LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC steeds klachten

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.

Wie vind het belachelijk wat je moet betalen om te bellen naar UPC

De kosten zijn veel te hoog
9
64%
De kosten vallen mee
4
29%
Geen mening
1
7%

Totaal aantal stemmen: 14

dmdijkstra

UPC steeds klachten

Ongelezen bericht door dmdijkstra »

We hebben al een tijdje tv van upc. Eerst kregen we ontvangers voor de digtale televisie maar ondanks vele monteurs werkte ze nog niet naar behoren(ook meerdere ontvangers). Opeens kwam iemand (van upc) met het idee om een hd dvr ontvanger te proberen met als afspraak dat we die voor de dvr hoefde te betalen omdat de gewone ontvangers niet werkte.
Toen was er niks meer aan de hand het werkte allemaal prima totdat ik ineens op mijn factuur zag dat het erbij stond dvr. Heb toen een email gestuurd met de vraag betalen we er nu wel voor? Ja mevrouw u betaald hier al een tijdje voor. We waren best boos hierom want we hadden daar nooit om gevraagd en gebruikte de dvr eigenlijk nooit om op te nemen.
Toen zijn we gaan bellen om erachter te komen wat er dan gedaan kan worden aan de facturen maar na meerdere mensen gesproken te hebben van de upc kwamen we er niet uit dus zeiden we dan nemen we weer een gewone ontvanger want we willen niet extra betalen. (voor iets dat we toch niet gebruiken)
Geen probleem de ontvanger word opgestuurd. Volgende dag hadden we geen tv meer, weer gebeld en toen zeiden ze ja u heeft alles opgezegd. (weer alles uitgelegd) toen zeiden ze dat er helemaal niet betaald werd voor die dvr ontvanger maar dat het standaard zo op de factuur staat. (hadden we dus nooit een andere ontvanger moeten hebben!) De dvr deed het niet meer die hebben ze wel stop gezet. Gelukkig de extra ontvanger (van boven) doet het nog wel maar tot op heden nog geen nieuwe ontvangers binnen gekregen.

Het is zo moeilijk om dit verhaal uit te leggen vooral om iedereen bij upc weer iets anders zegt. We zouden nog een geld bedrag terug krijgen voor alle ellende die we gehad hebben hiermee maar daar hebben we nooit meer iets van gehoord. Ook de telefoon kosten zijn belachelijk hoog! En je hangt altijd erg lang aan de telefoon en ze bellen je nooit terug. We hebben ook vaak genoeg gehad dat je eindelijk iemand aan de telefoon kreeg en ineens viel het gesprek weg en kon je helemaal opnieuw beginnen dus weer een hoop geld.

Nu is het dus nog wachten op de ontvangers (2 nieuwe als het goed is ook eentje voor boven met hd nu) en het zou fijn zijn als de medewerkers van upc eens op 1 lijn zitten want dan hadden we nooit hoeven te bellen. En hadden we deze laatste problemen nooit gehad.

basseman

Re: UPC steeds klachten

Ongelezen bericht door basseman »

Per mail problemen gemeld waar UPC debet aan is.
UPC belt, er is thuis duidelijk aangegeven terug te bellen naar de klachtindiener in verband met specifieke kennis; UPC belooft dit te doen.... echter wat krijg je? een mail we hebben gebeld met u ( wat dus niet waar is) en als er nog problemen zijn kunt u bellen à 0,10 eurocent/minuut.
Fout bij UPC en ik moet betalen voor bellen, van de zotte dus.

betreft probleem met niet meer te vinden radio frequentie ( wat wel aangegeven wordt op de lijst op internet)
UPC internet verbinding waar 30 Mbps belooft wordt en de helft nog nooit gehaald is.
Waarbij alle randapparatuur geleverd is door UPC en er nergens staat dat draadloos minder snelheid geeft.

Als ik ergens ziek van wordt => leverancier doet niet wat hij hoort te doen en ik kan alleen maar contact krijgen middels te betalen per telefoon. Want terugbellen doen ze niet.

wakker

Ongelezen bericht door wakker »

als ik u was zou ik gelijk vragen wanneer ze gebeld hebben en de bij hun bekende telefoonnummers controleren.
vaak proberen ze het maar misschien was de poging te kort of iets dergelijks.

ze zullen u dit bericht niet zonder reden gestuurd hebben denk ik.

dmdijkstra

Inmiddels 1 hd ontvanger ontvangen nu maar afwachten wanneer de volgende komt. Deze doet wel vreemd met zappen van kanaal 1 gaat hij naar 10 en ga je terug zappen dan gaat hij ineens naar 999 snap er niks van. Heb geen zin om weer te bellen. :?

CaptainSlow

Ongelezen bericht door CaptainSlow »

dmdijkstra schreef:Inmiddels 1 hd ontvanger ontvangen nu maar afwachten wanneer de volgende komt. Deze doet wel vreemd met zappen van kanaal 1 gaat hij naar 10 en ga je terug zappen dan gaat hij ineens naar 999 snap er niks van. Heb geen zin om weer te bellen. :?
Klinkt bekend, ik erger me al lang dood aan mijn mediabox, als ik op een cijfer druk reageert hij vaak niet, of dubbel. In plaats van b.v. 1 krijg je 11 of hij probeert 111 en als die niet bestaat een kanaal ergens daar in de buurt.
De afstandsbediening is al een keer omgeruild voor een nieuwe (werd in de UPC winkel kosteloos gedaan) maar dit hielp niet.

Ik ga er niet meer achterheen, binnenkort zeg ik UPC toch op, dus is dat de moeite niet meer waard.

hexx

Ongelezen bericht door hexx »

Upc had bij mij €29,95 onterecht ingehouden.Na minuten lang bellen geen meter wijzer geworden ,zou verrekend worden met de nieuwe maand .!!
Ik kreeg de nieuwe maand de factuur en bleek dat ik €3,70 tegoed had en de betaling was uitgevoerd stond op de site van Upc.
Na 2 weken wachten geen geld ,weer bellen maar de persoon wist niet hoe het kwam dat de betaling niet gedaan was.
Een klacht ingestuurd via email en een paar dagen later een antwoord dat ivm de drukte de email later beantwoord zou worden .
En natuurlijk nog steeds geen betaling gehad,Weer een week later kreeg ik de nieuwe factuur en de €3,70 werd er van af getrokken terwijl ze dat eigenlijk de vorige maand hadden moeten terug betalen.
2 dagen later kreeg ik antwoord op mijn email en een excuus .
Jaja die tering honden wisten al lang dat ze niet gingen betalen maar wachten lekker op een nieuwe maand factuur,en wachten gewoon met antwoorden tot de nieuwe factuur kwam.
het is dat mijn kinderen analoge kijken anders had ik ze al de deur uitgepleurd
Het word gewoon weer tijd voor actie door Trosradar want ze nemen weer aardig de mensen in de maling.
mvgr

Toolboy

Ongelezen bericht door Toolboy »

Upc de grootste in dit land!
Deze gasten kunnen doen en laten wat ze willen.
Ze hebben meer tevreden dan ontevreden klanten.
De terrecht ontevreden klanten laten ze vallen immers er zijn meer tevreden klanten.
Zo werkt monopolist upc.
Bel naar ze a/// cent per min na de wachttijd krijgt u een student(bijverdienste) aan de telefoon die er met een handleiding voor z`n neus zit geen verstand heeft waar deze het over heeft,edoch wel goed kan voorlezen., en u zeer waarschijnlijk zeer onbeschoft behandelt
Voor dat u het weet schakelen ze een incasso buro in.

Dit mag en kan in dit land.

T

ronald g

Ongelezen bericht door ronald g »

Ik heb regelmatig mijn contractsvorm veranderd en gaat bij upc gewoon goed, oké de facturen zijn wat moeilijk te lezen maar voor de rest geen problemen. Misschien ben ik ook niet zo'n zeur die op alle slakken zout legt en de boel zelf aansluit. Wat je vaak tegenkomt is dat de nieuwe apparatuur op stok oude bekabeling aangesloten moet worden dat gaat dus niet werken. Met een tv uit 19 flintstone heeft dat altijd goed gewerkt maar met de nieuwe apparatuur is goede bekabeling een must. Ik ben dus van mening dat hier niet upc de schuldige is maar de contractant.

dmdijkstra

Dat klopt dus helemaal niet!
Wij hebben juist een te goede ontvangst zeiden ze van de upc dus oude bekabeling is dus niet aan de orde er zat zelfs ook nog een versterker tussen die we ertussen uit moesten laten omdat dat nog meer problemen gaf anders!(VEEL TE GOED!) Er zijn 6 monteurs geweest hoor! Dat is wel het eerste wat ze controleren daar.
En qua aansluiting dat is natuurlijk fluitje van een cent dat kan ieder mens :!:
Dus oordelen hoor je niet toe doen als je niet alle feiten kent.
Ook de andere mensen die hier gereageerd hebben hoeven geen slechte bekabeling te hebben! Of de aansluiting niet goed te hebben.
Dat u goede ervaringen hebt met upc is geluk.

Oja en onze tv is een nieuwe HD tv van philips dus ook geen flinstones tv

Gesloten