LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC zit vol. cappaciteitsprobleem

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
morgenster3114

UPC zit vol. cappaciteitsprobleem

Ongelezen bericht door morgenster3114 »

Het is weer eens zo laat UPC ligt er weer eens 3 keer uit in 2 dagen. Wij zij al 7 monteurs armer en hebben een zogenaamde 120MB lijn, maar wij komen niet hoger dan 35MB. Dit is al zolang bezig dat wij nu de knoop doorhakken. vertrekken bij dit zooitje. Ze hebben een capaciteitsprobleem en dat weten ze ook. maar nee hoor gewoon lekker door blijven pompen en comprimeren over een rietje. De helpdesk is 2 keer niks die lui worden ingehuurd en lezen alles af van een briefje. zelf weten ze niks. en als je geen netgear hebt mogen ze je niet helpen, ondat ze natuurlijk een overeenkomst hebben met netgear. het enigste wat ze bij UPC uit hun strot krijgen we gaan een lijnmeting doen. en daar blijft het bij want ze weten het zelf niet eens meer.
Ik snap gewoon niet dat daar niet eens ingegrepen wordt en er eens echte mensen neer worden gezet. Je kan gewoon lekker blijven betalen en als je een keer te laat bent met betalen laten ze een bandje afspelen dat je te laat bent. dat kunnen ze ook nog niet eens netjes een breifje sturen.
Van mij mogen ze dat hele zooitje opdoeken.

tiptoo

Re: UPC zit vol. cappaciteitsprobleem

Ongelezen bericht door tiptoo »

morgenster3114 schreef: Ik snap gewoon niet dat daar niet eens ingegrepen wordt en er eens echte mensen neer worden gezet. Je kan gewoon lekker blijven betalen en als je een keer te laat bent met betalen laten ze een bandje afspelen dat je te laat bent. dat kunnen ze ook nog niet eens netjes een breifje sturen.
Van mij mogen ze dat hele zooitje opdoeken.
upc is gewoon slecht geen idee in welk gebied je woont maar misschien is er xms die bij je ken leveren succes.

Toolboy

Ongelezen bericht door Toolboy »

upc heeft een monopole positie verworven in dit land.
Helaas hebben zij het geluk dat er tevreden afnemers zijn van hun diensten.

T

UPC Webcare
verified

Ongelezen bericht door UPC Webcare »

@Morgenster3114,

Vervelend dat je zoveel problemen met de verbinding hebt.

Je geeft aan dat je met Fiber Power 120 slechts 35 Mbit haalt. Ik kan zonder je gegevens niet nagaan wat er aan de hand is. Zou je een email willen sturen naar [email protected] met daarin je postcode en huisnummer of klantnummer? Dan kan ik kijken wat er aan de hand is. Zou je in het onderwerp van je e-mail ‘Reactie Tros Radar forum’ willen zetten?

Ik hoor graag van je.

Toolboy

Vervelend dat je zoveel problemen met de verbinding hebt.

:lol: Zeker met de telefoonverbinding om een capabele upc medewerker te spreken

agro

Ongelezen bericht door agro »

Toolboy schreef:Vervelend dat je zoveel problemen met de verbinding hebt.

:lol: Zeker met de telefoonverbinding om een capabele upc medewerker te spreken
Die hebben ze gewoon niet, om de dood eenvoudige reden dat deze te duur zijn.

Toolboy

Vandaag een brief van een gerechtsdeurwaarder namens de upc .

Wetende dat ik niets te vrezen heb vanwege alle gespreks opname`s met de call center medewerkers en de mail contacten met de /box medewerkers,Laat ik alles op me afkomen.
Edoch deze misdadigers kunnen me een stap voor zijn en beslag leggen op een deel van mijn inkomen.
Wees dus gewaarschuwd.!!,Benadeelden !!

T

Gesloten