trouwe klant bij KPN alles in een: Stank voor dank
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 04 jul 2018 15:58
- Contacteer:
trouwe klant bij KPN alles in een: Stank voor dank
Ik ben al jaren trouwe klant bij KPN en heb een alles in een abonnement ( TV/internet/telefoon
In februari 2024 ontving ik bericht van KPN dat ik als trouwe klant gedurende 12 maanden € 5 korting zou ontvangen als ik mijn abonnement zou verlengen.
Ik heb dit gedaan en ontving een bevestigingsmail. Tot mijn stomme verbazing staat daar in dat mijn contract met KPN met 24 maanden is verlengd vanaf februari 2024. Terwijl de gebruikelijke duur van een abonnement 12 maanden is. In plaats van een bedankje voor een al jarenlange trouwe klant voel ik me dus zwaar genomen
Contact met KPN hierover had totaal geen zin. Zo gaat KPN dus met trouwe klanten om.
Zijn er anderen met dezelfde ervaring? of kan RADAR hier aandacht aan besteden ?
In februari 2024 ontving ik bericht van KPN dat ik als trouwe klant gedurende 12 maanden € 5 korting zou ontvangen als ik mijn abonnement zou verlengen.
Ik heb dit gedaan en ontving een bevestigingsmail. Tot mijn stomme verbazing staat daar in dat mijn contract met KPN met 24 maanden is verlengd vanaf februari 2024. Terwijl de gebruikelijke duur van een abonnement 12 maanden is. In plaats van een bedankje voor een al jarenlange trouwe klant voel ik me dus zwaar genomen
Contact met KPN hierover had totaal geen zin. Zo gaat KPN dus met trouwe klanten om.
Zijn er anderen met dezelfde ervaring? of kan RADAR hier aandacht aan besteden ?
Re: trouwe klant bij KPN alles in een: Stank voor dank
Heeft u de voorwaarden wel goed gelezen?
Vorig jaar, meen ik, was er ook zo’n aanbieding. Toen kregen trouwe klanten in ruil voor een contractverlenging van 2 jaar gedurende 1 jaar een korting per maand.
Ik zou niet weten waarom dit niet zou mogen. U krijgt een aanbod en u hoeft daar niet op in te gaan.
Vorig jaar, meen ik, was er ook zo’n aanbieding. Toen kregen trouwe klanten in ruil voor een contractverlenging van 2 jaar gedurende 1 jaar een korting per maand.
Ik zou niet weten waarom dit niet zou mogen. U krijgt een aanbod en u hoeft daar niet op in te gaan.
-
- Berichten: 314
- Lid geworden op: 25 nov 2023 10:56
Re: trouwe klant bij KPN alles in een: Stank voor dank
Het zou gewoon kunnen kloppenToonwonders schreef: ↑25 mar 2024 11:21Ik ben al jaren trouwe klant bij KPN en heb een alles in een abonnement ( TV/internet/telefoon
In februari 2024 ontving ik bericht van KPN dat ik als trouwe klant gedurende 12 maanden € 5 korting zou ontvangen als ik mijn abonnement zou verlengen.
Ik heb dit gedaan en ontving een bevestigingsmail. Tot mijn stomme verbazing staat daar in dat mijn contract met KPN met 24 maanden is verlengd vanaf februari 2024. Terwijl de gebruikelijke duur van een abonnement 12 maanden is. In plaats van een bedankje voor een al jarenlange trouwe klant voel ik me dus zwaar genomen
Contact met KPN hierover had totaal geen zin. Zo gaat KPN dus met trouwe klanten om.
Zijn er anderen met dezelfde ervaring? of kan RADAR hier aandacht aan besteden ?
Verlenging met 24 maanden en hiervan 12 maanden met 5 euro korting.
Re: trouwe klant bij KPN alles in een: Stank voor dank
U krijgt dus gewoon € 60,00 korting. Niets mis mee.
-
- Berichten: 12809
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: trouwe klant bij KPN alles in een: Stank voor dank
En nergens stond de duur van de verlenging? De duur is juist een essentieel onderdeel waarbij het mij sterk lijkt dat dat niet vermeld is.Toonwonders schreef: ↑25 mar 2024 11:21In februari 2024 ontving ik bericht van KPN dat ik als trouwe klant gedurende 12 maanden € 5 korting zou ontvangen als ik mijn abonnement zou verlengen.
Re: trouwe klant bij KPN alles in een: Stank voor dank
Stank voor dank?
Voorwaarden leren lezen.
In ruil voor korting een langere contract periode is toch alleszins redelijk.
Maar korting geven zonder er iets voor terug te willen, nl een langere contract periode zou heel dom zijn van elke provider.
Voorwaarden en contracten altijd helemaal lezen. Elk aanbod van welk bedrijf ook heeft altijd een doel, de klanten langer binden.
Ik kan me niet voorstellen dat ze vergeten dat te benoemen in de voorwaarden.
Voorwaarden leren lezen.
In ruil voor korting een langere contract periode is toch alleszins redelijk.
Maar korting geven zonder er iets voor terug te willen, nl een langere contract periode zou heel dom zijn van elke provider.
Voorwaarden en contracten altijd helemaal lezen. Elk aanbod van welk bedrijf ook heeft altijd een doel, de klanten langer binden.
Ik kan me niet voorstellen dat ze vergeten dat te benoemen in de voorwaarden.
Re: trouwe klant bij KPN alles in een: Stank voor dank
Ergens is dit stukje (tussen "abonnement zou verlegen" en "Ik heb dit gedaan") mis ik de tekst "ik heb de voorwaarden gelezen"Toonwonders schreef: ↑25 mar 2024 11:21Ik ben al jaren trouwe klant bij KPN en heb een alles in een abonnement ( TV/internet/telefoon
In februari 2024 ontving ik bericht van KPN dat ik als trouwe klant gedurende 12 maanden € 5 korting zou ontvangen als ik mijn abonnement zou verlengen.
Ik heb dit gedaan en ontving een bevestigingsmail. Tot mijn stomme verbazing staat daar in dat mijn contract met KPN met 24 maanden is verlengd vanaf februari 2024.
Re: trouwe klant bij KPN alles in een: Stank voor dank
Op het KPN forum heb je er ook een topic over geopend, daar doe je alsof je helemaal niet weet waar een verlenging door komt https://forum.kpn.com/facturen-en-admin ... erd-611627
Misschien kun je even reageren op de vragen die op het KPN forum worden gesteld?
Misschien kun je even reageren op de vragen die op het KPN forum worden gesteld?
Re: trouwe klant bij KPN alles in een: Stank voor dank
Wat staat in de mail waar u het voorstel gekregen hebt?
Contractverlenging is altijd maximaal 24 maanden. Wettelijke gezien mag dat.
U hebt recht op 14 dagen bedenktijd, zie www.consuwijzer.nl/kan-ik-van-de-overee ... bedenktijd.
Op www.kpn.com/algemeen/klacht kunt u een klacht indienen. Niet eens met de afhandeling, dan kunt u naar www.degeschillencommissie.nl/over-ons/c ... ediensten/ voor een bindend uitspraak.
Contractverlenging is altijd maximaal 24 maanden. Wettelijke gezien mag dat.
U hebt recht op 14 dagen bedenktijd, zie www.consuwijzer.nl/kan-ik-van-de-overee ... bedenktijd.
Op www.kpn.com/algemeen/klacht kunt u een klacht indienen. Niet eens met de afhandeling, dan kunt u naar www.degeschillencommissie.nl/over-ons/c ... ediensten/ voor een bindend uitspraak.
-
- Berichten: 32454
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: trouwe klant bij KPN alles in een: Stank voor dank
Het bedankje bestaat uit 12 maanden 5 euro korting. Wat is daar mis mee? Als KPN dit aanbod niet had gedaan, dan had je het abonnement toch zonder korting door laten lopen?Toonwonders schreef: ↑25 mar 2024 11:21In plaats van een bedankje voor een al jarenlange trouwe klant voel ik me dus zwaar genomen
Re: trouwe klant bij KPN alles in een: Stank voor dank
En waarover zou TS dan een klacht moeten indienen? “Ik heb zelf niet goed gelezen” ?Seinhuis schreef: ↑25 mar 2024 13:01Wat staat in de mail waar u het voorstel gekregen hebt?
Contractverlenging is altijd maximaal 24 maanden. Wettelijke gezien mag dat.
U hebt recht op 14 dagen bedenktijd, zie www.consuwijzer.nl/kan-ik-van-de-overee ... bedenktijd.
Op www.kpn.com/algemeen/klacht kunt u een klacht indienen. Niet eens met de afhandeling, dan kunt u naar www.degeschillencommissie.nl/over-ons/c ... ediensten/ voor een bindend uitspraak.
Re: trouwe klant bij KPN alles in een: Stank voor dank
Ik zie dat er nog iemand een topic heeft geopend met dezelfde klacht. Het blijkt dus voor 12 maanden een korting van 5 euro, maar met de verplichting tot verlenging van 24 maanden.
Quote: "Ik vind de tekst in de mail gewoon vervelend, de “12 maanden, 5 euro” tekst staat in grote letters , de “je gaat een verplichting aan voor 2 jaar”, staat er 1x in en een stuk kleiner."
https://forum.kpn.com/facturen-en-admin ... aar-611542
Zoals ook in dat topic al gezegd wordt, waarschijnlijk was een geheel nieuw abonnement afsluiten een stuk gunstiger geweest. Misschien is het uit coulance nog terug te draaien.
Quote: "Ik vind de tekst in de mail gewoon vervelend, de “12 maanden, 5 euro” tekst staat in grote letters , de “je gaat een verplichting aan voor 2 jaar”, staat er 1x in en een stuk kleiner."
https://forum.kpn.com/facturen-en-admin ... aar-611542
Zoals ook in dat topic al gezegd wordt, waarschijnlijk was een geheel nieuw abonnement afsluiten een stuk gunstiger geweest. Misschien is het uit coulance nog terug te draaien.
-
- Berichten: 314
- Lid geworden op: 25 nov 2023 10:56
Re: trouwe klant bij KPN alles in een: Stank voor dank
Het aanbod van KPN is in februari geaccepteerd. Het is nu 25 maart. Die 14 dagen bedenktijd zullen dus wel om zijnSeinhuis schreef: ↑25 mar 2024 13:01Wat staat in de mail waar u het voorstel gekregen hebt?
Contractverlenging is altijd maximaal 24 maanden. Wettelijke gezien mag dat.
U hebt recht op 14 dagen bedenktijd, zie www.consuwijzer.nl/kan-ik-van-de-overee ... bedenktijd.
-
- Berichten: 1028
- Lid geworden op: 18 sep 2020 14:49
Re: trouwe klant bij KPN alles in een: Stank voor dank
Als TS dezelfde problemen heeft dan ikzelf, namelijk het regelmatig ( (dat kan soms dagelijks zijn en soms om de 2 a 3 dagen) opnieuw opstarten van de ontvanger en de talloze updates waardoor ik mij meer een Beta tester voel dan gewoon een gebruiker, dan elke keer klagen bij KPN. Zodanig dat zij TS graag als klant laten gaan. Als ik bij de KPN Community kijk lukt het KPN al jaren niet om het probleem opgelost te krijgen.
Ik ga naar 1 jaar KPN met plezier weer terug naar Ziggo. Bij KPN heb ik de nodige korting gekregen en ook bij Ziggo krijg ik weer een behoorlijke korting. Deze bedrijven willen niet begrijpen dat een nieuwe klant meer kost dan een klant behouden, en dat doe je in eerste instantie door goede service te producten te leveren.
Ik ga naar 1 jaar KPN met plezier weer terug naar Ziggo. Bij KPN heb ik de nodige korting gekregen en ook bij Ziggo krijg ik weer een behoorlijke korting. Deze bedrijven willen niet begrijpen dat een nieuwe klant meer kost dan een klant behouden, en dat doe je in eerste instantie door goede service te producten te leveren.
Re: trouwe klant bij KPN alles in een: Stank voor dank
De Ts heeft helemaal geen klachten, althans daar schrijft hij niets over. Hij heeft alleen het aanbod niet “voldoende” gelezen.
Aygulf
vindt dit leuk
Re: trouwe klant bij KPN alles in een: Stank voor dank
Toch wel grappig, enerzijds "jarenlange trouwe klant zijn", er zelf voor kiezen dat te verlengen tegen korting, en dan klagen dat je nog twee jaar klant bent...
Re: trouwe klant bij KPN alles in een: Stank voor dank
Waar komt die stank toch vandaan?
-
- Berichten: 917
- Lid geworden op: 13 apr 2020 17:32
Re: trouwe klant bij KPN alles in een: Stank voor dank
Ik kreeg toen ik op KPN glasvezel ging 12 maanden €35 korting en toen ik terug ging naar Ziggo 9 maanden €35 korting en straks kijken we weer. Blijven zitten bij een aanbieder wordt inderdaad vrijwel niet beloond en overstappen (voor nu) gigantisch.
-
- Berichten: 32454
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: trouwe klant bij KPN alles in een: Stank voor dank
Net geprobeerd of er een beter abonnement in zit. Helaas loopt de site helemaal vast. Kan er dus niks mee. Doe er dus ook niks mee.
Re: trouwe klant bij KPN alles in een: Stank voor dank
Waar moet Radar aandacht aan besteden, dat u het aanbod niet goed gelezen hebt? U zag alleen staan €5 korting voor de eerste 12 maanden (totaal dus €60 korting) en stopte meteen met lezen? De meeste misverstanden komen door "ik dacht, volgens mij, het is toch altijd zo dat, ik nam aan.." enz.Toonwonders schreef: ↑25 mar 2024 11:21Ik ben al jaren trouwe klant bij KPN en heb een alles in een abonnement ( TV/internet/telefoon
In februari 2024 ontving ik bericht van KPN dat ik als trouwe klant gedurende 12 maanden € 5 korting zou ontvangen als ik mijn abonnement zou verlengen.
Ik heb dit gedaan en ontving een bevestigingsmail. Tot mijn stomme verbazing staat daar in dat mijn contract met KPN met 24 maanden is verlengd vanaf februari 2024. Terwijl de gebruikelijke duur van een abonnement 12 maanden is. In plaats van een bedankje voor een al jarenlange trouwe klant voel ik me dus zwaar genomen
Contact met KPN hierover had totaal geen zin. Zo gaat KPN dus met trouwe klanten om.
Zijn er anderen met dezelfde ervaring? of kan RADAR hier aandacht aan besteden ?
U zou KPN eigenlijk (als trouwe klant..) excuus moeten aanbieden voor de beschuldiging over zwaar genomen zijn, het zwart maken op internet, het roepen van stank voor dank e.d.