een (volgens telfort) een dienst is.Dus als je dit doet zit je er gelijk een jaar aan vast.
Ik weet wel dat het zo geregeld is in de wet maar ik vindt dat telfort hier bewust misbruik van maakt.
Uiteraard kun je in de winkel kijken maar dit zegt niks over hoe het thuis eruit ziet dus ik vindt dit erg klantonvriendelijk van telfort om het maar netjes te verwoorden. Dit doen ze bij upc heel wat beter want daar mag je het wel 7 dagen uitproberen.
Ik heb op het forum van telfort dit al div. keren aangegeven maar ze komen echt niet met een reactie.
Lijkt me simpel. Als je het niet eens bent met de voorwaarden, dan bestel je het toch niet, lijkt me. En zo ontstaat het probleem niet eens. En als je Telfort meldt, dat je er om deze reden geen gebruik van maakt, gaat er daar misschien een belletje rinkelen.

koektrommel

Ongelezen bericht door koektrommel »

Ik vind het geen service van Telfort. De termijn zou pas in moeten gaan na levering van het pakket.
Gelukkig ben ik tevreden met mn kabelaar.

Gesloten