De Laatste tijd bij ons in de buurt (Nieuwegein) heel veel last met digitale televisie van Ziggo. Er valt niet normaal naar te kijken. Het hapert, blijft hangen en stoort. Hebben op ten duur de digitale decoder maar uitgezet en de buren?, die hebben precies hetzelfde. Op het moment dat je de klantenservice belt krijg je te horen dat ze uit onze omgeving nog geen enkele klacht hierover hebben gehad terwijl de hele buurt al in de telefoon geklommen is en wordt er gezegt dat het aan jezelf ligt en dat thuis de boel niet goed aangesloten hebt en dat je een nieuwe COAX kabel moet kopen (Ze kunnen tegenwoordig ook al vanuit de telefoon zien dat de kabel niet goed is ).
Hoop dat dit gedoe snel over is. Want baal er enorm van.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo Digitale Televisie
Re: Ziggo Digitale Televisie
Niet alleen Nieuwegein. Sinds eergister is het hier ook but.
Ik zit in postcodegebied 2377. Geen idee of de buren er last van hebben want ik weet niet wie er digi tv hebben. Mijn kabel gaat direct naar de decoder. En toch blijf ik storingen houden. Het maffe is dat het soms wel is, soms niet. Sommige netten wel..sommige niet. Dus echt een monteur erbij laten komen blijft lastig
Het lijkt wel alsof het signaal 's avonds slechter is...enz.
Analoog is hier nooit goed geweest.
Helaas krijg je van Ziggo altijd zo'n standaard verhaal en is er nooit iets bekend over storingen. En sturen ze niet zomaar iemand..Ergens vermoedt ik toch dat het signaal wat Ziggo levert gewoon zwak is. Te zwak om een goede digitale ontvangst te garanderen.
Ik zit in postcodegebied 2377. Geen idee of de buren er last van hebben want ik weet niet wie er digi tv hebben. Mijn kabel gaat direct naar de decoder. En toch blijf ik storingen houden. Het maffe is dat het soms wel is, soms niet. Sommige netten wel..sommige niet. Dus echt een monteur erbij laten komen blijft lastig
Het lijkt wel alsof het signaal 's avonds slechter is...enz.
Analoog is hier nooit goed geweest.
Helaas krijg je van Ziggo altijd zo'n standaard verhaal en is er nooit iets bekend over storingen. En sturen ze niet zomaar iemand..Ergens vermoedt ik toch dat het signaal wat Ziggo levert gewoon zwak is. Te zwak om een goede digitale ontvangst te garanderen.
-
Dat spreekt boekdelen. Het signaal moet sterk zijn anders krijg je problemen. Of je nu analoog of digitaal hebt. Kijk eens in je digitale decoder naar de signaalsterkte.robbreed schreef:Analoog is hier nooit goed geweest.
-
Ook ik heb sinds twee weken problemen met Ziggo.
Postcode:6446
Het begon met de landelijke storing hele avond geen Tv oke dat kan een keer gebeuren.Maar een week later op Zaterdag rond de klok van 19 uur weer geen beeld.Maar naar een half uur toch weer beeld.Maar gisteren 14 April de hele avond geen beeld.Dus bellen naar ziggo daar kunnen ze je nog niet eens helpen en zijn ze niet deskundig genoeg om je een fatsoenlijk antwoord te geven.De Man had het over een bord de hele tijd ik wist echt niet waar hij het over had.Toen adviseerde hij ons een monteur maar wat moeten we daarmee.
Het was een lokaal probleem oja zei de meneer aan de andere kan van de telefoon.Maar vandaag 15 April stond er toch een monteur voor de deur Hij kon dus niks doen omdat het ergens in een verdeelkast zat in ons postcode gebied.
Maar vandaag 15 April om 17.30 weer geen beeld tot +- 20.15uur dus toen had ik het helmaal gehad.Heb weer naar Ziggo gebeld en de meneer aan de andere kant van de telefoon zei:er is inderdaad weer een storing in jullie gebied.Hoelang gaat dit duuren vroeg ik.Maar dat kon die meneer niet vertellen dus maar weer afwachten.Maar mijn vraag is eigenlijk kan ik hier voor de 14 uur dat ik geen Ziggo binnen heb gekregen geld terug krijgen?Ik hoef toch niet te betalen voor iets wat ik niet gehad heb of zie ik dat verkeerd
Gr.Cora
Postcode:6446
Het begon met de landelijke storing hele avond geen Tv oke dat kan een keer gebeuren.Maar een week later op Zaterdag rond de klok van 19 uur weer geen beeld.Maar naar een half uur toch weer beeld.Maar gisteren 14 April de hele avond geen beeld.Dus bellen naar ziggo daar kunnen ze je nog niet eens helpen en zijn ze niet deskundig genoeg om je een fatsoenlijk antwoord te geven.De Man had het over een bord de hele tijd ik wist echt niet waar hij het over had.Toen adviseerde hij ons een monteur maar wat moeten we daarmee.
Het was een lokaal probleem oja zei de meneer aan de andere kan van de telefoon.Maar vandaag 15 April stond er toch een monteur voor de deur Hij kon dus niks doen omdat het ergens in een verdeelkast zat in ons postcode gebied.
Maar vandaag 15 April om 17.30 weer geen beeld tot +- 20.15uur dus toen had ik het helmaal gehad.Heb weer naar Ziggo gebeld en de meneer aan de andere kant van de telefoon zei:er is inderdaad weer een storing in jullie gebied.Hoelang gaat dit duuren vroeg ik.Maar dat kon die meneer niet vertellen dus maar weer afwachten.Maar mijn vraag is eigenlijk kan ik hier voor de 14 uur dat ik geen Ziggo binnen heb gekregen geld terug krijgen?Ik hoef toch niet te betalen voor iets wat ik niet gehad heb of zie ik dat verkeerd
Gr.Cora
Laatst gewijzigd door cora.vijgen op 15 apr 2010 23:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Hier postcode 1901 totaal geen problemen (gelukkig) gewoon blijven klagen en bellen dan komt er vast wel een oplossing.
-
Waarschijnlijk niet. Men heeft geleverd wat men heeft beloofd. Helaas heeft u meer pech gehad dan gemiddeld. Het zou kunnen dat Ziggo coulant is (ze zijn in mijn ervaring tenminste niet zuinig). Alle tenische apparaten kunnen storing krijgen. Als je trein of vliegtuig vertraagd is krijg je in beginsel ook geen vergoeding, alleen als het verwijtbaar de spuigaten uitloopt.cora.vijgen schreef:Maar mijn vraag is eigenlijk kan ik hier voor de 14 uur dat ik geen Ziggo binnen heb gekregen geld terug krijgen?Ik hoef toch niet te betalen voor iets wat ik niet gehad heb of zie ik dat verkeerd
Gr.Cora
P.S. Ik zou ook die monteur langs hebben gestuurd, nadat ik de signaalsterkte d.m.v. het uitlezen van het signaal van uw Ziggo internet modem.