LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] "Upgrade" Digitenne van KPN is Downgrade

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.

Downgrade of Upgrade?

Downgrade
16
59%
Upgrade
11
41%
 
Totaal aantal stemmen: 27

KPN
Berichten: 508
Lid geworden op: 17 sep 2006 01:47

"Upgrade" Digitenne van KPN is Downgrade

Ongelezen bericht door KPN »

Ik denk dat je de zogenaamde Upgrade van Digitenne van KPN,
beter een Downgrade kan noemen.

Dit omdat de kwaliteit NOG slechter is geworden dan het al was.

Hoe durven ze in Godsnaam te spreken van een Upgrade? :roll:

Stanley
Berichten: 94
Lid geworden op: 31 dec 2005 20:07

Re: "Upgrade" Digitenne van KPN is Downgrade

Ongelezen bericht door Stanley »

Deze conclusie kan nooit kloppen, want Digitenne was al altijd 75% in handen van KPN.

Verslechtering van signaal is gekomen na uitbreiding van pakket met extra (regionale) TV-kanalen.
Laatst gewijzigd door Stanley op 10 dec 2006 20:58, 1 keer totaal gewijzigd.

KPN
Berichten: 508
Lid geworden op: 17 sep 2006 01:47

Re: "Upgrade" Digitenne van KPN is Downgrade

Ongelezen bericht door KPN »

Geplaatst op 10 Dec 2006 20:32 door Stanley
Deze conclusie kan nooit kloppen, want Digitenne was al altijd 75% in handen van KPN.
Los van het feit dat dit niet klopt, wat heeft dat met dit onderwerp te maken als ik vragen mag? Echt onzin deze opmerking. :?
Verslechtering van signaal is gekomen na uitbreiding van pakket met extra (regionale) TV-kanalen.
Waar jij spreekt van een verslechtering van het signaal, daar spreek ik van een downgrade.

Ik hoop dan ook dat je goed gekozen hebt in deze poll.

KPN
Berichten: 508
Lid geworden op: 17 sep 2006 01:47

Re: "Upgrade" Digitenne van KPN is Downgrade

Ongelezen bericht door KPN »

In Digitenne zijn KPN, het Nederlands Omroepproduktie Bedrijf (NOB) en Nozema elk met een belang van 30 procent vertegenwoordigd. De overige 10 procent is in handen van de publieke en commerciële omroepen, Canal+ en KinderNet.

Dit was voorheen de situatie. Een situatie waarbij KPN slechts 30% van de aandelen had. Na de overname van Nozema is dit percentage groter geworden en hebben ze een meerderheidsbelang.
Dit bedoel ik met dat het onzin is als jij zegt:
Geplaatst op: 10 Dec 2006 20:32
Deze conclusie kan nooit kloppen, want Digitenne was al altijd 75% in handen van KPN.
Dan mag je wel in de telecomsector werken, maar je weet er dus niks vanaf. Ik neem je dat verder niet kwalijk, aangezien dat een bekend verschijnsel is in die sector.
Maar nogmaals, zelfs al had KPN 75% in handen (wat dus niet zo is) wat doet dat af van het feit dat de kwaliteit sinds de zogenaamde Upgrade nog verder is afgenomen, en je dus in mijn ogen kan spreken van een Downgrade?
Je hoeft mij niet te vertellen wat je heb gekozen in de poll, maar het is mijn eigen zaak te hopen dat je goed gekozen hebt. Gezien de onzin die je blijft uitkramen, betwijfel ik dat.
Geplaatst op 10 Dec 2006 20:53 door Stanley
Waar baseer je dat het niet klopt? Ik werk namelijk in de telecommunicatie dus weet ik dat toevallig.

Quote:
Waar jij spreekt van een verslechtering van het signaal, daar spreek ik van een downgrade.

Ik hoop dan ook dat je goed gekozen hebt in deze poll.


Wat ik gekozen heb of waar ik het gekozen heb is mijn eigen zaak. Wat ik kies is m'n eigen zaak. Dat je het onzin vind is het leuk voor je.

Ik heb sterke vermoeden dat het gaat om een anti-KPN iemand. Ik kan me het voorstellen, als je slechte ervaring ergens mee gehad hebt.

Maar laat aub andere mensen hun mening uiten. Niet iedereen hoeft alleen maar slechte dingen te vertellen, er kunnen best positieve reacties zijn
Laatst gewijzigd door KPN op 10 dec 2006 21:13, 1 keer totaal gewijzigd.

KPN
Berichten: 508
Lid geworden op: 17 sep 2006 01:47

Re: "Upgrade" Digitenne van KPN is Downgrade

Ongelezen bericht door KPN »

Wel een slimme zet van je om dat domme bericht te verwijderen.
Gelukkig had ik het al gekopieerd voor te quoten.

Stanley
Berichten: 94
Lid geworden op: 31 dec 2005 20:07

Re: "Upgrade" Digitenne van KPN is Downgrade

Ongelezen bericht door Stanley »

Haha... Dan moet je wel blij zijn :lol: :lol:

Maar daar zal jouw reactie aan mij of aan KPN niet schaden 8) , want hier komen voornamelijk toch alleen maar zeikerds.

KPN
Berichten: 508
Lid geworden op: 17 sep 2006 01:47

Re: "Upgrade" Digitenne van KPN is Downgrade

Ongelezen bericht door KPN »

Geplaatst op 10 Dec 2006 21:12 door Stanley


--------------------------------------------------------------------------------

Haha... Dan moet je wel blij zijn

Maar daar zal jouw reactie aan mij of aan KPN niet schaden
Dat denk ik ook niet.
In ieder geval maak je jezelf wel belachelijk met die onzin. 8)

Stanley
Berichten: 94
Lid geworden op: 31 dec 2005 20:07

Re: "Upgrade" Digitenne van KPN is Downgrade

Ongelezen bericht door Stanley »

In ieder geval maak je jezelf wel belachelijk met die onzin.
En jij doet zo je best om die onzin ui te filteren. Zoveel "geplak en geknip" om tegendeel te bewijzen. :lol:

Dat vind ik zo schitterend aan sommige figuren op deze forum !!!

Dit maakt ém juist zo amuserend... :wink:

antonh
Berichten: 976
Lid geworden op: 05 apr 2006 16:33

Re: "Upgrade" Digitenne van KPN is Downgrade

Ongelezen bericht door antonh »

@Stanley

de grootste zeikert en laffaard is dan volgens mijn Stanley toch.
Snel een bericht weghalen en dan ook nog onderstaande reactie plaatsen

Geplaatst op 10 Dec 2006 21:12 door Stanley
Haha... Dan moet je wel blij zijn

Maar daar zal jouw reactie aan mij of aan KPN niet schaden , want hier komen voornamelijk toch alleen maar zeikerds.


Stoer he om zo te reageren op je eigen melding!

KPN
Berichten: 508
Lid geworden op: 17 sep 2006 01:47

Re: "Upgrade" Digitenne van KPN is Downgrade

Ongelezen bericht door KPN »

Geplaatst op 10 Dec 2006 21:53 door Stanley


--------------------------------------------------------------------------------

Quote:
In ieder geval maak je jezelf wel belachelijk met die onzin.


En jij doet zo je best om die onzin ui te filteren. Zoveel "geplak en geknip" om tegendeel te bewijzen.

Dat vind ik zo schitterend aan sommige figuren op deze forum !!!

Dit maakt ém juist zo amuserend...
Dat geknip en geplak is een kleine moeite om te bewijzen dat jij als "telecom expert" uit je nekt l*lt.
Dat jij nu net doet alsof je zo geniet van dat ik me druk maak (valt wel mee overigens), is alleen maar om jouw eigen afgang te verhullen.

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: "Upgrade" Digitenne van KPN is Downgrade

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Mijn keuze is wel duidelijk. Het is een absolute upgrade geweest en dat zal ik kiezen ook.

Martin1976
Berichten: 847
Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48

Re: "Upgrade" Digitenne van KPN is Downgrade

Ongelezen bericht door Martin1976 »

heb ook gekozen voor upgraden, heb zeer goed beeld en geluid

Horace
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 jun 2005 00:27

Re: "Upgrade" Digitenne van KPN is Downgrade

Ongelezen bericht door Horace »

door Stanley Haha... Dan moet je wel blij zijn

Maar daar zal jouw reactie aan mij of aan KPN niet schaden , want hier komen voornamelijk toch alleen maar zeikerds.

Waar jij de grootste van bent. :P

Marssjo
Berichten: 254
Lid geworden op: 29 sep 2005 15:23

Re: "Upgrade" Digitenne van KPN is Downgrade

Ongelezen bericht door Marssjo »

De 2 KPN musketiers zijn er ook weer ...... ik mis er nog één !
Tja, de waarheid over de monopolist KPN kan voor sommige lieden hard zijn. Kijken of deze gasten nog zo triomfantelijk doen als hun ozo geliefde KPN geen concurrenten meer heeft (door ze op te kopen oid) en dan weer met de tarieven kan doen wat ze willen... Dus terug naar de jaren 80.

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: "Upgrade" Digitenne van KPN is Downgrade

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Voorlopig zijn er concurrenten genoeg, dus dat kan het probleem niet zijn. En denk je zelf ook niet dat iedereen weer massaal aan de kabel gaat als KPN te duur wordt?

En of ik een KPN musketier ben waag ik te betwijfelen, ik ben alleen heel tevreden over het product. Maar zoals ik eerder zei, dat is in mijn specifieke geval. Over de problemen van een ander kan en wil ik niet oordelen.

Martin1976
Berichten: 847
Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48

Re: "Upgrade" Digitenne van KPN is Downgrade

Ongelezen bericht door Martin1976 »

Tja, de waarheid over de monopolist KPN kan voor sommige lieden hard zijn.
misschien voor sommige mensen wel, die er niet tevreden over zijn. Maar dat ben ik wel, ik ben dik tevreden over zowel het internetten, bellen als televisiekijken via KPN.

Marssjo
Berichten: 254
Lid geworden op: 29 sep 2005 15:23

Re: "Upgrade" Digitenne van KPN is Downgrade

Ongelezen bericht door Marssjo »

als KPN te duur wordt?
Als je nu had geschreven: als KPN te duur is? dan had ik je gelijk gegeven.
Massaal aan de kabel gaan ??? Als je eindelijk van die KPN ellende verlost bent, dan ga je toch ook niet terug naar de ellende die UPC heet ???
Feit is dat er bij KPN veels teveel duur betaalde zgn. managers rondlopen en te weinig mensen met verstand van zaken om problemen en storingen op te lossen. Kijk je nooit naar Radar of Kassa?
KPN is te duur, niet innovatief, zetten te vroeg (en teveel slechte) producten in de markt met oa. als gevolg een helpdesk die het niet aan kan, kopen concurrenten op (Telfort, diverse Internet providers, Nozema) om hun marktaandeel te vergroten en wederom monopolistisch gedrag te vertonen en om daarna alles te verne*ken. Vergeet niet dat als mensen zoals ik niet in actie waren gekomen jij nu niet gratis via DVB-T naar Ned 1,2, 3 en de regionale omroep hadden kunnen kijken. Ook deze zenders wilde die kl*te KPN achter de decoder plaatsen door valse voorlichting te geven aan de minister die over Media gaat. En die muts was er nog bijna ingetrapt ook!

RADonker
Berichten: 87
Lid geworden op: 13 okt 2006 18:42

Re: "Upgrade" Digitenne van KPN is Downgrade

Ongelezen bericht door RADonker »

Zoveel concurrentie is er ook niet en de kabel is ook niet goedkoop. Via internet staat nog in de kinderschoenen en schotels mogen niet overal geplaatst worden. En digitenne is niet in heel het land leverbaar, dus zoveel aanbod is er nog niet.

stip57
Berichten: 13
Lid geworden op: 30 dec 2006 21:11

Re: "Upgrade" Digitenne van KPN is Downgrade

Ongelezen bericht door stip57 »

Hallo mensen ik gebruik nu al meer dan 2 jaar digitenne wat nu onder kpn valt, het signaal ervan is slecht tot zeer slecht zou dekking geheel nederland eind december 2006 zijn maar het is nu nog slechter ontvangst heb ook buiten antenne gekocht van meer dan 30,00 EURO ook dit is waardeloos. zijn er nog goede digitale uitzenders vraag ik me af. heb kpn al gebeld meer dan 15 minuten aan telefoon en niemand gesproken koste ruim 18,00 EURO voor mij is kpn een heel slechte bedrijf ze reageren totaal niet meer ook niet op emails. dus mensen verzin eer je begin met kpn. zij hebben de monopolie maar zijn zeer slecht pas op dus.

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: "Upgrade" Digitenne van KPN is Downgrade

Ongelezen bericht door bot321 »

Gebruik ook meer dan twee jaar TV van KPN.
Signaal wordt met de dag slechter veel storingen
en stilstaand beeld zowel met de binnen als buiten
antenne.Antenne overal neer gezet helpt niet.
Al 8 keer advies van KPN gehad terug zetten op
fabrieks inst. helpt dus ook niet.
Heb dus maar besloten om snel een schotel aan
te schaffen.

Gesloten