LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC_Nederland

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.

Wie heeft hier ook problemen mee met de leugen van UPC_Nederland

Peiling eindigde op 03 dec 2009 13:23

Ik heb hier last van.
2
17%
Ik heb hier niet zo veel last van.
1
8%
Nee alles loopt goed hier.
8
67%
Zou u actie willen mee voeren tegen UPC_Nederland
1
8%
 
Totaal aantal stemmen: 12

keesve
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 nov 2009 12:55

UPC_Nederland

Ongelezen bericht door keesve »

Hallo allemaal
Mijn Naam is Kees, Uit Rotterdam

Ik heb zins 3 maanden UPC_Nederland waarvan ik de eerste maand geen tv sinaal kon ontvangen geen internet verbinding had, en ook geen gebruik van de telefoon kon maken.
Maar ik zo netjes gewoond de kosten betalen schrik niet eerste maand 250.00 euro afstaan aan UPC_Nederland. tweede Betaling van 180.00 Euro nu komt de 3de rekening 280.00 euro. waarvan er veel fouten in de nota staan.
Maar te rug te komen op het probleem op 26-8-2009 komt er eindelijk schot in na 6 monteurs aan de deur te hebben ontvangen deze monteur zegt binnen 1 minuut heb ik u probleem opgelost kost wel even 50.00 euro per pin af terekenen.
Dus ik betaal en ja hoor alles werkte prefect kreeg zelf de 120 mbit binnen waarvoor ik betaal.
Ik heb zeer veel gebelt 10 cent per minuut en soms meer dan een uur aan de lijn hangen zonder oplossing.
Nu moet ik geld van UPC_Nederland terug krijgen eerst werd gezegt dat ik recht had op 90.00 euro maar dat bleek 14 dagen later ineens dat het bedrag verhoogt was naar 250.00 euro gewoon volledige retug gaven dus ik blij dacht toch nog gerechtenheid.
Na 2 weken nog niets dus ik weer bellen waen vergeten in te voeren stond nog in case zoals zij het zeggen. oke geen probleem ik wacht wel.
Nu afgelopen donderdag nog in aug ineens geen tv, internet, telefonie, dus ik bellen krijg ik iemand van de technise diens en vraag waar kan ik u mee helpen dus ik zegt dit en krijg als antwoord geen zorgen meneer van *********** binnen 24 uur kunt u weer kijken was een fout bij ons. maar nee hoor na 24 uur nog steeds op blauw beeld.
Dus ik weer bellen met klantencervice van UPC_Nederland en kreeg een mevrouw aan de lijn die even dacht mij onder de tafel te praten. Na 15 minuten merk ik dat ze boos aan het worden is. en ik probeer nogmaals een gesprek met haar aan te gaan. maar dat was niet mee mogelijk op een gegeven moment sluit ze gewoon de verbinding nou daar zit ik dan na 45 minuten gewoon de verbinding verbreken omdat mevrouw BOOS is en er niet uit komt,
Dus ik weer bellen en kreeg een mevrouw aan de lijn en die vertelt we krijgen nog 210.00 euro van u eerst betalen en dan pas weer verbinding. Dus ik heel netje mevrouw ik krijgt nog geld retour van UPC_Nederland van de eerste maand dat ik geen tv.intenet,telefonie heb kunnen en mogen ontvangen wat bereken is op het volledige terug storting van het bedrag.
Daar hebben ze niets mee te maken eerst moet ik weer betalen voor dat ik sinaal krijgt nou sorry mijn broek zakte tot op mijn knienen van verbazing hoe manesen die daar werken met de consument om gaan ik heb geen poot om op te staan plus zit ik nu te interneten met een usbstick waarvan de verbinding zo slecht is je wilt het niet geloven nu heb ik weer brieven gesteurd aan UPC_Nederland maar ik heb het vermoeden geld opstrijken en de klant kan de pl**ris krijgen als wij het geld maar hebben,
Kunnen we hier niets aan doen.
'Met ze alleen wat UPC_Nederland gaan over lijken....


Groetjes al kees

Enecodaan
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 okt 2009 22:46

Re: UPC_Nederland

Ongelezen bericht door Enecodaan »

Ik denk dat het toch wat anders is gegaan...

Als u moest betalen voor een monteur bij UPC betekend het, dat het probleem waardoor u geen TV kon kijken, niet aan UPC lag. Ik vraag me dan ook af of u recht heeft op de vergoeding. Als dat zo is moet u natuurlijk wel gewoon betalen.

UPC is zo'n slecht bedrijf niet hoor.. Wel werken ze met voor sommige gebruikers ingewikkelde techniek. Als daar iets fout in gaat.. tjah.

Anders gewoon opzeggen en digitenne nemen ofzo:P

mindless_c
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 nov 2009 17:36

Re: UPC_Nederland

Ongelezen bericht door mindless_c »

Over het algemeen geld de regel dat UPC 24 uur de tijd krijgt na melding van de storing om het gewoon op te lossen. Mocht dit niet gebeuren dan kun je gebruik maken van de garantieregeling, en dat betekent dat elke 24 uur daaropvolgend u een bedrag krijgt van de niet bruikbare diensten: let op! dit is als de oorzaak van storing niet in uw huis zelf ligt.

Voor de rest is mijn advies gewoon de rekeningen te betalen en dat wat er niet klopt terug te vragen. Ook is het misschien handig om te gaan kijken of er niet toevallig diensten of posten bij zitten die niet kloppen.
Het is makkelijker op die manier met bedrijven (in het algemeen, en niet alleen UPC) omgaan dan gewoon helemaal niet te betalen, het is vervelend, maar dat is echt de enigste manier.

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: UPC_Nederland

Ongelezen bericht door renegade66 »

waar komen de bedragen 1e maand €250,- 2e maand € 180,- en 3e maand €280,- euro vandaan?

die bedragen snap ik niet helemaal, misschien dat u dit kunt uitleggen, want dit zijn niet echt aansluitbedragen enz.

en die €50,- is waarschijnlijk omdat er een fout in uw huisinstallatie zat. dit is altijd voor eigen rekening.

Gesloten