LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC Digital GRATIS geprobeerd, maar wil er nu al vanaf!

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Gromek
Berichten: 10
Lid geworden op: 01 mei 2006 14:59

UPC Digital GRATIS geprobeerd, maar wil er nu al vanaf!

Ongelezen bericht door Gromek »

Ik heb zo`n pakket ook gekregen (alleen voor hoeven tekenen), maar de kwaliteit en het zender aanbod is zo knuddde, dat ik er nu al vanaf wil.

Ik heb UPC via de e-mail (via de UPC site) gevraagd wat er nu gedaan wordt, en dat ik niet van plan ben om hiervoor naar een duur 0900 nummer te bellen, want ik mocht het immers gratis proberen!

Ik heb hier wel een ontvangst bevestiging van ontvangen, maar verder heb ik er niets meer van gehoord!
Ik ga nu nog drie maal een e-mail sturen met hetzelfde verhaal.
Als UPC hierop niet reageert, wat is dan mijn volgende stap?

Het kastje heb ik inmiddels alweer losgekoppeld!

Kan ik dit zomaar retour afzender sturen (met bewijs van verzending) of moet ik hem langsbrengen bij een UPC winkel(?).

Ik wil eigenlijk dat hij opgehaald wordt, maar nergens staat op hun site of in de papieren die bij het pakket zaten wat er gebeurt als de 6 maanden gratis kijken voorbij zijn!

Weet RADAR hier iets op te zeggen (het rechtsbijstand team zeg maar)?

Ik had zo slim moeten zijn, om het gewoon te weigeren, maar ik wilde ze het voordeel van de twijfel geven, en bekijken hoe de kwaliteit eigenlijk is/was.
Maar ik ben een echte Hollander, dus...
En mijn vermoeden was juist, maar nu te laat.

Serieus advies gewenst.

Alvast bedankt.

rene112
Berichten: 170
Lid geworden op: 05 nov 2005 21:14

Re: UPC Digital GRATIS geprobeerd, maar wil er nu al vanaf!

Ongelezen bericht door rene112 »

je kan hem gewoon afgeven op het postkantoor en die sturen hem terug ik zal er wel even een briefje bij doen als ik jou was

Gromek
Berichten: 10
Lid geworden op: 01 mei 2006 14:59

Re: UPC Digital GRATIS geprobeerd, maar wil er nu al vanaf!

Ongelezen bericht door Gromek »

Heb na drie e-mails eindelijk een telefoontje gehad van upc!

Had aangegeven dat het tussen 16.00 en 18.00 moest zijn, maar ze belde om ongeveer 09.30.

Hierin werd mij allereerst verteld dat ze maijn e-mail hadden gelezen, en dat het gebruik mij niet duidelijk zou zijn (iets waar ik het geheel niet over heb gehad).

Nadat ik duidelijk had gemaakt, dat het mij ging over het retourneren van de mediabox, kreeg ik allereerst te horen dat ik naar het 0900 moest bellen, en dat ik daar kon aangeven op welke tijd ik de mediabox wilde laten ophalen!

Ik melde bij hen dat ik het gratis heb ontvangen, en dat ik niet ga bellen naar een betaalnummer om hem te laten ophalen.

Dit omdat ik alleen mobiel bel, en daardoor de kosten nòg hoger uitvallen.

Ik werd toen intern doorverbonden met de juiste afdeling (dit zou mij niets kosten! (maar dat valt nog te bezien, het blijft immers UPC), hij begreep de kwestie omtrent de mobiele kosten).

Ik heb toen iets meer dan 17 minuten in de wacht gehangen, todat ik een meisje aan de lijn kreeg, die mij vertelde dat ik hem kon laten ophalen tussen 08.00 en 11.00 uur of tussen 12.00 en 18.00 uur (het was dus niet mogelijk om hem op een bepaald tijdstip op te laten halen, maar goed).

Of ik kon hem zelf naar het postkantoor brengen, en het pakket retour afzender te sturen (retour afzender is blijkbaar genoeg).

Ik was hiet helemaal eens met deze toestand, maar wil er zo snel mogelijk vanaf (zender aanbod en beeld kwaliteit is belabberd, naar mijn mening!).

Ik wilde UPC het voordeel van de twijfel geven, maar na een paar weekjes proberen wil ik er snel vanaf.

Ik schaf wel een schotel aan en wat ontvangers voor in het hele huis.
Kost meer, maar dan gelukkig geen UPC.

Misschien dat dit verhaal niets bijdraagt aan het probleem bij anderen, maar wilde toch melden hoe het bij mij gegaan is.

Ik moet trouwens wel toegeven dat de twee personen die ik aan de lijn had wel vriendelijk waren (de eerste was naar mijn mening niet erg technisch aangelegd, maar vriendelijk wel), misschien een uitzondering (?).
:wink:

Ron 2
Berichten: 439
Lid geworden op: 20 jan 2004 16:57

Re: UPC Digital GRATIS geprobeerd, maar wil er nu al vanaf!

Ongelezen bericht door Ron 2 »

Ik moet trouwens wel toegeven dat de twee personen die ik aan de lijn had wel vriendelijk waren (de eerste was naar mijn mening niet erg technisch aangelegd, maar vriendelijk wel), misschien een uitzondering (?).
Niet te vroeg juichen, het is nog niet afgewikkeld, er kan nog van alles misgaan, het is en blijft UPC :cry:

Gromek
Berichten: 10
Lid geworden op: 01 mei 2006 14:59

Re: UPC Digital GRATIS geprobeerd, maar wil er nu al vanaf!

Ongelezen bericht door Gromek »

Weet ik, maar ik ben met min bewijs gedekt, en anders stuur ik daar mijn advocaat op af.
Dan mogen die het onderling uitvechten.
Met behulp van bijvoorbeeld Radar & Kassa etc.

Ik begrijp wat je bedoelt, maar ik denk dat er nu wel zo veel over in de pers en op tv over is gezegd, dat ze wel voorzichting zullen zijn.

Maar inderdaad het blijft upc.

antwan
Berichten: 31
Lid geworden op: 04 okt 2006 17:46

Re: UPC Digital GRATIS geprobeerd, maar wil er nu al vanaf!

Ongelezen bericht door antwan »

heb nooit problemen met upc digitale tv en internet heb ik alles gaat goed hier , mag ook wel es gezegd worden

Gromek
Berichten: 10
Lid geworden op: 01 mei 2006 14:59

Re: UPC Digital GRATIS geprobeerd, maar wil er nu al vanaf!

Ongelezen bericht door Gromek »

Dat klopt, en dat mag ook wel, maar het is wel opvallend dat die ervaringen wel in de minderheid zitten.

Ron 2
Berichten: 439
Lid geworden op: 20 jan 2004 16:57

Re: UPC Digital GRATIS geprobeerd, maar wil er nu al vanaf!

Ongelezen bericht door Ron 2 »

Dat klopt, en dat mag ook wel, maar het is wel opvallend dat die ervaringen wel in de minderheid zitten.
Een consumentenforum wordt nu eenmaal eerder gebruikt als klachtenforum dan als complimentenforum

Gesloten