LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Tomadje

Ziggo

Ongelezen bericht door Tomadje »

Zojuist 20 minuten a 10 cent per minuut (dus ze verdienen geld aan mij omdat ik zo netjes ben een zenderstorting te melden) om door te geven dat ons halve dorp geen SBS6, RTL5 etc. meer heeft.

Nu zegt de medewerker dat ik eventjes de kaart uit mijn TV MOET halen anders kan hij mij niet helpen...... En puntje bij paaltje zoals altijd als je Ziggo belt, het ligt aan jouw TV en niet aan Ziggo.

En als laatste kreeg ik nog de mededeling dat wanneer je de technische dienst belt je ook technisch aangelegd moet zijn anders kunnen ze je niet helpen...... nou dat was voor mij echt de druppel.

Ik heb gezegd dat ik bij deze gemeld heb dat ons halve dorp zonder een aantal zenders zit en dat ik daar ook nog voor betaald heb om dat door te geven en dat ik het aan Ziggo overlaat wat ze ermee doen. De jongeman een fijne dag gewenst en opgehangen anders was ik waarschijnlijk uit mijn vel geklapt.

Ik wordt echt gek van Ziggo en het erge is, je kunt hier niet veel anders in deze regio......

bprosman

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door bprosman »

Geen telefoon van Ziggo ? Anders bel je met 1200 gratis.

Gesloten