Helaas heb ik de foute keus gemaakt om mijn huidige telefoon en internet abonnement op te zeggen en over te stappen naar alles in 1 plus van Ziggo.
Nu zijn we inmiddels 4 weken verder en 8 (!) telefoontjes naar Ziggo verder. Dat is nog niet het ergste, 1 telefoontje duurt gemiddeld 45 minuten.
Per saldo ben ik € 89 lichter en heb alleen internet... Ik kan niet gebeld worden en de HD tv kon niet worden geinstalleerd, terwijl ik toch echt een Samsung LED tv heb. Bovendien zit ik nog aan mijn huidige internet en telefoon abonnement vast, omdat Ziggo vergeten was dit op te zeggen.
Medewerkers van de verschillende callcenters geven diverse oplossingen aan waar zij niet toe gemachtigd zijn en per saldo wordt er niets geregeld. Mijn laatste telefoontje met het callcenter was ander half uur geleden en ik zou direct terug gebeld worden. Misschien dat ze naar mijn vaste nummer bellen...
Ben ten einde raad...
Ik kan niet garanderen dat ik alles voor je op kan lossen, maar als je me een privébericht stuurt met je klantgegevens en een telefoonnummer waarop ik je kan bereiken (klik onder dit bericht op PB), dan zal ik het voor je uitzoeken. Mogelijk kan ik nog iets voor je betekenen.
Je hebt je PB-functie uitgeschakeld in je profiel, vandaar even een openbaar bericht.
Er zijn een aantal afspraken met je gemaakt door de klantenservice, hier kan ik niet tussenkomen/inbreken om weer dingen te gaan veranderen. Even afwachten dus.
De Samsung UE32B6000VPXXN is wel gecertificeerd, dus een CI+-module blijft nog steeds een optie.