LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Voetbal International bij KPN

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
WouterS
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 feb 2011 15:39

Voetbal International bij KPN

Ongelezen bericht door WouterS »

Was het niet bij Radar, waar een week of twee geleden aandacht werd besteed aan een item over de reclame van Interactieve tv van KPN? De reclame gaat over Voetbal International, maar deze kun je dan weer niet bekijken in je menu van programma gemist.
Nu kreeg ik vandaag een nieuwsbrief met daarin een afbeelding van VI onder het kopje 'Programma gemist'. Ik krijg het niet voor elkaar om een screenshot of bijlage toe te voegen (we hebben geen 'Paint' op het werk), maar deze volgt nog!

Lekkere jongens bij KPN...Je lekker maken met VI en als blijkt dat je dat niet terug kan zien zeggen dat je je abonnement maar moet afkopen...

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: Voetbal International bij KPN

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 08 jan 2012 14:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Erwtje99
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 feb 2011 21:32

Re: Voetbal International bij KPN

Ongelezen bericht door Erwtje99 »

Je kan met interactieve tv van kpn volgens mij alleen ned. 1, 2 en 3 terug kijken tot 3 dagen geleden en met pluspakket 10 dagen terug.
Volgens mij dus geen rtl 4, 5 enz.
Die reclame is dus idd misleidend.

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Voetbal International bij KPN

Ongelezen bericht door tiptoo »

:mrgreen: typisch iets van kpn , misleiding daar zijn ze goed in.

dnmw2705
Berichten: 17
Lid geworden op: 09 feb 2011 14:46

Re: Voetbal International bij KPN

Ongelezen bericht door dnmw2705 »

Het is geen misleidede reclame, want in het groene balkje staat "Programma's van SBS6 en RTL zijn alleen terug te kijken met het Pluspakket programma gemist. Dus je kan het wel zien, maar dan komt er nog eens 10 euro p/m bij

Toch is het eigelijk een misleidende reclame

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: Voetbal International bij KPN

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 08 jan 2012 14:15, 1 keer totaal gewijzigd.

dnmw2705
Berichten: 17
Lid geworden op: 09 feb 2011 14:46

Re: Voetbal International bij KPN

Ongelezen bericht door dnmw2705 »

Ow, sorry, maar nu je het zegt, het stond er eerder niet nee!

anna84
Berichten: 37
Lid geworden op: 01 aug 2007 15:03

Re: Voetbal International bij KPN

Ongelezen bericht door anna84 »

Het stond er misschien eerder niet bij, maar het zat al wel langer in het pluspakket. Volgens mij sinds oktober of november vorig jaar. Toen tot 10 dagen terug naar het pluspakket ging, kwamen hier ook commerciele zenders bij.

De reclame was in die zin misleidend dat het er eerder niet bij werd gezegd.

Doortje21
Berichten: 28
Lid geworden op: 16 apr 2008 16:01

Re: Voetbal International bij KPN

Ongelezen bericht door Doortje21 »

Ik vind de klachten over de reclamespot van KPN ontzettend flauw en onterecht. Dat voetbalgedoe is één van de mogelijkheden bij Interactieve TV en KPN beweert in die reclamespot toch helemaal niet dat dat bij het basispakket hoort?
Voordat je je vastlegt moet je de moeite nemen om de voorwaarden goed te lezen en anders moet je niet zeuren. Over die voorwaarden is KPN glashelder. Bovendien is het logisch dat sommige programma's niet gratis geleverd en/of teruggekeken kunnen worden omdat er voor uitzending veel rechten betaald moeten worden.
Wij zij al jaren tevreden klant bij KPN en zijn verschillende keren overgestapt naar een ander pakket. Bij zo'n overstap gaat er technisch of administratief weleens even wat mis, maar het wordt altijd keurig opgelost en extra gemaakte kosten door een mankement bij KPN worden altijd vergoed.
Nu hebben we een totaalpakket, dus IPB + Interactieve TV met het Pluspakket. Ideaal en het werkt als een zonnetje. Programma gemist werkt met alle Nederlandse zenders, dus ook alle commerciële.
Wil je voetbal of andere extra's, tja, dan moet je wat meer betalen, voor niks gaat de zon op.

Gesloten