| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] upc telefonie
-
sjaantje73
upc telefonie
Ben ik de enige in nederland die dit heeft. Sinds augustus bij upc en elke week valt de telefoon wel es uit soms midden in gesprek. Is dit normaal ????? Bel nu net ook naar huis krijg mekding dit nummer reageerd niet uh duh dat heb ik door en nog een mooie alle lijnen zijn bezet uh heb er maar 1. Help ben toch niet de enige????
Re: upc telefonie
nee je bent niet de enige , zou zeggen stap over.
zit de telefoon aan de TV vast ??,sjaantje73 schreef:Ben ik de enige in nederland die dit heeft. Sinds augustus bij upc en elke week valt de telefoon wel es uit soms midden in gesprek. Is dit normaal ????? Bel nu net ook naar huis krijg mekding dit nummer reageerd niet uh duh dat heb ik door en nog een mooie alle lijnen zijn bezet uh heb er maar 1. Help ben toch niet de enige????
ps: hetzerlfde probleem heb ik s,avonds wel eens, geen probleem voor ons en zeker geen reden om over te stappen:)
Heb geen upc, maar bij mij is dat ook af en toe het geval!sjaantje73 schreef:Ben ik de enige in nederland die dit heeft. Sinds augustus bij upc en elke week valt de telefoon wel es uit soms midden in gesprek. Is dit normaal ????? Bel nu net ook naar huis krijg mekding dit nummer reageerd niet uh duh dat heb ik door en nog een mooie alle lijnen zijn bezet uh heb er maar 1. Help ben toch niet de enige????
Dit gebeurd ook bij andere providers, dus nog eens proberen, kan toch niet zo moeilijk zijn,of wel?