LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC dvr verpest dvd/videocombinatie recorder.

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
chantalletje

UPC dvr verpest dvd/videocombinatie recorder.

Ongelezen bericht door chantalletje »

Ik had digitale dvr van UPC. Hier in de regio zijn daar veel problemen mee en heb 4 keer een monteur moeten laten komen om te repareren. UPC Zei mij geen kosten te berekenen (vnaaf februari bezig) voor de monteurs. I kkrijg nu al 2 maanden kosten voor de montuers te betalen van 45 eur oper monteur. Hierdoor heb ik mijn digitale tv opgezegd. Ging allemaal heel snel, maar ze proberen alles om je over te halen het te houden. Met mijn inkomen is dat finanacieel niet mogelijk om hoge rekeningen te krijgen.
Nu heb ik 1 juli de dvr losgekoppeld en weggebracht. Ik wil mijn dvd/video combinatie recorder in mijn tv zetten is de scart die in de dvr daarvoor zat zwart. Dvd/video combinatie geeft geen beeld op LCD tv meer alleen geluid. Op andere oude tv geeft hij bibberend beeld dat niet stopt en mijn dvd lijkt te verpesten. Naar mijn idee komt het door de dvr van upc. daarvoor heb ik er nooit problemen mee gehad. UPV zijn afleggers met geld vind ik. Ik hoef voorlopig geen digitale tv meer... :? Iemand dit ook gehad?

jor

Re: UPC dvr verpest dvd/videocombinatie recorder.

Ongelezen bericht door jor »

hantalletje
Nu heb ik 1 juli de dvr losgekoppeld en weggebracht. Ik wil mijn dvd/video combinatie recorder in mijn tv zetten is de scart die in de dvr daarvoor zat zwart. Dvd/video combinatie geeft geen beeld op LCD tv meer alleen geluid. Op andere oude tv geeft hij bibberend beeld dat niet stopt en mijn dvd lijkt te verpesten. <<Naar mijn idee komt het door de dvr van upc. daarvoor heb ik er nooit problemen mee gehad>>.
Ik wil best veel geloven maar dit is natuurlijk onzin.Zodra je de spullen van UPC hebt afgekoppeld werkt alles weer als vanouds, doet je combinatie dat niet kan je daar UPC echt de schuld niet van geven.

chantalletje

Onzin is dat zeker niet. Ik lieg nergens over zo ben ik niet. Met de decoder deed die het goed dat apparaat weas nog geen eens 1 jaar oud en de kabel nog maar 3 maanden oud en de stekker is git zwart. Dus zeg niet dat het niet kan, want de decorders hebben bij mijn ouders ook verschillende scartaansluitingen verbrand!!!!!!!!
Tv is nog geen 2 maanden oud en zit ok geen fouten in. Heb het allemaal laten nakijken door experts!!! Dus mijn schuld is het zeker niet dat het kapot gegaan is.

jor

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 11 Jul 2009 10:35 door chantalletje
Onzin is dat zeker niet. Ik lieg nergens over zo ben ik niet. Met de decoder deed die het goed dat apparaat weas nog geen eens 1 jaar oud en de kabel nog maar 3 maanden oud en de stekker is git zwart. Dus zeg niet dat het niet kan, want de decorders hebben bij mijn ouders ook verschillende scartaansluitingen verbrand!!!!!!!!
Er staat helemaal geen echte spanning op de scartaansluitingen, en zeker niet genoeg dat deze zwart zouden verbranden.Maar goed, je zult het allemaal wel beter weten. Succes met je zwart verbrande scartaansluitingen.

chantalletje

DAcht dat hier mensen waren om elkaar te helpen.... :? :?
Maar blijkbaar zijn ze hier alleen om anderen zwart te maken. :x

Eddy D.

Ongelezen bericht door Eddy D. »

Gokje: heeft u aan uw geluidsinstallatie ook uw PC zitten? En zit deze in een geaard stopcontact?

Kunt u mij vertellen wat er precies zwart is aan de Scart? Gaat het om 1 pin, of is het echt de complete stekker?

Gesloten