Vanwege problemen met de Ziggo administratie zijn de zenders van het digitale standaardpakket tijdelijk vrijgeschakeld. Dit blijkt echter ook onvoorziene gevolgen te hebben voor enkele types PVR's (Siemens en Cisco)
Deze PVR's kunnen momenteel geen opnames of timeshifts maken van de zenders uit het Ziggo standaard pakket.
Hoewel de helpdesk misschien anders beweert ligt het dus niet aan je decoder!
Voor meer informatie:
Ziggo-Gebruikers.nl: PVR (Siemens): E101-29 Timeshift of Opname weer niet toegestaan!!
Ziggo-Gebruikers.nl: PVR (Siemens): Geen opname
Ziggo-Gebruikers.nl: Cisco 8455DVB Storing Kan niet opnemen
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo: Opnameblokkering Siemens en Cisco decoders
Ziggo: Opnameblokkering Siemens en Cisco decoders
Laatst gewijzigd door Doman op 10 dec 2008 19:22, 3 keer totaal gewijzigd.
Re: Ziggo: Opnameblokkering Siemens en Cisco decoders
... en Ziggo heeft het na 10 dagen nog steeds niet opgelost...
Re: Ziggo: Opnameblokkering Siemens en Cisco decoders
Er wordt gezegd dat het waarschijnlijk to februari kan gaan duren voordat er een oplossing is.
Tot die tijd kun je dus geen opnames maken, maar wel betalen.
Ik vind dat als er niet geleverd wordt er ook niet betaald hoeft te worden.
Liever heb ik dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost.
Tot die tijd kun je dus geen opnames maken, maar wel betalen.
Ik vind dat als er niet geleverd wordt er ook niet betaald hoeft te worden.
Liever heb ik dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost.
Re: Ziggo: Opnameblokkering Siemens en Cisco decoders
Hier idem dito. Ziggo heeft het probleem veroorzaakt en presteert het al om 10 dagen lang bezig te zijn met het oplossen van het probleem. Wat gaat er mis:
1) Ziggo communiceert op geen enkele wijze over de voortgang van het oplossen van het probleem;
2) Ziggo communiceert niet over de termijn waarop een oplossing wordt verwacht.
3) Ziggo verwacht dat de klant dit allemaal accepteert, maar ik heb geen PVR gekocht van 400 euro die niet kan opnemen.
Ik verwacht dat ik mijn niet werkende PVR gewoon terug kan sturen als vrijdag het probleem niet is opgelost (duurt dan al 12 dagen!!) en mijn geld direct terug krijg.
Lees het Ziggo forum ter leering en vermaak:
http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showth ... 39&page=27
1) Ziggo communiceert op geen enkele wijze over de voortgang van het oplossen van het probleem;
2) Ziggo communiceert niet over de termijn waarop een oplossing wordt verwacht.
3) Ziggo verwacht dat de klant dit allemaal accepteert, maar ik heb geen PVR gekocht van 400 euro die niet kan opnemen.
Ik verwacht dat ik mijn niet werkende PVR gewoon terug kan sturen als vrijdag het probleem niet is opgelost (duurt dan al 12 dagen!!) en mijn geld direct terug krijg.
Lees het Ziggo forum ter leering en vermaak:
http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showth ... 39&page=27
Re: Ziggo: Opnameblokkering Siemens en Cisco decoders
Tja, triest dit. Ziggo adverteerd eerder dit jaar pagina groot in een afgekochte Veronica gids voor interactieve TV met HD decoders en juist die decoders kunnen hun belangrijkste functionaliteit nu al 10 dagen niet: opnemen.
En dit zou tot februari gaan duren?
Wordt tijd het apparaat terug te sturen. Van de uitrol van dat nieuwe Interactieve TV platform komt dus niets terecht.
En dit zou tot februari gaan duren?
Wordt tijd het apparaat terug te sturen. Van de uitrol van dat nieuwe Interactieve TV platform komt dus niets terecht.
Re: Ziggo: Opnameblokkering Siemens en Cisco decoders
De problemen blijken momenteel weer opgelost te zijn, de Cisco en Siemens bezitters kunnen hun PVR dus weer normaal gebruiken.
Ziggo-Gebruikers.nl - Cisco 8455DVB: Opnemen werkt weer.
Ziggo-Gebruikers.nl - Siemens Gigaset M750 (PVR): Opnemen werkt weer.
Ziggo-Gebruikers.nl - Cisco 8455DVB: Opnemen werkt weer.
Ziggo-Gebruikers.nl - Siemens Gigaset M750 (PVR): Opnemen werkt weer.
Re: Ziggo: Opnameblokkering Siemens en Cisco decoders
Ondanks dat het weer mogelijk is om op te nemen met een Cisco decoder worden programma's die ik ingesteld heb om op te nemen (5 minuten eerder beginnen en 5 minuten later eindigen) niet volledig opgenomen volgens mijn instellingen. Wie weet hoe dit mogelijk is? Volgens Ziggo zit er een fout in de software; nu staat er dus een dure decoder met digitale tv waar ik niet fatsoenlijk mee kan opnemen. Wat moet ik beginnen als Ziggo zegt dat het aan de software ligt en niet aan de hardware?!