| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC heeft hem eindelijk de CI+ kaart.
UPC heeft hem eindelijk de CI+ kaart.
Het heeft even geduurd maar ook UPC is om, de CI+ kaart die de decoder overbodig maakt is leverbaar. Ik heb hem besteld maar de procedure is nogal vaag want is de module nu extra of mag de decoder retour dat werd niet echt duidelijk in de bestelprocedure voor bestaande klanten, voorlichting kan dus wel wat beter. Maar goed ik wacht wel af UPC en ik zijn er altijd wel uitgekomen. Zou een verademing zijn niet, meer afhankelijk van die onzinnig grote AB en de zenders volgens je eigen tv op volgorde zetten.
Blijft wel spannend hoe het e.e.a. verloopt dat dan weer wel.
Blijft wel spannend hoe het e.e.a. verloopt dat dan weer wel.
-
Toolboy
Re: UPC heeft hem eindelijk de CI+ kaart.
Deze voor aankondiging stel ik niet op prijs.!
upc gaat graag in zee met nieuwe abbo`s en contracten.
Bezin voor u begint met een overeenkomst met een call center.!!??
T
upc gaat graag in zee met nieuwe abbo`s en contracten.
Bezin voor u begint met een overeenkomst met een call center.!!??
T
Toolboy schreef:Deze voor aankondiging stel ik niet op prijs.!
doel jij er op dat ronaldg dit niet mag plaatsen?
Ik begrijp de reactie van Toolboy niet echt. Ik ben bestaand UPC klant die zich ergert aan de mediabox, het ding is onzinnig traag en onhandig in gebruik. Met de CI+ module in de geschikte tv hoop ik dat het dit tot het verleden behoord.
Ik maak zeker geen reclame voor UPC, ik wijs op de mogelijkheden en zal ook laten weten hoe het verloop gaat, is gegaan.
Ik maak zeker geen reclame voor UPC, ik wijs op de mogelijkheden en zal ook laten weten hoe het verloop gaat, is gegaan.
ronaldg ik hoop dat je klachten snel verholpen zijn.
-
CaptainSlow
Nadeel van CI+ is het gezeur met "gecertificeerde" toestellen.
De lijst van goedgekeurde toestellen is bij UPC weer anders dan b.v. Ziggo, onze splinternieuwe Ziggo gecertificeerde tv is bij UPC niet geschikt voor CI+.
Lekker handig allemaal.
Niet dat ik klant ben bij UPC of Ziggo, maar ik liep er wel tegenaan toen ik de opties bekeek voor onze dochter die binnenkort op zichzelf gaat, ze heeft een toestel wat het volgens andere bezitters op het Ziggo forum bij Ziggo probleemloos doet, maar door UPC ook weer niet erkend wordt.
Wederom jammer dat het niet gewoon een standaard is.
Nu moet ze óf een losse mediabox met alle nadelen, of iets smokkelen met het typenummer van haar tv en hopen dat e.e.a. werkt, gezien de ervaringen van Ziggo klanten is die kans groot.
Alleen zie het maar weer eens met UPC op te lossen als het toch niét werkt en het ding geruild moet worden voor een box.
De lijst van goedgekeurde toestellen is bij UPC weer anders dan b.v. Ziggo, onze splinternieuwe Ziggo gecertificeerde tv is bij UPC niet geschikt voor CI+.
Lekker handig allemaal.
Niet dat ik klant ben bij UPC of Ziggo, maar ik liep er wel tegenaan toen ik de opties bekeek voor onze dochter die binnenkort op zichzelf gaat, ze heeft een toestel wat het volgens andere bezitters op het Ziggo forum bij Ziggo probleemloos doet, maar door UPC ook weer niet erkend wordt.
Wederom jammer dat het niet gewoon een standaard is.
Nu moet ze óf een losse mediabox met alle nadelen, of iets smokkelen met het typenummer van haar tv en hopen dat e.e.a. werkt, gezien de ervaringen van Ziggo klanten is die kans groot.
Alleen zie het maar weer eens met UPC op te lossen als het toch niét werkt en het ding geruild moet worden voor een box.
UPC geeft in het overzicht toestellen aan die geschikt zijn, ook vanaf welke software update. Is de software veroudert dan gaat het niet werken.
Overigens wordt de kaart binnen 10 werkdagen verzonden, dus mijn ervaringen met die kaart laten nog even op zich wachten.
Overigens wordt de kaart binnen 10 werkdagen verzonden, dus mijn ervaringen met die kaart laten nog even op zich wachten.
-
Teunbosseman
- Contacteer:
Mwah, geen problemen met de huidige mediobox, vorig model die zilverachtige was ind traag maar de zwarte totaal niet. Zelfs de ab werkt op mn flatscreen.ronald g schreef:Ik ben bestaand UPC klant die zich ergert aan de mediabox, het ding is onzinnig traag en onhandig in gebruik. Met de CI+ module in de geschikte tv hoop ik dat het dit tot het verleden behoord.
Zo'n CI module is ook niet zaligmakend, mn tante heeft zo'n ding ( Ziggo ) in de panasonic flatscreen ( ja ja is certificeerd ) en constateer regelmatig "vastlopers".
Mijn hd mediabox geeft ook geen echte problemen, het ding is kortgezegd onhandig en ik vergeet vaak om digitaal te kijken. De makke is namelijk dat je het ding niet zo kan instellen dat hd zenders direct op 1 staan maar bij 60 beginnen en ned, 1 op 71. Gewoon een praktijk voorbeeld: als ik mijn tv aanzet staat die op analoge ontvangst werkt met de kabel goed, wil ik Hd tv kijken moet ik de bron kiezen HDMI 1 bijvoorbeeld dan op de "superhandige" AB van de mediabox 71 intoetsen en dan is het klaar. Nu ben ik een fervent teletekst kijker maar die box is dat weer niet, hopeloos dus.
Duurt nog even maar dan hoop ik dat mijn luxe problemen zijn opgelost.
Duurt nog even maar dan hoop ik dat mijn luxe problemen zijn opgelost.
Even een update, vandaag een brief in de bus over de bestelling. In het kort komt het er op neer dat als ik de mediabox omruil voor de CI+ kaart raak ik de pakketkorting kwijt, dit werd bij het bestellen niet gemeld foutje dus. Wel is het netjes van UPC de bestelling niet uit te voeren zonder akkoord van mijn kant. Als klant van UPC met een digitaal tv pakket is de CI+ kaart enkel mogelijk naast de mediabox a' 4 euro per maand, is toch minder. Ik heb wel voor de extra kaart gekozen en sluit de mediabox in de slaapkamer aan, is tie handig als klokje. Duur klokje weliswaar maar dan doet tie toch nog iets.