LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] upc
Re: upc
ik heb ook een paar x een aangetekende brief naar UPC gestuurd, met wisselend resultaat. In de eerste brief zegde ik mijn abonnement op. Dat leek goed te gaan, want ik kreeg een bevestigingsbrief van UPC dat het abonnement beeindigd zou worden op de gewenste datum.
Helaas bleef UPC ook na de beeindigingsdatum hardnekkig maandbedragen afschrijven. Die heb ik direct laten terugstorten en incasso's door UPC laten blokkeren. Je raadt het al: elke maand een nieuwe rekening, aanmaningen van oude rekeningen en oplopende kosten.
Ik heb zelf na 4 mnd. opnieuw een aangetekende brief gestuurd naar UPC met het verzoek om te stoppen met incasseren. Als bijlage de bevestigingbrief die ik van UPC heb gehad. Op deze brief nooit reactie gehad.
Uiteindelijk na 7 of 8 maanden een brief van het incassobureau IJ. Advies: hoe onterecht je het misschien ook vindt, neem wel contact op met IJ en leg de situatie voor. Ik heb op advies van IJ de bevestigingsbriefbrief van UPC naar IJ gefaxt. Na ca. 1 maand kreeg ik een creditfactuur van UPC met het gehele uitstaande bedrag en einde verhaal.
Advies met UPC. Nooit iets aan de telefooon afspreken, alleen aangezonden brieven versturen en in de brief een reageertermijn noemen. Sta op schriftelijke reacties van UPC, bewaar alle brieven, bouw een dossier op!
Helaas bleef UPC ook na de beeindigingsdatum hardnekkig maandbedragen afschrijven. Die heb ik direct laten terugstorten en incasso's door UPC laten blokkeren. Je raadt het al: elke maand een nieuwe rekening, aanmaningen van oude rekeningen en oplopende kosten.
Ik heb zelf na 4 mnd. opnieuw een aangetekende brief gestuurd naar UPC met het verzoek om te stoppen met incasseren. Als bijlage de bevestigingbrief die ik van UPC heb gehad. Op deze brief nooit reactie gehad.
Uiteindelijk na 7 of 8 maanden een brief van het incassobureau IJ. Advies: hoe onterecht je het misschien ook vindt, neem wel contact op met IJ en leg de situatie voor. Ik heb op advies van IJ de bevestigingsbriefbrief van UPC naar IJ gefaxt. Na ca. 1 maand kreeg ik een creditfactuur van UPC met het gehele uitstaande bedrag en einde verhaal.
Advies met UPC. Nooit iets aan de telefooon afspreken, alleen aangezonden brieven versturen en in de brief een reageertermijn noemen. Sta op schriftelijke reacties van UPC, bewaar alle brieven, bouw een dossier op!
Echt niet!UPC is een zeer sociaal bedrijf, alle post gaat direct bij het oude papier en wordt aan een goed doel geschonken.
Nadat ze mijn brief hadden gelezen (en begrepen) ben ik voor "straf"
afgesloten van de kabel.
Mijn advies: niet aantekenen maar afzijken.
Sinds ik november vorig jaar afgesloten ben, heb ik nog diverse malen post gehad van dombo Martens: als ik niet snel ging betalen zou ik afgesloten worden.
Tering, werd ik daar nerveus van zeg.
ipv een papiervernietiger lijkt me een UPCvernietiger meer dan wenselijk.
Tering, werd ik daar nerveus van zeg.
ipv een papiervernietiger lijkt me een UPCvernietiger meer dan wenselijk.
Laatst gewijzigd door ech wel op 20 jun 2007 23:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Toch vervelend dat sommige woorden niet goed doorkomen: ik zou nooit het woord dombo gebruiken: eigenlijk had ik Mongeaul Martens getypt, maar als je het woord mongeaul correct spelt, wordt er automatisch dombo van gemaakt, jammer.
Goh, toch nog een medewerker die stiekem een brief las die hij eigenlijk moest vernietigenNadat ze mijn brief hadden gelezen (en begrepen) ben ik voor "straf"
afgesloten van de kabel.
Hopelijk is deze onverlaat op staande voet ontslagen, want brieven lezen is een grove overtreding van de UPC-wet. En dit zijn eigenlijk twee overtredingen: én lezen, én begrijpen.
We hebben nu voor de tweede keer upc digitale tv geprobeerd en weer terug gestuurd.In een brief beloven ze 3 maanden gratis naar 90 kanalen kijken,er is nu 1 maand voorbij en heb er nu nog 40 over maar of ik wel voor 90 kanalen wil betalen.
Ben niet gek.
Zij blijven volhouden dat dit de afspraak is terwijl ik met een brief voor me zit waar toch echt iets anders op staat.
Ik hoop dat hier nu eindelijk iets aan gedaan wordt.
Gr.Griek [quote][/quote]
Ben niet gek.
Zij blijven volhouden dat dit de afspraak is terwijl ik met een brief voor me zit waar toch echt iets anders op staat.
Ik hoop dat hier nu eindelijk iets aan gedaan wordt.
Gr.Griek [quote][/quote]
ER BESTAAN GEEN GROTERE TIEVUSLEIERS ALS DE UPC ( ja , klopt , staat niet goed gespeld , maar anders zien jullie ******** ).
Ben tijdje terug lekker overgestapt op schotel .
Goedkoper , meer zenders ,betere kwaliteit .
O.K. canaal digitaal laat ook steken vallen maar niet zo veel als die cud-UPC .
Laat je afsluiten en koop een schotel !!!!!
Bepaal zelf wat je wil zien !!!!
Bepaal zelf wat je wilt betalen !!!!!!
Het is toch niet te geloven dat als je 1 dag te laat ben met je UPC rekening te betalen dat je €10,- herrinneringskosten moet betalen !
DAT IS 22,- GULDEN OMDAT JE 1 DAG TE LAAT BEN MET BETALEN !!!
WAAR HEBBEN WIJ HET OVER !!!!!
stop met upc , pleur die box weg , doe eens actief en zoek een alternatief .
Let wel , ik maak geen reclame voor digitenne of canal digitaal of andere broeders , maar zo laag zakken als die plurislijers van de UPC kan niemand ( spelfout).
UPC = dief
UPC = onbetrouwbaar
Ben tijdje terug lekker overgestapt op schotel .
Goedkoper , meer zenders ,betere kwaliteit .
O.K. canaal digitaal laat ook steken vallen maar niet zo veel als die cud-UPC .
Laat je afsluiten en koop een schotel !!!!!
Bepaal zelf wat je wil zien !!!!
Bepaal zelf wat je wilt betalen !!!!!!
Het is toch niet te geloven dat als je 1 dag te laat ben met je UPC rekening te betalen dat je €10,- herrinneringskosten moet betalen !
stop met upc , pleur die box weg , doe eens actief en zoek een alternatief .
Let wel , ik maak geen reclame voor digitenne of canal digitaal of andere broeders , maar zo laag zakken als die plurislijers van de UPC kan niemand ( spelfout).
UPC = dief
UPC = onbetrouwbaar
Dat zal dan waarschijnlijk wel 1 dag te laat na je 2e herinnering geweest zijn.<<Bepaal zelf wat je wilt betalen !!!!!!
Je maakt mij zeker niet wijs, dat UPC dat na je eerste factuur al doet, dus nee, ik geloof het ook niet.