Ik heb op 29 aug mijn Upc mediabox teruggestuurd en een bewijsje gekregen, die ik helaas ben kwijtgeraakt.Nu krijg ik een brief van upc waarin staat dat ze die niet ontvangen hebben en dat ze binnen een week 175 euro in rekening gaan brengen.Ik heb er echt slapeloze nachten van gekregen.Kan iemand mij adviseren wat ik nog kan doen?????
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC Mediabox
UPC Mediabox
Hallo,
Ik heb op 29 aug mijn Upc mediabox teruggestuurd en een bewijsje gekregen, die ik helaas ben kwijtgeraakt.Nu krijg ik een brief van upc waarin staat dat ze die niet ontvangen hebben en dat ze binnen een week 175 euro in rekening gaan brengen.Ik heb er echt slapeloze nachten van gekregen.Kan iemand mij adviseren wat ik nog kan doen?????
Re: UPC Mediabox
Niets, het is een bekend gegeven dat bij UPC alle retour gezonden mediaboxen standaard nooit aankomen, evenals veel andere post richting UPC, bewijs kwijt betekent betalen. Dit forum staat vol met dezelfde ervaringen.Kan iemand mij adviseren wat ik nog kan doen?????
Ik weet het, je hebt er in dit geval niets aan en je bent er nu zelf ook achter, maar alle bewijzen van retourzendingen, opzeggingen of wat dan ook moet je zorgvuldig (jarenlang) bewaren, maakt niet uit bij welk bedrijf.