LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo = loze kreten
Ziggo = loze kreten
16 Mei digitale tv aangevraagd voor EK
2 Weken later maar eens gebeld: is de aanvraag niet eens in systeem ingevoerd Bij de 'nieuwe' aanvraag werd me verzekerd dat 5/6 juni het pakket geleverd werd, dus nog voor EK!
4 Juni gebeld om te checken...alles klopte nog: 5 juni geplande leverdatum en kreeg zelfs pakketcode om te tracen...
5 Juni gebeld, er kon ineens niets meer worden toegezegd, leverancier levert niet meer, het EK moet op analoge kabel gekeken worden
In het spotje op tv zegt Ziggo nieuw te zijn in de branche en te willen luisteren naar de klant (ja right...niet dus, loze kreten!). Op de site vermelden ze je het gemak omdat je maar met 1 leverancier werkt die ook installeert. Let wel, deze leverancier is dus niet Ziggo!!
Ik vraag me af of de procesvoering bij Ziggo (nieuw in de branche!) nu werkelijk anders is dan bij Casema, de resultaten zijn iig hetzelfde! Je wordt continu blij gemaakt en teleurgesteld en aan eind van het liedje wijzen ze naar de leverancier (terwijl ik volgens mij zaken doe met Ziggo..)
2 Weken later maar eens gebeld: is de aanvraag niet eens in systeem ingevoerd Bij de 'nieuwe' aanvraag werd me verzekerd dat 5/6 juni het pakket geleverd werd, dus nog voor EK!
4 Juni gebeld om te checken...alles klopte nog: 5 juni geplande leverdatum en kreeg zelfs pakketcode om te tracen...
5 Juni gebeld, er kon ineens niets meer worden toegezegd, leverancier levert niet meer, het EK moet op analoge kabel gekeken worden
In het spotje op tv zegt Ziggo nieuw te zijn in de branche en te willen luisteren naar de klant (ja right...niet dus, loze kreten!). Op de site vermelden ze je het gemak omdat je maar met 1 leverancier werkt die ook installeert. Let wel, deze leverancier is dus niet Ziggo!!
Ik vraag me af of de procesvoering bij Ziggo (nieuw in de branche!) nu werkelijk anders is dan bij Casema, de resultaten zijn iig hetzelfde! Je wordt continu blij gemaakt en teleurgesteld en aan eind van het liedje wijzen ze naar de leverancier (terwijl ik volgens mij zaken doe met Ziggo..)
Re: Ziggo = loze kreten
Half mei aangemeld toen nog casema voor nieuwe aansluiting TV en Radio volgens start pakket .Binnen 7dagen zou de digi modem bezorgd worden.
31 mei gebeld stond niets in het syteem weer opnieuw aangemeld volgens de regeling AANMELDING geen aansluitkosten zoals afgesproken.
Krijg op 4 juni de rekening van Ziggo toch aansluitkosten gerekend.
Geprobeerd te bellen ,krijg steeds 10min in de wachtrij ,div. keren geef het maar op kost te veel tel. geld .Ik heb ook nog steeds geen modem.
31 mei gebeld stond niets in het syteem weer opnieuw aangemeld volgens de regeling AANMELDING geen aansluitkosten zoals afgesproken.
Krijg op 4 juni de rekening van Ziggo toch aansluitkosten gerekend.
Geprobeerd te bellen ,krijg steeds 10min in de wachtrij ,div. keren geef het maar op kost te veel tel. geld .Ik heb ook nog steeds geen modem.
hoi janusje, ik bel steeds sochtends rond 9.00u naar 0900-1884 klantenservice en dan kiezen voor 'maken afspraak installatie', daar ben ik bijna alle keren binnen een paar minuten te woord gestaan. Ook met andere vragen gewoon daarheen bellen anders kom je dus in de wacht...
Victor
Victor
zelfde verhaal voor mij. Wacht sinds half mei op digitale t.v. Mooie actie voor € 39,95.
Gisteren de factuur gekregen. Deze was niet conform afgesproken bedrag. Na 12 minuten eindelijk iemand aan de lijn. Wordt nu wel in orde gemaakt. Ik vraag mij af of ik het EK digitaal kan kijken, want in de brief las ik dat het 10 werkdagen kan duren...pffff
Wellicht naar Expert en daar een installatiepakket kopen?
Gisteren de factuur gekregen. Deze was niet conform afgesproken bedrag. Na 12 minuten eindelijk iemand aan de lijn. Wordt nu wel in orde gemaakt. Ik vraag mij af of ik het EK digitaal kan kijken, want in de brief las ik dat het 10 werkdagen kan duren...pffff
Wellicht naar Expert en daar een installatiepakket kopen?
Beste heren !
Ik had de zelfde bovenstaande problemen, ze konden mijn aanmelding ook niet vinden !
Je kan het pakket ook gewoon in de winkel kopen voor 39,95 bij bv De Block en internetwinkels www.kieskeurig.nl !!
Dat heb ik dus gedaan en had meteen Digi TV !
Heb verder het pakket bij Ziggo afbesteld, !!!
Roekie
Ik had de zelfde bovenstaande problemen, ze konden mijn aanmelding ook niet vinden !
Je kan het pakket ook gewoon in de winkel kopen voor 39,95 bij bv De Block en internetwinkels www.kieskeurig.nl !!
Dat heb ik dus gedaan en had meteen Digi TV !
Heb verder het pakket bij Ziggo afbesteld, !!!
Roekie
Ben een aantal dagen aan het proberen om Ziggo te bereiken 0900-1884 .Het maakt niet uit welk tijdstip je beld je krijg constand te horen dat je 10 min. in de wachtrij staat.
Vandaag ondekt na een telefoontje met Ziggo> Voordat Multikabel vervangen werd door Ziggo, betaalde je voor bv. het digitale totaalpakket 9.95 per maand per adres met een maximum van 3 smartcards per adres. Alle nieuwe abonnementen via Ziggo worden apart per smartcard afgerekend. Met 3 nieuwe smartcards is dat dus 3 x 9,95 geworden. Ze luisteren volgens de reclame naar klanten, maar ik heb ze dit niet geadviseerd.
Roekie, heb het geprobeerd bij digitaaltvkijken.nl maar na een belletje bleek dat ze leveren via ziggo, dus ook een levertijd van 5-10 werkdagen moesten hanteren...maar dat zal dan ongetwijfeld ook wat langer duren...
Vandaag kreeg ik mijn digitalemodem,toch binnen 7dagen geleverd
Ondanks de bereikbaarheid .
warme doche
Ondanks de bereikbaarheid .
warme doche
Leve Ziggo
Vanmorgen een E19 melding op mijn tv, zijn ze vergeten mijn smartcard te activeren, 30 minuten aan de telefoon gezeten en misschien doet ie het morgen weer !
Leuk nu het EK begint Pffffffffffffffffffffff
Roekie
Vanmorgen een E19 melding op mijn tv, zijn ze vergeten mijn smartcard te activeren, 30 minuten aan de telefoon gezeten en misschien doet ie het morgen weer !
Leuk nu het EK begint Pffffffffffffffffffffff
Roekie
...... en als die geactiveerd is zult u helaas geconfronteerd worden met slechte kwaliteit aan didi TV. Veel kanalen vertonen enorme storingen.
Reactie van Ziggo:
(na eerst de standaard opmerkingen mbt kabels enz. enz gelezen te hebben, want tja het ligt natuurlijk niet een Ziggo) dat wanneer dit allemaal goed het ligt aan......jaja......het ligt aan atmosferische storingen.
Hm, het analoge beeld vertoond geen storingen en gaat toch door hetzelfde kabeltje. Alleen heeft analoog niet die smartcard.
Ziggo maakt haar digiTV niet waar.
Reactie van Ziggo:
(na eerst de standaard opmerkingen mbt kabels enz. enz gelezen te hebben, want tja het ligt natuurlijk niet een Ziggo) dat wanneer dit allemaal goed het ligt aan......jaja......het ligt aan atmosferische storingen.
Hm, het analoge beeld vertoond geen storingen en gaat toch door hetzelfde kabeltje. Alleen heeft analoog niet die smartcard.
Ziggo maakt haar digiTV niet waar.
Ben blij voor Janusje dat het boeltje binnen is, maar begrijp uit Roekies verhaal dat de problemen dan nog niet over zijn.
Heb zelf na 3 weken eindelijk orderbevestiging binnen (helaas wel zonder de beloofde 99 euro korting op mn HD tuner). Na een telefoontje begreep ik dat na de leveringsdatum van 5 juni ook deze week nog niet geleverd kan worden (hoewel dit heel duidelijk in de orderbevestiging staat van wel), en het waarschijnlijk volgende week komt...jaja niet echt geloofwaardig
Maar ik begrijp uit andere reacties dat het zelfs dan nog niet vanzelfsprekend is dat je digitale tv hebt?... het EK kan ik wel op mn buik schrijven.
Moet gezegd worden dat ik wel snel telefonisch contact heb. Kies in het menu voor afspraak maken voor installatie (ongeacht wat je wil vragen) en heb alle keren nog binnen 3 minuten iemand aan de lijn gekregen.
Heb zelf na 3 weken eindelijk orderbevestiging binnen (helaas wel zonder de beloofde 99 euro korting op mn HD tuner). Na een telefoontje begreep ik dat na de leveringsdatum van 5 juni ook deze week nog niet geleverd kan worden (hoewel dit heel duidelijk in de orderbevestiging staat van wel), en het waarschijnlijk volgende week komt...jaja niet echt geloofwaardig
Maar ik begrijp uit andere reacties dat het zelfs dan nog niet vanzelfsprekend is dat je digitale tv hebt?... het EK kan ik wel op mn buik schrijven.
Moet gezegd worden dat ik wel snel telefonisch contact heb. Kies in het menu voor afspraak maken voor installatie (ongeacht wat je wil vragen) en heb alle keren nog binnen 3 minuten iemand aan de lijn gekregen.
Ja door een fout heeft het 5 dagen geduurt voor mijn smartcard was geactiveerd, elke dag gebeld en elke dag het antwoord MORGEN WERKT HET !!!
Nu eindelijk weer Digi TV, maar waar ik al bang voor was, ze zijn vergeten dat de 1ste 2 maanden gratis totaalpakket is !!!
Weeeeeer bellen, ik heb het ff nagekeken maar ben ruim 45 euro aan belkosten kwijt !
Roekie
Nu eindelijk weer Digi TV, maar waar ik al bang voor was, ze zijn vergeten dat de 1ste 2 maanden gratis totaalpakket is !!!
Weeeeeer bellen, ik heb het ff nagekeken maar ben ruim 45 euro aan belkosten kwijt !
Roekie
Dan gelijk ook maar even het formulier op de consumentenbond invullen en versturen.
LINK: http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=61316
Klagen hier prima, maar maak zeker ook gebruik van deze opgezette actie!
LINK: http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=61316
Klagen hier prima, maar maak zeker ook gebruik van deze opgezette actie!
@ Roekie :
Ik heb hetzelfde probleem als jij nu , men is de kaart kwijt die ik had opgestuurd , dus nu ook E19 melding.
Het zou 2 dagen duren... afwachten dus.
Ik heb trouwens gebeld naar 0900-0740 , je hebt ongetwijfeld met een GSM gebeld, want € 45,- belkosten lijken me wel heel erg veel!!
Ik heb hetzelfde probleem als jij nu , men is de kaart kwijt die ik had opgestuurd , dus nu ook E19 melding.
Het zou 2 dagen duren... afwachten dus.
Ik heb trouwens gebeld naar 0900-0740 , je hebt ongetwijfeld met een GSM gebeld, want € 45,- belkosten lijken me wel heel erg veel!!
Klacht indienen via aangetekende brief als een klacht over zoekraken card + niet verwerken gratis 2 maanden via website niet te regelen valt.
Dan ook hierover een klacht indienen bij Consuwijzer.nl
Opta krijgt dan beter beeld van wat er zoal mis gaat bij de providers wat hopelijk leidt tot betere wetgeving t.a.v. bescherming klant.
Tip
Voortaan een kopie maken van alles wat u opstuurt naar bedrijven. Dan kunt u bij zoekraken weer een kopie van de kopie maken en nog eens toesturen < sigh >
Ik heb nu uit voorzorg naast dossier blunders bij Telfort, nu ook dossier met kontrakten etc van Ziggo, zodat mocht er iets fout gaan ik alles gemakkelijk op volgorde terug kan vinden.
Dan ook hierover een klacht indienen bij Consuwijzer.nl
Opta krijgt dan beter beeld van wat er zoal mis gaat bij de providers wat hopelijk leidt tot betere wetgeving t.a.v. bescherming klant.
Tip
Voortaan een kopie maken van alles wat u opstuurt naar bedrijven. Dan kunt u bij zoekraken weer een kopie van de kopie maken en nog eens toesturen < sigh >
Ik heb nu uit voorzorg naast dossier blunders bij Telfort, nu ook dossier met kontrakten etc van Ziggo, zodat mocht er iets fout gaan ik alles gemakkelijk op volgorde terug kan vinden.
Ik kan melden dat wij nu digitale tv thuis hebben! Twee weken terug werd de receiver bezorgd. Helaas waren ze wel vergeten er een smartcard bij te leveren. Na bellen was het enige dat ik kon doen zelf een smartcard kopen anders ging het weer 10 (!) dagen duren. Na twee weken was ons proefabonnement verlopen en kregen we ook een E19 error, terwijl ik dacht dat we gewoon op ons eigen abonnement aan het kijken waren.
Gelukkig was dat snel verholpen en zitten we nu in een aanbieding waarbij we 2 mnd alle paketten gratis kijken (hoewel we volgens mij niet alle paketten kunnen zien). Maar ik laat het hierbij. Na 5 weken, talloze telefoontjes en een hoop ergernis hebben we nu digitale televisie...
Ik wens de rest nog veel succes!
Gelukkig was dat snel verholpen en zitten we nu in een aanbieding waarbij we 2 mnd alle paketten gratis kijken (hoewel we volgens mij niet alle paketten kunnen zien). Maar ik laat het hierbij. Na 5 weken, talloze telefoontjes en een hoop ergernis hebben we nu digitale televisie...
Ik wens de rest nog veel succes!
Ook wij hebben klachten over Ziggo. Na jaren behoorlijk tevreden te zijn geweest over Casema (wij hebben internet en HD tv ) is dat nu voorbij. Voor ons geen HD tv meer op dit moment. Mogelijk is de smartcard kapot of de digitale ontvanger, maar ontvangen doet het niet meer. We krijgen allerlei vage meldingen over de smartcard. Natuurlijk hebben we diverse malen geprobeerd te bellen met Ziggo, maar je kunt nog makkelijker de koningin aan de lijn krijgen. Wachttijden van meer dan 20 minuten zijn eerder regel dan uitzondering. Daar zitten we dan zonder HD tv (die wel moet worden betaald natuurlijk) geen service en maar weer analoog kijken. We denken er hard over Ziggo de deur uit te doen en een schotel te nemen. Geen beste beurt dames en heren van dit nieuwe bedrijf!
Ziggo schriftelijk aangetekend met ontvangstbevestiging in gebreke stellen. Hen drie weken de tijd geven alles te herstellen.
Aangeven dat mocht dit niet lukken u na drie weken het contract HD TV + evt Digitale tv beëindigt.
Dit dan weer schriftelijk en aangetekend doen. Evt inclusief de smartcard. Dan verzekerd verzenden.
Aangeven dat mocht dit niet lukken u na drie weken het contract HD TV + evt Digitale tv beëindigt.
Dit dan weer schriftelijk en aangetekend doen. Evt inclusief de smartcard. Dan verzekerd verzenden.
Dank voor uw reactie! Intussen zijn we overgestapt naar Digitenne van KPN. Eerst een maand gratis op proef en als het bevalt kunnen we kijken naar 23 zenders voor ongeveer 6.50 euro p/m. De opzegbrief naar Ziggo is al weg. We zijn de eindeloze error meldingen, storingen en nu weer de kapotte smartcard meer dan zat. Er melding van maken kan helemaal niet omdat de helpdesk onbereikbaar is en de klachtenmail niet werkt. Wel gaat er nog een aangetekende brief weg wegens wanprestatie, aangezien we nog 1 maand moeten betalen. Wij zijn helemaal klaar met Ziggo, dan maar minder zenders en geen HD tv meer, dat hebben we er wel voor over!