LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] weer even upc!$#@^!$@^%

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
sajofrara

weer even upc!$#@^!$@^%

Ongelezen bericht door sajofrara »

hallo mensen!
ik heb al een heleboel klachten over upc gelezen, dus daar wil ik er even één aan toevoegen. En eigenlijk wil ik ook wat advies.
ik heb ook digitale tv van upc gekregen met 2 maanden gratis film1 en sport1.. na een maand heb ik upc gebeld om ze te melden dat ik na de twee maanden gratis geen verlenging wilde van mijn abonnement. ik heb alles dus ruim van tevoren afgemeld. 16 december zou de film en sport eraf gaan. dat heeft de upc pas 8 januari gedaan. niet mijn fout zou ik zeggen. het leuke is echter dat ze de halve maand van december en heel januari nu wel film1 en sport1 op de rekening hebben gezet á 30 euro. Weer bellen naar de upc. na een half uur praten zegt die vrouw dat we tot 8 januari wel moeten betalen. Dat is ten eerste al raar toch? ik heb alles afgemeld, het is de fout van upc dat ze het er niet af hebben gehaald.
daarna stelde die vrouw voor om dat te verrekenen met de volgende factuur. Jaja, ik eerst veel teveel betalen en daarna zie ik mijn geld nooit terug! ik was eigenlijk niet van plan om dit te gaan betalen...
heeft iemand tips voor mij?

Ron 2

Re: weer even upc!$#@^!$@^%

Ongelezen bericht door Ron 2 »

Jaja, ik eerst veel teveel betalen en daarna zie ik mijn geld nooit terug! ik was eigenlijk niet van plan om dit te gaan betalen...
heeft iemand tips voor mij?
UPC doet niet aan crediteren en gelijk terugbetalen, ik heb ook een keer geld (100 euro borg van een modem) van ze tegoed gehad. Hier hebben ze een hoop maanden over gedaan om het te verrekenen met het kabelabonnement.

Dus als ze je aanbieden om het te verrekenen kun je dat misschien beter doen, UPC volgt alleen haar eigen regels en gooit je anders gewoon in het incassotraject.

agro

Ongelezen bericht door agro »

Bij upc spreken ze vele talen, behalve BEtalen dat kennen ze niet, ook ik heb nog steeds borg modem chello niet terug wacht er al ongeveer 3 jaar op.
Telefonische opzegging heeft bij upc geen enkele zin, zelfs van aangetekende stukken met bericht van ontvangst waarbij je dus een handtekening hebt dat ze hebben ontvangen durven ze glashard te beweren dat ze deze nooit hebben ontvangen.
Een tip, als je bij upc iets wil mededelen of wijzigen: doe het altijd per aangetekend schrijven met bericht van ontvangst, op een andere manier daar iets te proberen op te zeggen of wijzigen heeft geen enkele zin.
En dan nog kan je de grootst mogelijke problemen krijgen, maar dan heb je tenminste bewijs dat je het hebt gemeld.
succes.

Beertje02

Ongelezen bericht door Beertje02 »

Agro,

Heb je al geprobeerd die borg via een rechtsbijstandsverzekering terug te krijgen???

agro

Ongelezen bericht door agro »

Was destijds HFL 100,00 thans ca € 45,00 is te weinig voor rechtsbijstandsverzekering.
Maar het heeft ze al veel meer gekost, wil je weten hoe mail me maar.

Beertje02

Ongelezen bericht door Beertje02 »

Agro,

Ik heb je zojuist een mail gestuurd.

bArt!

Ongelezen bericht door bArt! »

Ook net gemaild.....
Even afwachten nog :roll:

Gesloten