LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vraag over upc digital tv

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
cinta
Berichten: 9
Lid geworden op: 11 apr 2006 18:51

vraag over upc digital tv

Ongelezen bericht door cinta »

mijn vriend is enige tijd geleden gebeld door upc.. of we de digital tv box een half jaar wilde proberen.
dit hebben we gedaan, de instalatie was makkelijk het beeld prima en de extra zenders waren ook mooi meegenomen.
nu zijn we inmiddels een maand verder.. en tot onze grote verbazing hebben we nu ineens film 1 kanaal erbij.
na even wat rond gesurft te hebben begrijp ik, dat dit een extra betaalde service is die upc aanbied.
hier hebben wij niet om gevraagd.. we zijn alleen akkoord gegaan om upc digital tv een half jaar te proberen.
voorheen stond er als we langs film kanaal zapte dat we die niet konden ontvangen.
zijn er meer mensen die ineens het film kanaal erbij hebben gekregen?
en moet ik dit nu zelf af zien te zeggen??
tenslotte heb ik niet om het extra pakket gevraagd toch?
iemand hier een oplossing voor?

met vriendelijke groetjes

cinta

cvp
Berichten: 78
Lid geworden op: 08 jun 2006 18:57

Re: vraag over upc digital tv

Ongelezen bericht door cvp »

Alles terugsturen, voordat je het weet zit je aan een abonnement vast. :evil: :twisted: :evil: :twisted:

Hasjroker
Berichten: 109
Lid geworden op: 31 aug 2003 22:26

Re: vraag over upc digital tv

Ongelezen bericht door Hasjroker »

Dat is de truck van UPC. Eerst krijg je een kadootje en later moet je er voor betalen. Opzeggen is onmogelijk, want ze blijven gewoon je bankrekening leeg stelen. Dus trap er niet in!!!! :lol:

Gizmo255
Berichten: 27
Lid geworden op: 18 sep 2005 22:02

Re: vraag over upc digital tv

Ongelezen bericht door Gizmo255 »

Nee hoor het is geen truck. Iedereen krijgt de komende 10 dagen gratis. Nouw zijn er al een paar dagen aan de gang. Je kan dat ook hier lezen op een andere forum daar was het al bekend.
http://www.chelloo.com/forum/index.php?topic=16391.0

Marssjo
Berichten: 254
Lid geworden op: 29 sep 2005 15:23

Re: vraag over upc digital tv

Ongelezen bericht door Marssjo »

iemand hier een oplossing voor?
JA ! als je iets krijgt waar je niet om gevraagd hebt mag je het volgens de wet houden en hoef je er NIET voor te betalen. Dus ik zou vooral geen moeite doen en het dure UPC 0900 nummer bellen.

Gesloten