LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ziggo is weer bezig

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
nicole77
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 mei 2010 12:26

ziggo is weer bezig

Ongelezen bericht door nicole77 »

waarom mag ziggo alles?
vorig jaar hebben wij een pakket bij ziggo gepakt met daarin de erotiekzenders :oops: en nu zijn ze in een keer weg
ikke bellen maar dan krijg je een kind van 16 aan de lijn die er geen verstand van heeft ik verteld dat ik het contractbreuk noem en dat ziggo mij persoonlijk had moeten benaderen maar dat doen ze niet!
mag ziggo dit zomaar ja zegt dat meisje :evil: ik gevraagt of ik iemand anders mag spreken maar dat gaat niet!
ik niet te flauw nog een keer bellen weer het zelfde verhaal ziggo mag dat zomaar doen met als smoes dat mensen met kinderen klachten hebben gemaakt maar er kan bij mij weten een slot op :lol:
maar nu betaal ik voor een pakket wat een stuk minder is het zelfde maar wil ik de erotiekzenders moet ik 11 euro meer betalen
het is jammer dat we hier alleen ziggo kunnen krijgen want anders was ik allang weg
ow ja en dan bel je en dan krijg je te horen u bent de eerste die belt laat me niet lachen ik kan zo 5 mensen opnoemen die ook gebeld hebben hier over
wat kunnen we hier aan doen of moeten we alles pikken wat ziggo doet!!!!

Harry De Dekker
Berichten: 53
Lid geworden op: 03 mei 2010 01:22

Re: ziggo is weer bezig

Ongelezen bericht door Harry De Dekker »

Het internet is prima in orde in ieder geval :)

nicole77
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 mei 2010 12:26

Re: ziggo is weer bezig

Ongelezen bericht door nicole77 »

internet doet het ind prima maar die zenders nemen ze spontaan weg!
ja voor 11,95 kun je er 3 bij kopen die ik nu al had!

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: ziggo is weer bezig

Ongelezen bericht door Ulbe »

Beste Nicole,

Kijk eens op "Mijn Ziggo", hier staat uw hele pakket keurig opgesteld, hier horen dus ook de erotiek zenders waarvoor u betaald,

Anders doorhameren dat u uw zenders niet dan ontvangen, als u een pakket heeft van Ziggo kunt u met het nummer "1200" gratis naar Ziggo bellen, scheelt weer in de kosten,

Veel succes en vriendelijke groeten,

Ulbe.

nicole77
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 mei 2010 12:26

Re: ziggo is weer bezig

Ongelezen bericht door nicole77 »

hallo
ik heb ook gebeld en ze blijven zeggen dat ziggo het aan mag passen maar we hebben nu een hoop zenders minder voor het zelfde bedrag en de erotiek zenders kun je er bij kopen voor 11,95
ik vind dat contractbreuk
en ik vind dat dat niet moet kunnen ik het daar toch een handtekening voor gezet?

Apocalypss
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 mei 2010 21:53

Re: ziggo is weer bezig

Ongelezen bericht door Apocalypss »

Beste Nicole,

Ik heb hier zelf ook even wat onderzoek in gedaan.

Echter ben ik tot conclussie gekomen dat wat Ziggo hiermee heeft gedaan toch geen contact breuk is.

Het totaal pakket welke u voor getekend heeft bij Ziggo net als vele andere houd namelijk een bepaald zender aanbod in.

Mogelijk staat het in uw de ontract ook vermeld (dit kan ik helaas niet voor u zien gezien ik niet de inhoud van uw contract weet).

Echter bleken onder andere deze erotiek zenders een extra te zijn.
Dit wil zeggen dat deze zenders als bonus bij uw pakket worden aangeboden.

Ziggo is dan ook gemachtigd om de extra zenders te wijzigen.
Ik vind het wel spijtig voor je om te horen dat jij hierover niet goed vooraf bent geinformeerd vanuit Ziggo.

Ik weet dan ook niet op wat voor manier deze informatie gecommuniceerd is naar de klanten van Ziggo.

Zelf ben ik geen Ziggo abbonee maar een familie lid van mij wel.
Hij heeft ook het digitaal totaal pakket en mist nu deze zenders.

Echter is hij wel per email op de hoogte gesteld van deze wijzigingen die eraan gingen komen.
Als ik me niet vergis was dat in Februari en in Maart gecommuniceerd naar hem.

Lees anders voor alle zekerheid je contract na als daarin staat dat het geen extra is dan hoort het bij uw pakket.

Staat dit echter niet bij het aantal zenders dan is het een onbetaalde extra en diensten waarvoor u niet hoeft te betalen kan een provider ten alle tijden in trekken.

Hopelijk heb je wat aan deze informatie.
Mocht ik hier over nog iets meer kunnen vinden dan zal ik het hier ook even vermelden.

janneman22
Berichten: 34
Lid geworden op: 13 mei 2010 20:20

Re: ziggo is weer bezig

Ongelezen bericht door janneman22 »

Bij digitenne heb je er één in het pakket zitten en dat is goedkoper dan 11,95 p/m.
En één voordeel! Heel het internet staat helemaal vol met natuurfilms....haha!!

Gewoon een beetje creatief worden, bespaard je een hoop geld.

keesdewaal
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 mei 2010 20:58

Re: ziggo is weer bezig

Ongelezen bericht door keesdewaal »

Ons contract is nog uit de @home tijd. Wij hebben toen bewust voor dit pakket gekozen. Nu worden deze zenders zomaar even weggesluist naar een zogenaamd nieuw product; 'het nieuwe erotische pakket á €11.95'. Uit de zenderlijsten die ik nog van @home heb blijkt niets dat deze zenders maar tijdelijk zijn? In de tussentijd nog een extra ziggo pakket gekocht. Hieruit blijkt dit ook niet. Wij hebben sterk het gevoel dat we opgelicht worden en dat ziggo hier weer gewoon mee weg komt. Je stapt zelf toch zomaar niet over, want je hebt immers geinvesteerd in de ontvangers en een ander goed alternatief is ook niet altijd voor handen.

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: ziggo is weer bezig

Ongelezen bericht door seconds-out »

Ziggo heeft hier RTL4 uit het basispakket gehaald zodat je haast wel gedwongen wordt om een duurder pakket te nemen.

RTL4 is een belangrijke nieuwszender zodat vele andere consumenten ook zullen overstappen omdat ze die eigenlijk niet willen missen...
Boeven zijn het eigenlijk> consumenten zijn overgeleverd aan de willekeur van commerciele bedrijven die vet willen verdienen aan wat eigenlijk een basisbehoefte is.
En hoe doe je dat dan..?
Een populaire nieuwszender buiten het basispakket houden is bv 1 van de trucjes om extra inkomsten te genereren.
Zolang ZIGGO het monopoly behoudt zullen er nog velen volgen.

Zaken zijn zaken
En wie maalt er nou om het verlies van 1 tv zender uit het basispakket..?
Niemand toch.

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: ziggo is weer bezig

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

seconds-out schreef:Ziggo heeft hier RTL4 uit het basispakket gehaald zodat je haast wel gedwongen wordt om een duurder pakket te nemen.

RTL4 is een belangrijke nieuwszender zodat vele andere consumenten ook zullen overstappen omdat ze die eigenlijk niet willen missen...
Boeven zijn het eigenlijk> consumenten zijn overgeleverd aan de willekeur van commerciele bedrijven die vet willen verdienen aan wat eigenlijk een basisbehoefte is.
En hoe doe je dat dan..?
Een populaire nieuwszender buiten het basispakket houden is bv 1 van de trucjes om extra inkomsten te genereren.
Zolang ZIGGO het monopoly behoudt zullen er nog velen volgen.

Zaken zijn zaken
En wie maalt er nou om het verlies van 1 tv zender uit het basispakket..?
Niemand toch.
hoezo is rtl4 uit het basispakket? https://www.ziggo.nl/#producten/televis ... overzicht/

Dit is zo te zien voor digitaal.. maar ik kan me niet voorstellen dat rtl4 van de kabel is (analoog). Sterker nog.. een commissie adviseert welke zenders erop moeten staan en die zullen echt niet zeggen dat een goed bekenen zender eraf moet. Misschien is de frequentie verandert...

melomaan
Berichten: 61
Lid geworden op: 16 mar 2010 16:19

Re: ziggo is weer bezig

Ongelezen bericht door melomaan »

Wanneer Ziggo het aanbod verandert heeft u de mogelijkheid om deze service direct kosteloos op te zeggen, doordat zij het contract (lees: aanbod) veranderen. Verder kunt u er weinig aan doen.
RTL4 zit hier (Den Haag) nog gewoon in het digitale basispakket.

nicole77
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 mei 2010 12:26

Re: ziggo is weer bezig

Ongelezen bericht door nicole77 »

moeten we dit allemaal accepteren van ziggo!
kom op mensen laten we iets doen

Zjaziza
Berichten: 8
Lid geworden op: 31 mei 2010 23:17

Re: ziggo is weer bezig

Ongelezen bericht door Zjaziza »

nicole77 schreef:waarom mag ziggo alles?
vorig jaar hebben wij een pakket bij ziggo gepakt met daarin de erotiekzenders :oops: en nu zijn ze in een keer weg
ikke bellen maar dan krijg je een kind van 16 aan de lijn die er geen verstand van heeft ik verteld dat ik het contractbreuk noem en dat ziggo mij persoonlijk had moeten benaderen maar dat doen ze niet!
Een kind van 16? Klantenservicemedewerkers bij Ziggo zijn 18 jaar of ouder. Uiteraard tref je jongere mensen aan bij een klantenservice, het is namelijk niet het best betaalde baantje of zijn hier mensen die wel graag voor een zakcentje heel de dag boze klanten te woord staan, terwijl zij totaal geen schuld hebben aan het (wan)beleid bij Ziggo?

Contractbreuk? Waar staat in welk contract of in welke voorwaarden wat de exacte inhoud is van het digitaal totaalpakket?

Laat ik zelf mijn retorische vraag maar even beantwoorden; dat staat nergens! Ziggo heeft nergens een exacte inhoud van het digitaal totaalpakket vastgelegd. Nergens worden garanties gegeven over de inhoud van het pakket. Dus er is geen sprake van contractbreuk.

Kan Ziggo dit doen? Ja, Ziggo kan dit doen!

Die erotiekkanalen kunnen inderdaad worden afgeschermd doormiddel van een code. Helaas, veel mensen kunnen niet eens een modem, een router en een digitale decoder uit elkaar houden; dus verwacht niet dat zij het voor elkaar krijgen die kanalen af te schermen.

Overigens heeft Ziggo de afgelopen maanden een aantal kanalen toegevoegd aan het digitaal totaalpakket, terwijl de prijs gelijk is gebleven. Nu zijn er drie erotiekzenders verdwenen en worden fora volgeschreven en de klantenservice platgebeld door verontwaardigde klanten. Waar waren die mensen om te klagen over contractbreuk toen er extra kanalen werden toegevoegd? Wie heeft contact opgenomen met de klantenservice om toen een hogere prijs voor het digitaal totaalpakket te eisen?

In mijn optiek trek je te snel conclusies en praat je over zaken waar je maar half verstand van hebt. Tevens raad ik je aan een beetje op je spelling te letten. Het is erg moeilijk iemand serieus te nemen wanneer deze schrijfsels deponeert op een forum terwijl het lijkt alsof een brugklasser ze heeft geschreven.

Ziggo Web Julius

Re: ziggo is weer bezig

Ongelezen bericht door Ziggo Web Julius »

Ziggo is continu bezig het aanbod van het digitaalpakket te optimaliseren en af te stemmen op de wensen van onze klanten. Dit hebben wij de afgelopen tijd gedaan door bijvoorbeeld een uitbreiding van de zenders in het digitaalpakket (NL 1,2,3 HD, RTL Lounge, FOX Life, SyFy en 13th street) zonder zenders te verwijderen of de prijs te verhogen. Ziggo heeft er hiernaast voor gekozen om een apart erotiek pakket te introduceren tegen een marktconforme prijsstelling.
seconds-out schreef:Ziggo heeft hier RTL4 uit het basispakket gehaald zodat je haast wel gedwongen wordt om een duurder pakket te nemen.
RTL 4 blijft zowel analoog als digitaal gewoon in het basispakket zitten.

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: ziggo is weer bezig

Ongelezen bericht door seconds-out »

Ziggo Web Julius schreef:Ziggo is continu bezig het aanbod van het digitaalpakket te optimaliseren en af te stemmen op de wensen van onze klanten. Dit hebben wij de afgelopen tijd gedaan door bijvoorbeeld een uitbreiding van de zenders in het digitaalpakket (NL 1,2,3 HD, RTL Lounge, FOX Life, SyFy en 13th street) zonder zenders te verwijderen of de prijs te verhogen. Ziggo heeft er hiernaast voor gekozen om een apart erotiek pakket te introduceren tegen een marktconforme prijsstelling.
seconds-out schreef:Ziggo heeft hier RTL4 uit het basispakket gehaald zodat je haast wel gedwongen wordt om een duurder pakket te nemen.
RTL 4 blijft zowel analoog als digitaal gewoon in het basispakket zitten.
Is niet waar!
In mijn woonplaats zit GEEN RTL-4 in het basispakket!
Of denkt Ziggo soms dat ik niet weet waar t knopje voor automatisch zenderzoeken zit?
In plaats van RTL 4 zit er nu een duf thema kanaal op met opera s, het heet Brava NL.

Note.
Dit muisje zal nog een staartje krijgen.
Zaak is heel zwart-wit:
Zit RTL4 nu wel of niet overal in het basispakket.
Voor de volledigheid: het betreft een anoloog signaal via de kabel.

Ziggo Web Linda

Re: ziggo is weer bezig

Ongelezen bericht door Ziggo Web Linda »

seconds-out schreef:
Is niet waar!
In mijn woonplaats zit GEEN RTL-4 in het basispakket!
Of denkt Ziggo soms dat ik niet weet waar t knopje voor automatisch zenderzoeken zit?
In plaats van RTL 4 zit er nu een duf thema kanaal op met opera s, het heet Brava NL.

Note.
Dit muisje zal nog een staartje krijgen.
Zaak is heel zwart-wit:
Zit RTL4 nu wel of niet overal in het basispakket.
Voor de volledigheid: het betreft een anoloog signaal via de kabel.
Beste Seconds-out,

Zou je je postcode en huisnummer via PM naar mij willen sturen? Dan ga ik er mee aan de gang. RTL4 hoort namelijk overal in het basis-pakket te zitten. Het is bij ons op de klantenservice niet bekend dat RTL4 ergens uit het pakket is gehaald.

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: ziggo is weer bezig

Ongelezen bericht door seconds-out »

Ziggo Web Linda schreef: Beste Seconds-out,
Zou je je postcode en huisnummer via PM naar mij willen sturen? Dan ga ik er mee aan de gang. RTL4 hoort namelijk overal in het basis-pakket te zitten. Het is bij ons op de klantenservice niet bekend dat RTL4 ergens uit het pakket is gehaald.
Beste Ziggo
Als jullie je administratie op orde zouden hebben zouden jullie OOK moeten weten dat RTL4 NIET overal in het basispakket zit.
Dus het antwoord is nee, tenzij er excuses gemaakt worden aan mij.

Zjaziza
Berichten: 8
Lid geworden op: 31 mei 2010 23:17

Re: ziggo is weer bezig

Ongelezen bericht door Zjaziza »

Vooral recalcitrant blijven doen, dan word je goed verder geholpen.

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: ziggo is weer bezig

Ongelezen bericht door seconds-out »

Zjaziza schreef:Vooral recalcitrant blijven doen, dan word je goed verder geholpen.
Wie zegt dat ik geholpen wil worden?
Heb nergens om gevraagd en zeker niet om zulke bemoeizuchtige types zoals jij.

Ziggo-support
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jun 2010 01:24

Re: ziggo is weer bezig

Ongelezen bericht door Ziggo-support »

Blijkbaar wil je niet geholpen worden, dat is natuurlijk zondermeer je goed recht. Wel jammer dat je wel je beklag komt doen maar vervolgens welwillende hulp afslaat.

Gesloten