@home sloot mijn zoon zonder enig bericht af van internet en tv. Ondanks dat ik netjes betaald had. Het was een foutje bij hun. Maar.........[u]het kon wel tot een maand[/u] duren voordat ik weer opnieuw aangesloten zou zijn.
MENSEN, DIT IS TOCH TE GEK! Als NS een wanprestatie levert, ontvangen de gedupeerden en tegemoetkoming. De kabelaars hebben echter hun eigen regels. Waarom zijn voor kabelaars een geen vaste kostenvergoedingen als ze in de fout gaan. Nederland kan niet zonder internet en tv. Ik vind dat dit intussen een vast onderdeel is van de Nederlandse infra structuur. Daarom vind ik dat het tijd wordt dat de overheid (of de politiek) ingrijpt en dat er een belangenorganisatie ontstaat die onze belangen behartigd!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wat kunnen we tegen wanprestaties van kabelaars ondernemen?
-
Re: Wat kunnen we tegen wanprestaties van kabelaars ondernemen?
Onterechte afsluiting van diensten (TV-Internet)
U kunt met een aangetekende brief met bericht van ontvangst de provider een termijn stellen (zeg 7 werkdagen) waarin de in de overeenkomst genoemde dienst(en) weer tot uw beschikking moeten zijn en dat bij het niet voldoen daaraan u de overeenkomst als geëindigd beschouwd en alle kosten verbonden aan het opnieuw geleverd krijgen van diensten zoals genoemd in de overeenkomst op deze provider zal worden verhaald met alle rechtsmiddelen die u ten dienste staat.
Gezien de aard van de diensten is zelfs een kort geding mogelijk en de kosten daaraan verbonden kunnen op de provider verhaalt worden in dit geval omdat deze eenzijdig zich niet aan de overeenkomst houdt.
Overgaan op een andere provider is een optie maar gezien de aard veel problemen opleveren dat wellicht nog langer dat probleem zal laten bestaan.
Grootvader.
(wat heeft u grote oren.....)
U kunt met een aangetekende brief met bericht van ontvangst de provider een termijn stellen (zeg 7 werkdagen) waarin de in de overeenkomst genoemde dienst(en) weer tot uw beschikking moeten zijn en dat bij het niet voldoen daaraan u de overeenkomst als geëindigd beschouwd en alle kosten verbonden aan het opnieuw geleverd krijgen van diensten zoals genoemd in de overeenkomst op deze provider zal worden verhaald met alle rechtsmiddelen die u ten dienste staat.
Gezien de aard van de diensten is zelfs een kort geding mogelijk en de kosten daaraan verbonden kunnen op de provider verhaalt worden in dit geval omdat deze eenzijdig zich niet aan de overeenkomst houdt.
Overgaan op een andere provider is een optie maar gezien de aard veel problemen opleveren dat wellicht nog langer dat probleem zal laten bestaan.
Grootvader.
(wat heeft u grote oren.....)