LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo is zeer klant onvriendelijk!

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
hermsen1

Ziggo is zeer klant onvriendelijk!

Ongelezen bericht door hermsen1 »

Mijn ouders hebben 18- 8 na telefonisch contact met ziggo de afspraak met ziggo gemaakt dat zij een sticker op zouden sturen zodat zij hun kapotte home kast op konden sturen voor vervanging. Inmiddels zijn we 4 weken verder en heb ik intussen met ziggo gemaild en gebeld. De Home kast is echt stuk en doet helemaal niets meer. Vanmiddag met [persoonsgegevens verwijderd door de moderator] contackt gehad en die zegt dood leuk dat hij niets voor mij kan doen,hij moet eerst weten of het kastje stuk is! Het lijkt mij dat hij juist daarom moet worden nagekeken. Ik weet niet meer wat ik nu moet doen! Ziggo denkt dat ik voor de lol mailtjes stuur en ontzettend lang in de wacht wil staan om dan uiteindelijk zo te worden behandeld! Weet iemand wat ik nu kan doen.
het kastje is 12-6 geactiveerd en inmiddels al 2 keer stuk geweest.
Ziggo zeer klant onvriendelijk!

Ziggo WebTeam Julius

Re: Ziggo is zeer klant onvriendelijk!

Ongelezen bericht door Ziggo WebTeam Julius »

Hallo hermsen1,

Vervelend dat het allemaal op deze manier moet gaan. Graag ontvang ik per PB het klantnummer van je ouders, zodat we de situatie kunnen oplossen.

Met vriendelijke groet,

Julius
Ziggo Webcare

Henri42

Ongelezen bericht door Henri42 »

Ziggo WebTeam Julius schreef:Hallo hermsen1,

Vervelend dat het allemaal op deze manier moet gaan. Graag ontvang ik per PB het klantnummer van je ouders, zodat we de situatie kunnen oplossen.

Met vriendelijke groet,

Julius
Ziggo Webcare

waar is het mailadres van deze webcare Julius ???

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Graag ontvang ik per PB het klantnummer van je ouders
Niet nodig, op de [PB] knop drukken in de reactie van Julius.

Gesloten