Na een proefperiode van een maand bij Videoland, vond ik het aanbod teleurstellend en wilde daardoor
stoppen met dit abonnement. Voor de eindtermijn een mail gestuurd, dat ik geen gebruik meer wilde
maken van de diensten van Videoland.
Een paar dagen erna krijg ik een mail, hoe ik het abonnement moet opzeggen. Blijkbaar via je account etc etc. Daarop meteen gebeld en gezegd dat we ermee wilde stoppen. Zou geregeld zijn......Tot mijn grote verbazing werd er toch geld geïncasseerd van mijn rekening en nu twee weken verder nog steeds aan het strijden om mijn geld terug te krijgen.
Krijg duidelijk de indruk, dat ze bij Videoland het bewust moeilijk maken om op te zeggen zodat ze
minimaal een maandtermijn kunnen incasseren. Dat tikt lekker aan, als duizenden mensen hier de
dupe van zijn.
Bij deze waarschuw ik een ieder die het "proefabonnement" wil aangaan met Videoland.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Videoland maakt het bewust moeilijk om af te melden!!
-
Jonge ondernemer
Re: Videoland maakt het bewust moeilijk om af te melden!!
Maak je het jezelf niet moeilijker dan noodzakelijk door af te wijken van de manier die Videoland aangeeft? Kennelijk is het zo dat je moet inloggen op je Videoland account en dat je daar de boel kunt wijzigen of opzeggen.
Eerst maar even veilig stellen. Zal niet de eerste keer zijn dat ts zijn opening aanpast nadat het opgelost is
Ik heb me toen al afgevraagd of dit valt onder de regeling voor bladen en tijdschriften. Daarvoor geldt namelijk dat proefabonnementen nooit stilzwijgend verlengd mogen worden maar dienen te eindigen na de proefperiode.
Ik ken het "probleem". Heb er ook zo'n abonnement lopen dat Dior bleef lopen. Inmiddels wel beëindigd.Jonge ondernemer schreef:Na een proefperiode van een maand bij Videoland, vond ik het aanbod teleurstellend en wilde daardoor
stoppen met dit abonnement. Voor de eindtermijn een mail gestuurd, dat ik geen gebruik meer wilde
maken van de diensten van Videoland.
Een paar dagen erna krijg ik een mail, hoe ik het abonnement moet opzeggen. Blijkbaar via je account etc etc. Daarop meteen gebeld en gezegd dat we ermee wilde stoppen. Zou geregeld zijn......Tot mijn grote verbazing werd er toch geld geïncasseerd van mijn rekening en nu twee weken verder nog steeds aan het strijden om mijn geld terug te krijgen.
Krijg duidelijk de indruk, dat ze bij Videoland het bewust moeilijk maken om op te zeggen zodat ze
minimaal een maandtermijn kunnen incasseren. Dat tikt lekker aan, als duizenden mensen hier de
dupe van zijn.
Bij deze waarschuw ik een ieder die het "proefabonnement" wil aangaan met Videoland.
Ik heb me toen al afgevraagd of dit valt onder de regeling voor bladen en tijdschriften. Daarvoor geldt namelijk dat proefabonnementen nooit stilzwijgend verlengd mogen worden maar dienen te eindigen na de proefperiode.
-
Barre Barry
Wat is je waarschuwing dan? Dat als je een proefabonnement neemt met in je achterhoofd het idee dat het bij de proef blijft, het dan verstandig is om direct even te kijken hoe je op moet zeggen? Of zelfs al voordat je het proefabonnement aangaat?Jonge ondernemer schreef: Bij deze waarschuw ik een ieder die het "proefabonnement" wil aangaan met Videoland.