LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] upc alles gaat fout

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
stylus

upc alles gaat fout

Ongelezen bericht door stylus »

Al jaren zijn wij gebruikers van opc internet ( sinds oktober fiber power)telefoon en televisie.
Sinds 8 november alom problemen en iedereen belooft en niemand doet iets.

Vanaf 8 november is ons emailadres zomaar verdwenen( onbegrijpelijk en onbetrouwbaar) en de mail zijn we kwijt. Wij willen het emailadres wat we al jaren hebben weer terug.

Verder was onze video on demand plotseling weg alles geprobeerd monteur aan huis gehad. Wat blijkt onze gegevens worden naar een nieuwe mediabox ergens in een doos gestuurd.

Nu gingen wij kijken hoeveel belkosten wij hadden gemaakt op nr 1580
we zitten al ruim over de vier uur bellen en het einde is nog niet in zicht.
Verder zien wij tot onze grote verbazing dat ons telefoon abonnement spontaan is veranderd en na een telefoontje van ons krijgen we doodleuk te horen dat dit niet terug gedraaid kan worden.

Kortom UPC maakt er een zooitje van.

We kunnen nu zelfs helemaal niet meer bij ons account en mijn upc.

Ook kun wij geen email versturen met al onze problemen er in, want dat past niet op een formulier. UPC is niet te bereiken.

Wie weet er raad??????????? :oops:

agro

Re: upc alles gaat fout

Ongelezen bericht door agro »

Wie weet er raad???????
Kappen met die handel, er zijn met ADSL (internet+bellen) betere alternatieven, goedkoper sneller en een goede service.
Voor tv heb je 2 alternatieven, tw digitenne en schotel, beide goedkoper dan de firma list en bedrog, met digitenne beperkt aantal zenders, met schotel moet je zelf investeren, schotel moet vrij uitzicht op zuiden hebben, maar heeft vele mogelijkheden, middels sharen kan je in principe onbeperkt aantal tv's aansluiten, met slechts 1 abonnement, waarbij je op elke tv onafhankelijk van elkaar elke willekeurige zender kan bekijken of opnemen.

Wassily-UPC
Contacteer:

Ongelezen bericht door Wassily-UPC »

Beste stylus,

Het spijt me dat u zo veel problemen ondervindt met onze diensten.

Ik verzoek u uw klacht en gegevens te mailen naar [email protected] onder vermelding van “reactie trosradar forum”. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Met vriendelijke groet,

Wassily-UPC
UPC Webcare

stylus

Het is bijna niet te geloven, maar alles is opgelost door Wassily -upc.

Grote klasse onze dank

stylus

Jammer maar helaas te vroeg gejuigt, vandaag 7 Januari 2009 nog steeds problemen. Goede oplossing geboden door klantenservice een maand gratis gebruik maken van alle diensten. maar vervolgens worden er op de factuur bedragen vermeld die niet goed zijn. Na een telefoontje verteld medewerker dat ik gelijk heb en dat dit in Januari wordt gecorrigeerd bij de volgende factuur. Wij gingen hier niet mee akkoord. Daarop werd ik doorverbonden met andere afdeling waar ons werd belooft nog voor kerst dit geld terug te storten.
Deze belofte word wederom niet waargemaakt. Weer gebeld de teller blijft maar tikken (10 cent oer minuut) Nu gaan ze het meteen doen. Maar weer gebeurt het niet. Vandaag 7 Januari nog steeds geen geld.
Nu kunnen wij via mijn UPC geen factuur meer bekijken lekker handig om te controleren. (en het is noodzakelijk om te controleren)
Als klap op de vuurpijl krijgen we vandaag een mailtje van UPC met het onderwerp raak de draad kwijt. Wij hebben inmiddels geen draad meer. Misschien moeten we de stekker er maar uit trekken, want hier worden we gek van. Heeft iemand ervaring met internet via de glasvezel. :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

antoinetteb42

Ongelezen bericht door antoinetteb42 »

Hi Stylus

Dit is een vrij druk forum over glasvezel, btw ik wou dat we hier in het dorp upc hadden.
http://glasvezel.gebruikers.eu/

Wassily-UPC
Contacteer:

Beste stylus,

Ik zie dat er inderdaad ten onrechte een aantal eenmalige posten op de laatste factuur zijn vermeld (borg en administratiekosten). Deze kosten zijn inmiddels gecorrigeerd.

Helaas is het om administratieve redenen niet mogelijk om het in december te veel betaalde bedrag nog vóór het aanmaken van de nieuwe factuur van januari terug te storten.

Dit betekent dat de correcties zullen worden verrekend met de factuur van januari. Het spijt me dat eerder is toegezegd dat het wel mogelijk zou zijn de bedragen terug te storten.

Mocht ik op andere wijze nog van dienst kunnen zijn dan hoor ik het graag via het bekende e-mailadres.

Namens UPC mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Wassily-UPC

lente2009

Ongelezen bericht door lente2009 »

Het wordt me nu echt wat teveel van het goede dus ik besluit nu mijn dramatische ervaringen met UPC te delen om anderen vooral te waarschuwen voor dit bedrijf en ze te mijden!!!

- net als iemand onderstaand geschreven heeft kon ik ook maanden mijn mail niet openen, na meerdere malen bellen blijkt er een storing te zijn die niet op de site vermeld wordt!!
Gevolg: bij oplossing van de storing heb ik een ander emailadres, niet gekoppeld aan mijn vorige adres. Na meerdere malen bellen eindelijk een koppeling, maar... al mijn mail en mailadressen verdwenen!!!
- de werknemer van UPC vertelt me dat ik niet meer in het systeem sta... Ik ben al vanaf 2004 klant...Ik sluit een UPC op maat pakket af, de Royaal, op 31 maart 2008.
- Op 2 december 2008 krijg ik een DVD-R thuis bezorgd. En ben zonder mijn medeweten plotseling ingedeeld in Royaal DVD-R pakket (duurder dan huidige pakket), in de begeleidende brief staat dat ik mijn abonnement wil wijzigen hierin. Ik weet nergens van!!!! Bellen: krijg ik te horen dat ik m binnen 2 dagen terug had moeten sturen.. Tja, ik werk fulltime dus het komt meestal op de weekenden aan dit soort zaken te regelen, en daarbij..het is niet mijn fout.. Pas als de DVD terug is krijg ik mijn digitale verbinding terug... Terwijl ik betaal hiervoor!!!
- Boze brief gestuurd of ze dit zo snel mogelijk terug kunnen draaien met verrekening van de kosten. Nooit antwoord op gekregen.
- Uit het niets krijg ik een brief met de volgende tekst:
'Onlangs hebben wij u geinformeerd dat uw UPC-abonnementen zijn beeindigd ivm het uitblijven van uw betalingen.' Ik betaal per machtiging!!! Bellen: inderdaad alles netjes op tijd betaald, heel vreemd dat die brief bij u terecht gekomen is.
- Mijn On demand werkte niet en ik kreeg de verbinding niet tot stand, bellen en gereset. Wordt me verteld dat ik geen pakket heb......
Dus dat ik duurder uit ben.. Geen pakket!!!!???? En mijn Opmaat dan??
- Bij het checken van mijn facturen blijkt dat er helemaal niets gerestitueerd is.. Ik heb teveel betaald, er is niets teruggestort..

Ik weet het niet meer hoor!! Ik ga proberen hier in Amsterdam bij het UPC-kantoor een afspraak te maken met iemand om al deze zaken te bespreken want dit is werkelijk waar niet te geloven!!!

meer002

Ongelezen bericht door meer002 »

Ook ik heb helaas na al eerder " geweldige" ervaringen te hebben gehad van UPC weer eens het UPC kluchtverhaal in mijn nek.
In december heb ik op grond van de " tarief aanpassing" VERHOGING DUS !!! een email gestruurd dat ik op die grond mijn abb opzeg per 1-1.
Uiteraard geen enekele reactie , ook niet na diverse hernieuwede pogingen viahet " klachten systeem"
Na toch weer een rekeing te hebben mogen ontvangen en een bekende drijgbrief weer zo stom geweest om de " ik klop u nog verder leeg" servicenumemr gebeld.
Nu zelfs een keer binnen 15 min geholpen, maar helaas weer een alleraardigste dame die me glimlachend verteld dat UPC van niks weet en mij adviseerd om een klacht te sturen naar lelystad.
MAAR ik moest wel de rekeing betalen , want daar komen alleen maar deurwaarders van. Maar het zou allemaal weer terugbetaald worden.
Dus weer bijan 50 euro ( abb) en 44 cent lichter ( + brief en tijd)! dit toch maar gedaan.
Uiteraard geen enekel reactie, ook niet na klachte via de site.
Zelfs daarna hebben ze eind maart de brutaliteit om mij gewoon weer opnieuw aan te slaan voor weer 3 maanden bijna 50 euro.
Tot nu toe geen enekel reactie van UPC en dus in de tussentijd 60 euro armer voor iets wat ik al 4 maanden niet gebruik.
ergo: klantenservice is overleden, nu nog de verkoopafdeling ;-)

Wassily-UPC
Contacteer:

@ lente2009 & meer002

Het spijt me dat een en ander niet verloopt zoals het hoort.

Ik zou graag willen nagaan wat er verkeerd gaat en kijken wat ik kan doen om de klachten op te lossen.

Zouden jullie een e-mail willen sturen naar [email protected] met daarin jullie klacht en klantgegevens?

Met vriendelijke groet,

Wassily-UPC
UPC Webcare

gaasie

Ongelezen bericht door gaasie »

UPC is aan het stunten en gaat per 15 mei 2009 de zender espn america in het sport1 pakket onderbrengen , dat als extra eur 10 gaat kosten,mag je ook naar voetballen kijken lekker belangrijk
op de site www.nflnieuws.nl/espnamerica staan nog meer reacties van abonees
CANAL DIGITAAL heeft wel ESPN AMERICA in het ENTERTAIMENT pakket zitten en kost euro 23,95 per maand
IK hoop dat ze WAKKER worden bij upc anders gaat dat leden kosten :evil: :evil: :evil: :evil: :

agro

CANAL DIGITAAL heeft wel ESPN AMERICA in het ENTERTAIMENT pakket zitten en kost euro 23,95 per maand
Bovendien meer zenders, betere kwaliteit, en de mogelijkheid om tegen sterk gereduceerde prijs 2 extra kaarten te krijgen zodat je op 3 tv's tegelijk digitaal an kijken, en met cardsharing mogelijk tot onbeperkt aantal.

Smitsmannetje

Ongelezen bericht door Smitsmannetje »

Bovendien meer zenders, betere kwaliteit, en de mogelijkheid om tegen sterk gereduceerde prijs 2 extra kaarten te krijgen zodat je op 3 tv's tegelijk digitaal an kijken, en met cardsharing mogelijk tot onbeperkt aantal.
Als ik dat zo lees met het vervangen van die smartcards is Canal Digtaal ook de firma list en bedrog

Jonny555

Ongelezen bericht door Jonny555 »

BerichtGeplaatst op: 07 Mei 2009 14:34 Onderwerp: espn america uit het royaal pakket
Ik vind dit ook een belachelijke actie en vraag mij af hoe dit duidelijk gemaakt kan worden aan UPC.

Toch jammer dat de kabel-markt nog niet open is, Ziggo biedt ESPN wel op een "normale" manier aan.

agro

Als ik dat zo lees met het vervangen van die smartcards is Canal Digtaal ook de firma list en bedrog
Hoezo dat?
Heb nergens problemen mee gehad, en ook geen extra kosten, en 3 weken lang alle zenders uit het toppakket kunnen ontvangen, (alleen mogelijk als je de kaart niet direct activeerde)

Gesloten