Beste Radar ik heb mij bij Ziggo als klant gemaakt op 30 januari 2009.
Toen had ik mij een fullHD decoder bestel want die was in de aanbieding voor 99 euro.
Toen zeiden zij mij dat ik moest wachten op mijn Decoder.
Het kon anderhalve maand duren en ik zou eerst een normale digitale decoder krijgen die ik dan terug moest sturen .Als ik die dan terug gestuurd had ontving ik binnen een paar dagen die Full HD decoder.
Dus 20 februari kreeg ik eindelijk die digitale decoder die ik gelijk 23 Februari heb terug gestuurd.(HAHA binnen een paar dagen kijk ik FullHD). Dus niet ik heb hem tot heden nog niet ontvangen dus heb ik een paar keer gebeld en gemailt naar dat contactformulier.
Het eerste belletje :Ja er is iets vertraging maar hij is vooraadig wij sturen hem op.
Het tweede belletje:Wij hebben die eene decoder die u toegestuurt is worden nog niet als terug geboekt die moet eerst terug geboekt zijn voordat u een andere krijgt.
Het derde belletje:Ik zet er vaart achter u hebt hem eind van de week.
Contactformulier reacktie:U krijgt hem meteen gestuurt.
Contactformulier 2 reacktie:Tot heden nog niks gehoort.
ContactFormulier 3reacktie: Tot heden niks gehoord.
Gebeld: meneer hebt u een trek en trace nummer voor mij?
Want wij kunnen niet meer nagaan of die eene decoder retour is gekomen.
En nou komt het spannenste gedeelte ik heb mijn track en trace nummer op een zo veilige plek gelegt dat ik hem zelf niet meer vindt.
Dus heb ik weer gebeld en toen kreeg ik te horen,jammer dan moet u toch wachten totdat u reactie krijgt op De contactformulieren.
(Dus mischien nooit!)
Heeft iemand mischien een voorstel wat ik nu nog kan doen????
mail mij dan ff op
[email protected]
[/b]