LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo bevoordeeld sommige klanten

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
gkvk
Berichten: 9
Lid geworden op: 08 dec 2006 19:22

Ziggo bevoordeeld sommige klanten

Ongelezen bericht door gkvk »

Raar staaltje van bevoordelen van sommige klanten door Ziggo
Velen met een alles in een extra pakket hebben een mail van ziggo ontvangen waarmee gevraagd werd of ze een interactieve decoder wilden voor 99 euro, de normale prijs is 459 euro.
Een behoorlijk verschil maar dacht ik in eerste instantie nog aan het dumpen van oude modellen cisco 8455 na enige tijd las ik op het gebruikers forum dat ook de nieuwe cisco 8485 werd uitgeleverd .
Ook deze kost de gewone sterveling 459 euro
Later kwam er ook nog bij dat ook alles in een plus abonnees deze nieuwe zwarte cisco voor 99 euro hebben gekregen.
Het is mij overigens niet gelukt om een nieuwe cisco voor 99 euro te verkrijgen want de klanten service zegt dat dit alleen voor de extra klanten is geweest terwijl op het gebruikers forum diverse plus abonnees vertelden ook in in het bezit te zijn gekomen van deze decoder.
Lijkt mij nogal willekeur , of je hebt geluk of je hebt pech .
Al met al vreemde actie van Ziggo

Ziggo Webteam Jelle
Berichten: 117
Lid geworden op: 13 jul 2009 14:25

Re: Ziggo bevoordeeld sommige klanten

Ongelezen bericht door Ziggo Webteam Jelle »

De nieuwe cisco decoder wordt alleen aangeboden aan klanten welke na 23 september een alles-in-1 basis, plus of extra abonnement hebben afgesloten. Overigens is de prijs van deze decoder dan 149 euro en niet 99 euro.

Wel hebben wij een actie gehad waarbij de oude cisco decoder voor 99 euro aangeschaft kon worden. Deze actie liep van15 september t/m 22 september. Voor 23 september werd de nieuwe niet aangeboden. Tevens is deze ook niet geleverd voor 99 euro.

gkvk
Berichten: 9
Lid geworden op: 08 dec 2006 19:22

Re: Ziggo bevoordeeld sommige klanten

Ongelezen bericht door gkvk »

Bedankt voor je reactie Jelle maar het klopt echt niet.
Via het gebruikers forum gelezen dat meerdere mensen het ook na deze datum voor elkaar hebben gekregen om de nieuwe zwarte decoder voor 149 euro te verkrijgen zonder dat er een plus of extra abo voor afgesloten moest worden.
Lag er maar aan welke medewerker je aan de telefoon kreeg
Vaag gebeuren blijft het en ik ga in ieder geval geen 459 euro investeren waar sommigen het voor 149 euro verkrijgen.
Hoorde ook dat de VOD voor geen meter loopt bij Ziggo ( de vod streams blijken erg leeg te zijn ) en vind dat niet echt verwonderlijk voor deze prijzen.
Raar eigenlijk want daar zal Ziggo de komende jaren goed op kunnen verdienen.
Maak het dus toegankelijker
Kijk momenteel wel naar de nieuwe Humax en dus weer geen klant erbij voor VOD de komende jaren.

dimba
Berichten: 49
Lid geworden op: 17 apr 2010 10:26

Re: Ziggo bevoordeeld sommige klanten

Ongelezen bericht door dimba »

Is dat voor bestaande klanten of voor nieuwe klanten ?

gkvk
Berichten: 9
Lid geworden op: 08 dec 2006 19:22

Re: Ziggo bevoordeeld sommige klanten

Ongelezen bericht door gkvk »

Helaas Dimba voor de meeste bestaande klanten valt er weinig te halen of je moest een alles in een extra pakket hebben dan kreeg je de cisco van 459 euro voor 99 euro.
Mocht je brutaal zijn geweest in de actie periode dan kon je zonder dat extra pakket de nieuwe cisco 8485 van 459 euro voor 149 euro krijgen door te bellen en kijken wie er aan de andere kant van de lijn wel iets weg wilde geven.
De niet zo brutale en onwetende klant krijgt in deze dus noppes nada.
Dus bedankt Ziggo

leonmols
Berichten: 33
Lid geworden op: 29 nov 2005 12:00

Re: Ziggo bevoordeeld sommige klanten

Ongelezen bericht door leonmols »

Ziggo Webteam Jelle schreef:De nieuwe cisco decoder wordt alleen aangeboden aan klanten welke na 23 september een alles-in-1 basis, plus of extra abonnement hebben afgesloten. Overigens is de prijs van deze decoder dan 149 euro en niet 99 euro.

Wel hebben wij een actie gehad waarbij de oude cisco decoder voor 99 euro aangeschaft kon worden. Deze actie liep van15 september t/m 22 september. Voor 23 september werd de nieuwe niet aangeboden. Tevens is deze ook niet geleverd voor 99 euro.
helaas Jelle, dan moeten ze bij jullie toch eens goed communiceren. Ik heb hem ook voor 99 euro. Het was een speciale actie voor (bestaande) klanten met Alles-In-Een Extra. Er was een speciaal telefoonnummer voor. 0900-0740

Je kreeg dan ook een factuur met:

Interactieve HD recorder € 399,00
Korting Randapparatuur € -399,00
Startpakket ITV € 59,95
Korting Randapparatuur € -59,95
verzendkosten € 9,50
Interactieve HD recorder € 99,00

Maar ja, jullie lullen toch alleen telkens maar uit jullie nek. Ook al weet je het niet.

marcogroningen
Berichten: 90
Lid geworden op: 14 jan 2011 20:26

Re: Ziggo bevoordeeld sommige klanten

Ongelezen bericht door marcogroningen »

Ook ik moet melden dat Jelle het deze keer bij het verkeerde eind heeft. Ik kreeg als bestaande Alles in 1 Extra klant ook de mail om de decoder aan te schaffen voor 99 euro.
Ook in mijn geval kreeg ik dus de nieuwe decoder en niet de afdankertjes ( volgens mij als ik het forum van ziggo lees is alleen maar de nieuwe geleverd )

Gesloten