LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Toch geen YouTube-kanaal op tv

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Reijerwesterbroek

Toch geen YouTube-kanaal op tv

Ongelezen bericht door Reijerwesterbroek »

Ik kreeg telefoon Van fiber met aanbieding over alles in 1 ik had 1 eis dat was YouTube kijken zoals bij KPN en Telfort dat hadden hun nu zijn wij over en blijkt dat hun het niet kunnen aanbieden zit ik aan mijn contract vast ?
Laatst gewijzigd door Radar op 21 jul 2017 23:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ter verduidelijking onderwerp

NeoDutchio

Re: Toch geen YouTube-kanaal op tv

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Reijerwesterbroek schreef:Ik kreeg telefoon Van fiber met aanbieding over alles in 1 ik had 1 eis dat was YouTube kijken zoals bij KPN en Telfort dat hadden hun nu zijn wij over en blijkt dat hun het niet kunnen aanbieden zit ik aan mijn contract vast ?
Als het op papier staat en u kunt bewijzen dat het gezegd is kunt u onder uw contract uit. Maar hoe u dat kunt bewijzen...

youriy

Ongelezen bericht door youriy »

Waarom zou je geen youtube kunnen kijken? edit: Ik begrijp het al. Het zit niet als app op de settopbox, en wel bij een kpn STB.

Hatertje

Ongelezen bericht door Hatertje »

Waarom geen chromecast? Kost 40 euro en heeft veel meer mogelijkheden dan wat je provider alleen biedt. Daarbij ga ik er wel vanuit dat je TV een USB poort heeft.

sylvesterb

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Hatertje schreef:Waarom geen chromecast? Kost 40 euro en heeft veel meer mogelijkheden dan wat je provider alleen biedt. Daarbij ga ik er wel vanuit dat je TV een USB poort heeft.
Je hebt voor een chromecast geen USB poort nodig enkel een HDMI poort. USB is er enkel voor de stroomvoorziening maar dit kan ook via de losse adapter.

Bij KPN/Telfort/XS4ALL zit de Youtube app in de ontvanger, dit is echter iets waar KPN geen enkele verantwoordelijkheid voor neemt (werking/toekomst e.d.). Als Fiber u heeft beloofd dat dit mogelijk is dan klopt dit niet, als je dit op papier hebt dan kun je opzeggen op basis hiervan, heb je niets op papier staan dan heb je pech.....

Hatertje

Ongelezen bericht door Hatertje »

sylvesterb schreef:
Hatertje schreef:Waarom geen chromecast? Kost 40 euro en heeft veel meer mogelijkheden dan wat je provider alleen biedt. Daarbij ga ik er wel vanuit dat je TV een USB poort heeft.
Je hebt voor een chromecast geen USB poort nodig enkel een HDMI poort. USB is er enkel voor de stroomvoorziening maar dit kan ook via de losse adapter.

Bij KPN/Telfort/XS4ALL zit de Youtube app in de ontvanger, dit is echter iets waar KPN geen enkele verantwoordelijkheid voor neemt (werking/toekomst e.d.). Als Fiber u heeft beloofd dat dit mogelijk is dan klopt dit niet, als je dit op papier hebt dan kun je opzeggen op basis hiervan, heb je niets op papier staan dan heb je pech.....
Excuus, je hebt gelijk. Ik heb er zelf geen, m'n moeder wel. Was in de veronderstelling dat die in de USB poort moest. Weer wat geleerd :)

Gesloten