Onlangs heb ik mijn 2e smartcard aangeschaft voor @home digitaal. In het welkomspakket staat dat je binnen 4 dagen online of via het kaartje moet registreren anders wordt na 2 weken je card weer afgesloten, zelfs voor het gratis abonnement.
Ik heb meteen dezelfde dag nog online de gegevens ingevoerd , maar je krijgt gewoon geen bevestigingsmail. Nu is dit al de 2e keer dat ik het zelf meemaak en mijn collega's op het werk hebben het ook allemaal precies hetzelfde meegemaakt! Het online aanmelden werkt gewoon NIET en als je belt zeggen ze doodleuk dat je iets verkeerd gedaan hebt en dat je het nog eens moet doen, wachttijd is dan 5 dagen. Ze moeten gewoon aan de telefoon liegen, dat kan niet anders, het bestaat niet dat ij de enigen zijn!
Ik heb het hele traject tegen beter weten in nu al 3 keer doorlopen maar ik krijg gewoon geen mail, en dus geen beeld, van ellende nu maar het kaartje ook nog eens per post opgestuurd!
Graag hoor ik van lotgenoten die hetzelfde meemaken, zodat ik de volgende keer dat ik bel kan verwijzen naar dit forum!
Groetjes,
Marcel
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] TV digitaal van @home aanmelden werkt niet
Re: TV digitaal van @home aanmelden werkt niet
Zaterdag de uitzending bij kassa gezien over not@home, daar werkt erg weinig, is net UPC.
Gratis 2 maanden film/sport,dit moest je aankruisen op de kaart en terug sturen (als je geen gebruik voor monteur wil maken),maar dan toch een rekening krijgen,en als je ze belt,krijg je te horen dat je film/sport schriftelijk moest opzeggen (staat helemaal nergens vermeld!)en als je de mederker er op wijst gooit die de hoorn er op!!!!
Oja internet deed in het begin ook niet,nee we moesten een nieuwe internetkaart halen,probleem nogniet verholpen.....nieuwe kabel,probleemnog niet verholpen......eindeloos bellen,probleem zat in de standbye knop van de modem......heeft me wel zon 70 euro gekost en een zere kop!!
Toen alle zenders van digi tv eraf!!!maar de kabel deed t wel,eerst moest ik de decorder van de dvdspeler halen (kon storen)dat "wass echt t probleem"......dus niet,stekker er uithalen van de decoder,nog steeds doet ie t niet,weer bellen....nieuwe coax kabel halen (ik "maar mevrouw,als de zenders op de kabel t wel doen,dan kan het toch niet aan de coax liggen??? @home mevrouw"nee mevrouw,dat kan wel").....dat maak je mij niet wijs,dus goed opnieuwd gebeld en gezegd dat ik zogenaamd nieuwe coax heb gehaald,zouden ze monteur langs sturen,want de hoofdaansluiting zou wat mis mee zijn.....volgende dag....monteur komt enmeld dat er niets mis is met de hoofdaansluiting,hij kijken naar de instelling van de digitale ontvanger....blijkt de code verkeerd ingesteld te zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!En de monteur vond t zelf al diep triest dat een @home calcenter medewerker mij dit niet kon vertellen en lachte al helemaal om het vervangen van de coaxkabel................................................ZUCHT
Oja internet deed in het begin ook niet,nee we moesten een nieuwe internetkaart halen,probleem nogniet verholpen.....nieuwe kabel,probleemnog niet verholpen......eindeloos bellen,probleem zat in de standbye knop van de modem......heeft me wel zon 70 euro gekost en een zere kop!!
Toen alle zenders van digi tv eraf!!!maar de kabel deed t wel,eerst moest ik de decorder van de dvdspeler halen (kon storen)dat "wass echt t probleem"......dus niet,stekker er uithalen van de decoder,nog steeds doet ie t niet,weer bellen....nieuwe coax kabel halen (ik "maar mevrouw,als de zenders op de kabel t wel doen,dan kan het toch niet aan de coax liggen??? @home mevrouw"nee mevrouw,dat kan wel").....dat maak je mij niet wijs,dus goed opnieuwd gebeld en gezegd dat ik zogenaamd nieuwe coax heb gehaald,zouden ze monteur langs sturen,want de hoofdaansluiting zou wat mis mee zijn.....volgende dag....monteur komt enmeld dat er niets mis is met de hoofdaansluiting,hij kijken naar de instelling van de digitale ontvanger....blijkt de code verkeerd ingesteld te zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!En de monteur vond t zelf al diep triest dat een @home calcenter medewerker mij dit niet kon vertellen en lachte al helemaal om het vervangen van de coaxkabel................................................ZUCHT
1. lukt aanmelden niet via de website van @home, stuur een mail naar [email protected], vermeldt dat het om de 2e smartcard gaat, naw-gegevens, bankreknr en smartcardnummer... moet het wel lukken
2. Combi-klant: recht op 2 maanden Film&Sport gratis én vrijblijvend of een gratis monteur staat er... lezen mensen nog wel???
Vrijblijvend in de van Dale betekend:
1 waarbij men tot niets verplicht wordt, zonder verdere verplichtingen
2 zich vrijheid van handelen voorbehoudend Combi-klant, recht op 2 maanden Film&Sport gratis én vrijblijvend
Houdt dus in dat het binnen 2 opgezegd dient te worden als men dit niet wilt behouden...
2. Combi-klant: recht op 2 maanden Film&Sport gratis én vrijblijvend of een gratis monteur staat er... lezen mensen nog wel???
Vrijblijvend in de van Dale betekend:
1 waarbij men tot niets verplicht wordt, zonder verdere verplichtingen
2 zich vrijheid van handelen voorbehoudend Combi-klant, recht op 2 maanden Film&Sport gratis én vrijblijvend
Houdt dus in dat het binnen 2 opgezegd dient te worden als men dit niet wilt behouden...
beste danit
Je mag nog blij zijn dat die mensen je geholpen hebben, want eigelijk zijn ze daar heeeeelemaal niet verantwoordelijk voor! Essent kabelcom, wat per 1 februari Athome, is geworden, is verantwoordelijk voor het binnen komen van signaal, naar de woning toe! niet voor decoders en dergelijke, alleen maar extra service....
Misschien is het handig dat je je uitspattingen eerst eens voor je houd!
Je mag nog blij zijn dat die mensen je geholpen hebben, want eigelijk zijn ze daar heeeeelemaal niet verantwoordelijk voor! Essent kabelcom, wat per 1 februari Athome, is geworden, is verantwoordelijk voor het binnen komen van signaal, naar de woning toe! niet voor decoders en dergelijke, alleen maar extra service....
Misschien is het handig dat je je uitspattingen eerst eens voor je houd!
Em trouwens, misschien is het handig als je de boekjes gaat lezen, die er bij zitten, daar staan de frenqeunties ook in! Dan had je dat eeeeen heeeeeel hoop gezeur gescheeld! Dus ga eerst even bij je jezelf na...
Dit probleem ligt dus niet bij @thome, maar je jezelf....
Dit probleem ligt dus niet bij @thome, maar je jezelf....
Beste IF dit had niets met een frequentiecode te maken,en als LEEK dit niet zelf kunnen ontdekken,daarvoor heb je een callcenter,als die vervolgens zelf niet juist kunnen informeren,is dat belachelijk,dat erbij,ik heb niets tegen @home sterkernog over bepaalde dingen ben ik zeer tevreden,maar de dingen wat ik opnoemde waren echt om te "lachen"
En als zelf de monteur van @home moet lachen,zeg dat genoeg
En ooh ja ik heb niet met essent te doen maar met @home waar ik het contract heb afgesloten.
En als ik 65 plus ben zou ik toch op ze minst juiste informatie willen over aansluiten en dergelijke
Maar goed kennelijk voelde je je aangesproken
En als zelf de monteur van @home moet lachen,zeg dat genoeg
En ooh ja ik heb niet met essent te doen maar met @home waar ik het contract heb afgesloten.
En als ik 65 plus ben zou ik toch op ze minst juiste informatie willen over aansluiten en dergelijke
Maar goed kennelijk voelde je je aangesproken
GElukkig voelde ik me niet aangesproken,
Maar de meeste mensen kijken niet in de handleiding, dat is een beetje jammer, terwijl je een heel hoop frustraties kunt voorkomen, met dat soort dingen.
Maar gelukkig was het de freqeuntie.... toch!!!
Maar de meeste mensen kijken niet in de handleiding, dat is een beetje jammer, terwijl je een heel hoop frustraties kunt voorkomen, met dat soort dingen.
Maar gelukkig was het de freqeuntie.... toch!!!