Wij zijn in het bezit van een mooi, kwalitatief goed TV toestel met ingebouwde decorder voor digitale ontvangst. Dat laatste was de hoofd reden om het toestel aan te schaffen.
Ziggo heeft de gewoonte de frequentie met enige regelmaat te veranderen met als gevolg de mededeling 'geen signaal.' Bij het callcenter van Ziggo wordt doodleuk gesteld dat Ziggo TV toestellen met ingebouwde decorder niet ondersteunt. Er wordt aangeraden een 'kastje' te kopen.
Overstappen naar een andere aanbieder? Kan niet!
Wat nu? doen wat de monopolist vraagt of overgaan tot het plaatsen van een (volgens ons foei lelijke) schotel?
Hoe zo vrijemarktwerking.....
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] vrijemarkt bij kabelaansluiting
Re: vrijemarkt bij kabelaansluiting
Ik heb hier ook al een topic over geopend op dit forum.
Zie http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=70938
Ik had meer reacties verwacht.
Je hebt helemaal gelijk, hoop dat zo snel mogelijk die kabelboeren aangepakt gaan worden. Kan zelf nu kiezen tussen Caiway, Caiway en Caiway. Hoezo vrije marktwerking?
Zie http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=70938
Ik had meer reacties verwacht.
Je hebt helemaal gelijk, hoop dat zo snel mogelijk die kabelboeren aangepakt gaan worden. Kan zelf nu kiezen tussen Caiway, Caiway en Caiway. Hoezo vrije marktwerking?
Re: vrijemarkt bij kabelaansluiting
Bij analoge tv zijn ook af en toe zenderwijzigingen. Die moet je dan ook handmatig instellen. Bij digitale tv zijn die natuurlijk veel vaker, omdat de zenderpakketten nogal in ontwikkeling zijn. Omdat het wel wat werk kost om die wijzigingen in het singaal mee te geven, zodat de decoders daar vanzelf goed mee omgaan, wordt dat alleen voor de paar apparaten die zij ondersteunen meegezonden.
Bovendien zijn de specificaties voor de apparaten in NL iets anders dan in bv. duitsland. Heeft volgens mij ook te maken met de beschikbare frekwenties.
Bovendien zijn de specificaties voor de apparaten in NL iets anders dan in bv. duitsland. Heeft volgens mij ook te maken met de beschikbare frekwenties.