LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wacht op terug betaling Gratis extra kanalen Ziggo.

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Travis

Wacht op terug betaling Gratis extra kanalen Ziggo.

Ongelezen bericht door Travis »

2 maanden geleden loop ik binnen bij Sheer en Foppen, krijg ik van een verkoper een Gratis pakket met extra tv kanalen aangeboden van Ziggo.
Ik vroeg nog nadrukkelijk of het echt gratis was.
Ja, was het antwoord Helemaal gratis u betaalt helemaal niets over een tijdje krijgt u van ons een mailtje waarin staat dat u het wel even op moet zeggen.
Nou goed doe maar dan ik was toch al helemaal misselijk van dat sbs6 en rtl4, maar toen ik mn afschriften checkte bleek ziggo wel even dat extra pakket afgeschreven te hebben en een maand later nog eens.
Ik bellen. Nee meneer, dat komt goed wij storten dat bedrag weer terug nadat de 2 maanden van het pakket zijn afgelopen.
Heeft iemand hier ook ervaring mee en/of heeft die al geld terug gestort gekregen, ik heb hier namelijk weinig vertrouwen meer in. Het was dus niet HELEMAAL GRATIS meneer Sheer en Foppen.

bprosman

Re: Wacht op terug betaling Gratis extra kanalen Ziggo.

Ongelezen bericht door bprosman »

Helemaal gratis u betaalt helemaal niets over een tijdje krijgt u van ons een mailtje waarin staat dat u het wel even op moet zeggen.
Voor zover ik weet zijn dat soort pakketten altijd maar de eerste of eerste twee maanden gratis.
Vandaar misschien zijn opmerking over opzeggen.

sourencs

Ongelezen bericht door sourencs »

[quote="bprosmanVoor zover ik weet zijn dat soort pakketten altijd maar de eerste of eerste twee maanden gratis.
Vandaar misschien zijn opmerking over opzeggen.[/quote]
... ja natuurlijk, maar jij leest weer eens niet goed want dat vraagt hij niet.
Hij wil weten of het ook de 1e twee maanden gratis is en hoe hij dan zijn geld terugkrijgt daarvan :?:

bprosman

Is er al opgezegd dan ? of alleen (telefonisch) gereclameerd over de afschrijving ?

sourencs

bprosman schreef:Is er al opgezegd dan ? of alleen (telefonisch) gereclameerd over de afschrijving ?
... waar slaat dit nu op ??
Het gaat om: "Ik bellen. Nee meneer, dat komt goed wij storten dat bedrag weer terug nadat de 2 maanden van het pakket zijn afgelopen". Dus niet Ziggo, maar de verkoper en niet over het abo, maar over de eerste twee maanden.

Lijkt mij gewoon een zaakje van pure oplichting van deze verkoper.

... en @bprosman: Blijf toch weg bij deze draadjes met alleen verhalen die nergens op slaan.
Laatst gewijzigd door sourencs op 03 apr 2012 18:49, 1 keer totaal gewijzigd.

bprosman

Als Ziggo afschrijft lijkt het me logisch dat je Ziggo belt en niet S&F, die kunnen het afgeschreven bedrag niet terugstorten. Ze zouden het hoogstens kunnen vergoeden.
En dan tegen mij zeggen dat ik niet lees :?

sourencs

bprosman schreef:Als Ziggo afschrijft lijkt het me logisch dat je Ziggo belt en niet S&F, die kunnen het afgeschreven bedrag niet terugstorten. Ze zouden het hoogstens kunnen vergoeden.
En dan tegen mij zeggen dat ik niet lees :?
... ja, idd je leest nog steeds niet goed: S&F geeft aan het bedrag te zullen vergoeden, niet Ziggo.

bprosman

Ben benieuwd naar het antwoord van TS. TS heeft het over terugstorten, niet vergoeden.

sourencs

bprosman schreef:Ben benieuwd naar het antwoord van TS. TS heeft het over terugstorten, niet vergoeden.
... ja en over "wij" waarmee overduidelijk de winkel wordt bedoeld en niet Ziggo.

Gesloten