LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo pakt haar klanten opnieuw

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
mrlavo
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 feb 2010 09:51

Ziggo pakt haar klanten opnieuw

Ongelezen bericht door mrlavo »

Uw nieuwe factuur van Ziggo is online beschikbaar. Hierop vindt u uw abonnementskosten voor de komende maand en uw eventuele verbruikskosten over de afgelopen periode terug.

Wilt u uw factuur bekijken?
Log dan in via www.ziggo.nl/mijnziggo op MijnZiggo. U heeft hiervoor uw gebruikersnaam en wachtwoord nodig. Heeft u nog geen inloggegevens voor MijnZiggo? U maakt snel en eenvoudig op onze website, www.ziggo.nl/account/registreren , een MijnZiggo-account aan. Houd hiervoor uw klantnummer 12544589 bij de hand. Bent u uw gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten? Ga dan naar www.ziggo.nl/account/vergeten om uw inloggegevens op te vragen. Ook hierbij heeft u uw klantnummer XXXXXXXX nodig.

Facturen per post?
Via MijnZiggo kunt u uw facturen van de afgelopen 12 maanden inzien en afdrukken. Ontvangt u toch liever een factuur via de post thuis? Tegen een vergoeding van 1,25 euro per factuur sturen wij u maandelijks uw papieren facturen toe.

Oudere mensen, mensen die niet zo begaan zijn met een computer worden nu weer aangepakt door Ziggo. Maandelijks moeten zij 1,25€ gaan betalen om überhaupt een factuur te krijgen. Uit controle beel ook nog eens dat hun administratie weer eens niet goed werk. Inloggen en registreren was onmogelijk!

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Ziggo pakt haar klanten opnieuw

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Dat inloggen bij Ziggo is heel vaak onmogelijk.
Is dus niet alleen bij jou hoor, als je een account wil aanmaken moet
je het klantnummer hebben, tja als je nooit geen post van hun ontvangt
hoe moet je dan in hemelsnaam je klantnummer weten dat staat namelijk
bij je online factuur. :shock:

Belachelijk dat mensen die geen pc hebben € 1,25 moeten betalen voor een
factuur !

Ziggo.......pff als het allemaal werkt is het oke maar owee als je problemen hebt dat iets niet werkt......... :twisted:
Je word van het kastje naar de muur gestuurd.

Dirkie
Berichten: 2956
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Ziggo pakt haar klanten opnieuw

Ongelezen bericht door Dirkie »

Belachelijk dat mensen die geen pc hebben € 1,25 moeten betalen voor een factuur !
Helemaal mee eens, maar bekijk het ook eens van deze kant. Mensen die geen PC hebben zullen waarschijnlijk ook geen internet hebben en ook niet bellen via internet. En dan zal er dus op hun factuur alleen een bedrag voor Televisie staan. En dat is iedere maand hetzelfde. Dus of het nu € 1,25 per maand waard is om daar een factuur voor te krijgen. Ik denk het niet.
Ook ik krijg iedere maand een mail van Ziggo, dat mijn factuur klaar staat. Ik heb er nooit naar gekeken. En ik heb wel internet en bel via internet (alleen niet via Ziggo, die zorgen er alleen maar voor dat ik analoog tv kan kijken en radio kan luisteren)

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Ziggo pakt haar klanten opnieuw

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Ze zouden klanten die geen papieren factuur meer hoeven €1,25 korting moeten geven. Temeer omdat Ziggo al zo vreselijk duur is (bron: vergelijker op internetten.nl en digitelevisie.nl).

mrlavo
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 feb 2010 09:51

Re: Ziggo pakt haar klanten opnieuw

Ongelezen bericht door mrlavo »

Dat de site voor het inloggen veelvuldig niet bereikbaar is heb ik gemerkt. Na diverse pogingen en met behulp van de ziggo helpdesk is het uiteindelijk gelukt.
Nu is het alleen jammer dat ik plotseling geheel ongevraagd wordt bestookt met reclame mail van ziggo. Nou kan ik dat relatief eenvoudig blokkeren via de spamfilter maar dan krijg ik dus ook de factuurmail niet meer. Dus opnieuw naar ziggo gebeld of het zenden van die ONGEVRAAGDE reclame kan stoppen.

Dat is helaas niet mogelijk !!!!! was het antwoord van ziggo.

Ik heb bij ziggo enkel een TV aansluiting en ik (was) ben eigenlijk redelijk tevreden. In één week tijd is dat toch aan het veranderen.

Goed bezig daar bij ZIGG :x

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Ziggo pakt haar klanten opnieuw

Ongelezen bericht door Guardian72 »

@ mrlavo,

in principe moet je spam / reclame email kunnen afmelden (via link in de mails zelf).

Als ziggo zich hier niet aan houd, is het in principe via de OPTA aan te geven (spamklacht.nl) - en kan het zelfs zo zijn dat ziggo een boete moet betalen.

mrlavo
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 feb 2010 09:51

Re: Ziggo pakt haar klanten opnieuw

Ongelezen bericht door mrlavo »

Dit spreekt toch voor zich,

Service Temporarily Unavailable
The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.


De groetjes van ZIGGO zullen we maar zeggen

mrlavo
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 feb 2010 09:51

Re: Ziggo pakt haar klanten opnieuw

Ongelezen bericht door mrlavo »

Hallo Guradian,

Deels heb je gelijk, maar de vraag is valt dergelijke mail onder het begrip spam.
Je bent abonnee bij Ziggo en deze wil je alleen maar goed informeren (zullen we maar zeggen) Het is iets anders als ik geen enkele relatie heb met ziggo en mijn persoonlijke gegeven daar nooit heb achtergelaten. Als ik dan ongevraagde mail krijg is het mijn inziens aan te merken als SPAM.

Voor mij is het hinderlijk maar andere klanten zullen het fantastisch vinden. Ik ben wel van mening dat het aan de klant is. De klant moet een keuze vrijheid hebben en de simpele mededeling dat men dergelijke mail helaas niet kan stoppen is onzin.

D2Freak31
Berichten: 68
Lid geworden op: 05 feb 2010 16:08

Re: Ziggo pakt haar klanten opnieuw

Ongelezen bericht door D2Freak31 »

mrlavo schreef:Dit spreekt toch voor zich,

Service Temporarily Unavailable
The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.


De groetjes van ZIGGO zullen we maar zeggen
En wat zou hieruit moeten blijken? Hier staat duidelijk dat de server tijdelijk onbeschikbaar is wegens of onderhoud of een enorm aantal gelijktijdige bezoekers. Gebeurd overal wel eens een keer. Zeker het feit dat elke abbonnee van ziggo nu online zijn factuur kan bekijken zal een enorme toestroom van ëxtra bezoekers met zich meenemen. Het kan zijn dat de capaciteit hiervoor onvoldoende is ingeschat en uitgebreid moet worden. Het kan ook zijn dat na 2 maand de aantallen af zullen nemen en de site weer fatsoenlijk te bereiken is. Maar uw punt is?

Als ik elke site hier moet posten die er wel eens uitligt, dan zijn we nog wel ff bezig.

JohnDeVries
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 mar 2010 01:46

Re: Ziggo pakt haar klanten opnieuw

Ongelezen bericht door JohnDeVries »

mrlavo schreef:
Dit spreekt toch voor zich,

Service Temporarily Unavailable
The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

De groetjes van ZIGGO zullen we maar zeggen

En wat zou hieruit moeten blijken? Hier staat duidelijk dat de server tijdelijk onbeschikbaar is wegens of onderhoud of een enorm aantal gelijktijdige bezoekers. Gebeurd overal wel eens een keer. Zeker het feit dat elke abbonnee van ziggo nu online zijn factuur kan bekijken zal een enorme toestroom van ëxtra bezoekers met zich meenemen. Het kan zijn dat de capaciteit hiervoor onvoldoende is ingeschat en uitgebreid moet worden. Het kan ook zijn dat na 2 maand de aantallen af zullen nemen en de site weer fatsoenlijk te bereiken is. Maar uw punt is?

Als ik elke site hier moet posten die er wel eens uitligt, dan zijn we nog wel ff bezig.
Ja of het is uiteindelijk gewoon geldklopperij en houden ze bewust de capaciteit van de server te laag.. Want als klanten hun facturen niet kunnen inzien zullen velen uiteindelijk die €1,25 extra gaan betalen om ze dan maar op papier te krijgen.. Het is misschien wat ver gezocht maar ik verdenk ze wel van dit soort praktijken..

Gesloten