Na alles goed gecontroleerd te hebben, was het euvel nog steeds niet opgelost. Dan maar weer een keer bellen (zucht)... Nu meldde er weer een persoon dat het aan het signaal kan komen van de mediabox, dus moest er een monteur komen. Afspraak gemaakt en een halve snipperdag genomen. Komt de monteur niet opdagen, dus ik dezelfde avond boos gebeld. Krijg ik te horen dat ze excuses aanbieden dat er iets intern fout is gegaan. Er zal een nieuwe afspraak worden gemaakt, maar de halve snipperdag werd niet vergoed. Ik goede getrouw maar weer een halve snipperdag genomen en zie hier de monteur is er.. de man gaat direct naar de wandcontact doos en gaat meten. Hij meld dat het signaal goed is en zegt niets meer te kunnen doen. We hebben hem nog gevraagd of hij naar de mediabox kan kijken. Maar hij gaf aan dat dat zijn werk niet is, moet een andere monteur voor komen en ging gewoon weg.
Ik die avond weer gebeld.. (dure kosten)
De monteur zou over twee dagen komen, alleen de dag ervoor kwam dezelfde monteur langs die de vorige keer niets wist op te lossen. Mijn dochter van 14 was alleen thuis, dus had deze man nooit naar binnen mogen gaan (policy UPC). Maar hij ging toch naar binnen en pakte de mediabox en plaatste er een nieuwe voor in de plaats. Alleen alles weer opnieuw aansluiten wist hij niet hoe dit moest. en ging gewoon weg zonder dit op te lossen. Ik in de telefoon en heb heel duidelijk en netjes gemeld dat ik het zat was en alles opzeg. Het heeft mij al veel geld, tijd en ergenis gekost....
Binnenkort ga ik over op een andere provider, hopen dat het terug sturen van de spullen wel goed gaat.. Als ik internet erop lees, gaat dat ook niet echt goed.. ze hebben namelijk alleen om mijn mediabox gevraagd en er wordt niets over de Modem gezegd...
Mijn raad.... als u ook een stilstaand beeld of wegvallen van bepaalde zenders krijgt.. Het ligt aan het signaal van buiten, omdat twee andere buren ook hetzelfde probleem hebben. Dus ga gewoon over op een andere provider die je kan emailen of goed bereikbaar is.