Slechte service van XS4ALL, al jaren trouwe klant met internet en bellen. Ruim voor de kerst TV de aanbieding aangevraagd (eerste half jaar gratis), en in overleg met XS4ALL meteen UPC analoog abbo opgezegd, die 12 januari afloopt.. Na de kerst zou er door XS4ALL contact worden opgenomen om de monteur langs te sturen om de boel aan te sluiten, maar geen telefoontje.. Ik denk, ik bel maar eens: blijkt de aanvraag er nog niet eens doorheen, maar blijken ze op de 29ste een migratie-proces(?) in werking te hebben gezet omdat onze internetverbinding intern nog via KNP liep (ofzoiets, weetikveel, zijn onze zaken niet maar die van XS4ALL). Kan tot 3 weken duren(!), pas DAARNA kan de het hele TV-circus in werking worden gezet, kan tot 14 dagen(!) duren. Zitten wij straks een maand zonder tv omdat ze daar achter de schermen lopen te klooien. En natuurlijk spijt het iedereen zeer (inclusief niet-gemeende excuus clichés) en kan er natuuuuuurlijk niks aan veranderd worden om de trouwe klant tegemoet te komen.
Klacht: XS4ALL is ZEER klant onvriendelijk, en te bedenken dat wij al jaren bij XS4ALL zitten vanwege de goede service..............
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] XS4ALL aanvraag digitale TV... slechte service
-
Slobberbone
Re: XS4ALL aanvraag digitale TV... slechte service
Kan soms wel weken duren voor je abbo in gaat dus wat is ruim voor de kerst ???
De monteur is van ander bedrijf dus kun je beter daarna bellen,maar als je al internet hebt kun je die tv-box toch ook wel zelf aansluiten kwestie van 2 stekkers
De monteur is van ander bedrijf dus kun je beter daarna bellen,maar als je al internet hebt kun je die tv-box toch ook wel zelf aansluiten kwestie van 2 stekkers
Ik heb in overleg met XS4ALL ons UPC abonnement laten beëindigen op 12 januari, ik had dan ruim de tijd volgens XS4ALL.Slobberbone schreef:Kan soms wel weken duren voor je abbo in gaat dus wat is ruim voor de kerst ???
Ik ga zeker niet zelf dat spul aansluiten, dat verhaaltje van die twee stekkers kregen wij ook van XS4ALL te horen toen we telefonie bij hun afnamen 'heel makkelijk'. Nou, ik dacht het niet, die jongen van Gideon (van XS4ALL) is een half uur bij ons bezig geweest met die '2 stekkertjes'.
Iets met oude schoenen nog even niet weggooien voordat je de nieuwe hebt, en ja, dat zijn misschien 1 maand dubbele kosten maar je kunt wel blijven kijken.meteen UPC analoog abbo opgezegd, die 12 januari afloopt
Je kent de verschillen van aansluiten voor een 2e TV tov Ziggo/UPC ?
-
Slobberbone
Ze zullen van niet zeggen over de telefoon, alles lukt dan. Maar je moet altijd opletten zeker in drukste periode van het jaar.Als je week op zegt voor de kerst kun je op je klompen aanvoelen dat het niet gaat lukken voor 12 januari.
Bij zo,n aansluiting ontvang ongeveer 2 weken de Motorola en week daarna belt monteur maar in uw periode is dat niet mogelijk.
Wat een prutsers daar bij Gideon bij mij komen ze er niet in.
Bij zo,n aansluiting ontvang ongeveer 2 weken de Motorola en week daarna belt monteur maar in uw periode is dat niet mogelijk.
Wat een prutsers daar bij Gideon bij mij komen ze er niet in.