LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC Mediabox in de vernieling

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: UPC Mediabox in de vernieling

Ongelezen bericht door kanovaarder »

UPC met de dringende vraag wanneer dit topic op slot??


Want nee, die laatste opmerking behoort NIET tot mijn gedachtegoed!!
Bovendien is dit echt beledigend en hoort in deze discussie nuweer niet thuis.

Dat meiske Jessica mag dan wel blijk geven van een gemis van begrip en een bord voor haar kop hebben dat zij vrolijkheid predikt terwijl vele duizende slachtoffers van UPC trappelen van boosheid maar ik gun haar toch een goed huwelijk met een gezond sexleven, met lieve kinderen en een fijne romantische man.
Zelfs gun ik haar een goed inkomen en een mooi huis.

Ik ben alleen vreselijk boos om haar reakties die ons neerzet als domme wezens.

Grootvader.

En Jessica, ik meen echt dat je naast dat walgelijke UPC in ieder geval in je particuliere leven daarbuiten een gelukkig mens mag zijn.
Je hoort alleen niet zo tegen de slachtoffers te spreken.

Beertje02
Berichten: 377
Lid geworden op: 09 dec 2006 15:52

Re: UPC Mediabox in de vernieling

Ongelezen bericht door Beertje02 »

Misschien wordt of is Jessica klant bij Pretium,Energie Direct of Oxio, dan komt ze er nog wel achter hoe UPC zijn klanten op dezelfde manier behandeld als bovengenoemde firma's

ech wel
Berichten: 47
Lid geworden op: 15 sep 2006 01:23

Re: UPC Mediabox in de vernieling

Ongelezen bericht door ech wel »

Kijk, een organisatie als UPC krijg je als gebelgde consument toch niet aan het wankelen. Mijn reacties op het door en door verrotte UPC zijn slechts een zwaktebod.

De verwijzingen naar de Nazi's zijn compleet ridicuul en voor sommigen helaas wellicht kwetsend. Als ik niet UPC-ers kwets met mijn reacties, mijn welgemeende excuses :oops: , voelt een UPC er zich aangesproken en in de zak gescheten: :lol:

OK, al gaan de verglijkingen die ik maak met het inktzwarte verleden compleet mank, ik leef nu en voel me nu door een ongrijpbare organisatie als de UPC in een hoek gezet waar ik niet wens gezet te worden.
En UPC heeft macht. het is een monopolist, kan tarieven opleggen, gemeenten een poot uitdraaien, dure lobbyisten inzetten in Den Haag, de media bespelen, enz, enz.

UPC bespeelt de markt met een waanzinnig groot budget, daarom heeft
UPC een lange adem, maar UPC stinkt behoorlijk uit de bek.

Ik ben GVD een consument die wil kunnen kiezen, ik ben geen trekpop, geen stuk vee, ik slik jullie UPC **** niet meer!

Eerst krijg ik een brief dat ik een mediabox besteld heb.
(Dit is net voordat het in de media bekend wordt dat UPC zijn mediabox als een kwaadaardig groeiend gezwel over Nederland aan het verspreiden is.)
Ik bel voor uitleg voor grof geld het UPC informatienummer en wordt vervolgens keihard voorgelogen door een UPC desinformatie-telefoonzwijn, ene heer Bouslan.
Het UPC mediabox offensief is inmiddels in volle gang, heb inmiddels de box teruggestuurd, maar krijg toch een rekening waarin staat dat de eerste zes maanden gratis zijn. Gezien het leugenachtige imago van UPC is nu maximale alertheid geboden: Ik heb geen contract, ik wil geen contract, ik wil gewoon simpele analoge kabeltv.

Na mijn ech wel pittige brief aan UPC blijkt dat er bij UPC toch post aankomt en ja, zelfs gelezen wordt. UPC is op zijn pik getrapt, Ech Wel is een beetje stout geweest en de UPC gestapo heeft besloten dat Ech Wel straf verdient heeft: Ech Wel wordt pardoes afgesloten van de kabel.

Inmiddels zijn we weer een paar maanden verder en krijgt Ech Wel weer post van Meneer Olivier Martens, Fuhrer televisiezaken.
Het is opgevallen dat huize Ech Wel de kas van UPC niet meer spekt en dat dient ter stond te veranderen, anders wordt Ech Wel afgesloten van het ultieme UPCkabelgenot. :shock:
Is Ech Wel nu geschrokken van dit koene staaltje debiteurenbeleid van UPC :?:
Nee Olivier Martens en alle andere foute UPC-ers, met alle respect jullie zijn een stelletje incompetente randdebielen, kwijlende grafmongolen, iemand die je al hebt afgesloten kun je niet meer afsluiten.

Mijn hobbeltje met UPC is tot daar aan toe, ik red me wel, ook zonder UPC. Voor dedegenen die te maken hebben gehad met nog veel ergere, op dit forum beschreven terreur van UPC, daar heb ik echt compassie mee.
Spookrekeningen, onterechte aanmaningen, niet geleverde diensten, als eenranddebiel behandeld worden, de arrogantie van UPC, de hoogmoed.

Grote organisaties kunnen een foutje maken hier en daar, ok, maar een bedrijf is pas echt groot als fouten groot aangepakt en problemen opgelost worden.

In een echt vrije markt kun je klanten niet als vuil behandelen, dan prijs je jezelf uit de markt.
UPC is onder het mom van de heilige privatisering in staat geweest op sommige punten een monopolist te worden.

Lang leve de privatisering!

Zo dit was een ongewoon uitgebreid betoog, maar zelfs Ech wel is niet in staat als individu zo onbeschoft te zijn als UPC zich als organistie
gedraagt.
UPC is erger dan erg.

UPC is groot en ik is klein, en dat is niet eerlijk ooh nee!
Laatst gewijzigd door ech wel op 29 mar 2007 20:49, 1 keer totaal gewijzigd.

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: UPC Mediabox in de vernieling

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

echt wel & kanovaarder, stel je niet zo aan joh.

ech wel
Berichten: 47
Lid geworden op: 15 sep 2006 01:23

Re: UPC Mediabox in de vernieling

Ongelezen bericht door ech wel »

Ik maak gebruik van het universele en fundamentele recht me aan te stellen :D

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: UPC Mediabox in de vernieling

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

Wees er blij mee zielepoot.

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: UPC Mediabox in de vernieling

Ongelezen bericht door caruso »

Anastasia: berichtje gepost op 27 maart 08.44 uur?
Hoor jij dan niet op school te zitten of heb je weer een smoesje klaar?
Wéér door de mand gevallen, jij bent D1RK/Gozik!!

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: UPC Mediabox in de vernieling

Ongelezen bericht door kanovaarder »

nog 1 x UPC en voor Ech-Wel.

Ik heb het laatste bericht gelezen en moet zeggen dat ook uzelf het een en ander te verwijten valt (en trouwens een groot deel van al die mopperaars over die Experiabox maar deze wel uit eigen zak terug hebben gestuurd)

Immers, jullie hebben het gewoon verkeerd aangepakt.
Die brief van UPC kon gewoon in de vuilnisbak, was niet aangetekend verzonden en jullie hebben er niet voor hoeven te tekenen.
+++++UPC kon dus niet bewijzen dat jullie haar brief ontving+++++++

Toen, pring, de postbode/koerier/besteller met een pakje. Van wie? Van UPC, wilt u hier even tekenen? Tsja, natuurlijk niet! Ah, wel gedaan? Kijk, dat was nou stom!
Immers, ongevraagde toesturing van wat dan ook mag je gewoon behouden! Het wordt dan geacht uw eigendom te zijn.
U mag het dan onder de kraan houden, in de open haard smijten, het aan uw kleine kinderen geven om te kijken of het al goede slopertjes worden maar u mag natuurlijk een doodgewoon briefje naar UPC te schrijven (zonder postzegel) dat je een pakketje van hun hebt, niet weet wat je ermee aan moet omdat de papagaai het zelfs niet wil hebben en dat UPC dat rare ding mag komen ophalen op de dag en de tijd dat dit u schikt!!

Als die eerste 10.000 ontvangers dat nou hadden gedaan. Maar nee, ze sturen dat ding terug en nota bene betalen zij nog eens de verzendkosten ook!!
Zorgen zij zelf niet eens voor een bewijsje dat zij dit wel degelijk terug hebben gestuurd naar UPC en hebben daarmee UPC weer de mogelijkheid gegeven om die terugzenders ook nog eens een poot uit te draaien.

Kijk, Ech-wel,
Op die manier had je UPC te pakken kunnen nemen op een eerlijke, een nette maar vooral ook op een wettige manier.
Nu schelden tegen UPC is onredelijk omdat je zelf die fout hebt gemaakt zoals duizenden die hebben gemaakt.

10.000 schreef ik eerder. 10.000 x (wat zo'n experiabox inkoop kost) + de kosten van verzending + de kosten van ophalen + de vergoeding van gederfde uren en telefoonkostenvergoeding aan hem/haar die zo'n box door de strot is geduwd!
Dan had UPC door die extra kosten heus wel hun aktie afgeblazen!!

Bovendien heeft deze reacties niets meer te maken met die Jessica.

Hé Jessica! Slaap ze!!

En Ech-wel.
Een beetje slimmer.

Grootvader

Jessica79
Berichten: 19
Lid geworden op: 23 mar 2007 21:00

Re: UPC Mediabox in de vernieling

Ongelezen bericht door Jessica79 »

Iedere klant die ik spreek, behandel ik met respect. Ik luister naar wat diegene te zeggen heeft, of het nou een klacht is, vraag of technisch probleem.
Ik probeer die klanten zo goed mogelijk te helpen.
Blijkbaar hebben jullie slechte ervaringen met UPC en misschien ook met enkele medewerkers die jullie hebben gesproken.
Maar ik doe mn best om iemand te helpen. Ik hou er ook niet van om geirriteerde mensen te moeten spreken, en het is leuk om aan het einde van een gesprek te merken als iemand WEL blij is met de geboden oplossing.
Dat dat niet altijd mogelijk is, of dat het bij een andere afdeling terecht komt, daar kan ik helaas niks aan doen.

Maar wat ik eigenlijk wilde zeggen. Ik behandel mensen met respect, dan hoop ik dat ik dat ook van andere mensen terug krijg. En als iemand mij onbeschoft behandelt, sorry, dan wens ik diegene niet meer te helpen.

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: UPC Mediabox in de vernieling

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Tenslotte ter afsluiting van die UPC discussie

Maar Jessica,

In uw reacties hier op dit forum heeft u zich toch heel anders gedragen dan u zich kennelijk wil gedragen op de afdeling klantenservice van UPC.

U heeft ons klagers h i e r op een niet prettige manier bejegend en dat lokt dan natuurlijk reacties uit van boze,verdrietige,onbegrepen (ex)UPC klanten.
Immers, ook U heeft dat begrip niet getoond en dat is dan ook datgene wat ik u verweten heb.Dat u dit kennelijk ook niet kan of wil inzien.

'k Zou over al die reacties toch maar eens nadenken in het komende weekend.
Lekker in de tuin, in een ligstoel en een beker ijskoude huismerkCola onder handbereik want het wordt weer lekker weer.

Heeft u dit gedaan dan zou ik het prettig vinden dat u na dit weekend in retraite ons laat horen hoe u er dan over denkt.

Grootvader

rweelden22
Berichten: 104
Lid geworden op: 24 jan 2007 11:34

Re: UPC Mediabox in de vernieling

Ongelezen bericht door rweelden22 »

hahahaha en heel die zooi van upc er bij afbranden dat bedrijf
als er een storing is ja meneer trek de steker van het modem er maar uit ja meneer heb ik all 20 keer gedaan maar doet niets meer heel de modem
zeg die slimbo branden er lampjes op het modem ik zij hier op wat zij ik nou de moden doet het niet meer oh moment zegt die persoon
komt ie even later weer bij me zegt ie ik kan geen verbinding krijgen
met het modem waar ik op zeg nee die modem is dood
hij is stuk nee meneer dat kan niet maar ik zal een monteur sturen
en weet je wat die tegen me zij tja het modem is stuk


zie je nu wel dat ze het zelf niet snapen daar die dozen
en die domboos maar ja het is upc en het blijft upc

dat bagger bedrijf wat een drama is dat

Beertje02
Berichten: 377
Lid geworden op: 09 dec 2006 15:52

Re: UPC Mediabox in de vernieling

Ongelezen bericht door Beertje02 »

grootvader,

kleine correctie, de Experiabox is van KPN; UPC levert de mediabox/DVR.

ech wel
Berichten: 47
Lid geworden op: 15 sep 2006 01:23

Re: UPC Mediabox in de vernieling

Ongelezen bericht door ech wel »

Beste grootvader,

Met alle respect, wat heb ik in vredesnaam fout gedaan?

IK krijg een brief van UPC dat ik iets (de mediabox) besteld heb, nog voor bekend werd dat UPC via een massale marketingactie iedereen dat ding door de strot ging duwen.

Heb meteen UPC gebeld of UPC een bewijs van mijn bestelling kon leveren en vriendelijk gevraagd de mediabox NIET te leveren.

Ben toen keihard voorgelogen door ene heer Bouslan, die zogenaamd van niets wist en de vermoorde onschuld speelde.

Wat later kreeg ik van de BUURMAN een UPC pakket. Was door TNT bij hem afgeleverd. Dit pakket heb ik ongeopend retour afzender gestuurd.

Inmiddels werd de UPC ellende via de media langzamerhand breed uitgemeten. Was de mediabox een paar weken later bij mij binnengekomen had ik rustig gewacht tot UPC de box zelf was komen ophalen.

Volgens mij ben ik tot zover een gewone brave consument geweest.
Daarna ben ik me wat minder cooperatief gaan opstellen:
Liever oog om oog tand om tand, dan braaf de andere wang toekeren.

Ik laat me niet naaien door UPC!

UPC verrecke!

ech wel
Berichten: 47
Lid geworden op: 15 sep 2006 01:23

Re: UPC Mediabox in de vernieling

Ongelezen bericht door ech wel »

hahahaha en heel die zooi van upc er bij afbranden dat bedrijf
idd.

KPN
Berichten: 508
Lid geworden op: 17 sep 2006 01:47

Re: UPC Mediabox in de vernieling

Ongelezen bericht door KPN »

:twisted: Ik vind het een ronduit asociale actie van deze gekken.
Mensen zo de stuipen op het lijf jagen is echt schandalig.
Zelfs als die mensen bij UPC werken.

Die gasten moeten ze maar eens een tijdje in een werkkamp stoppen, want waarschijnkijk zullen ze ook wel niet werken. Tuig is het. :twisted:

Gesloten