LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
StrooierMan
Contacteer:

Ziggo

Ongelezen bericht door StrooierMan »

Ik heb net deze mail gestuurd aan de klantenservice van Ziggo Wij worden helemaal gek van weg vallende beeld, zij er meer mensen in regio Heemstede, Haarlem met het zelfde probleem? Misskien massaal abonnementen betalingen stop zetten? Zou dat helpen?

Geachte Ziggo,
Helaas houden jullie je niet aan je beloftes, bijna twee weken geleden is ons beloofd dat iemand van de technische afdeling contact met ons zou opnemen in verband met beeld storingen, waar wij al maanden last van hebben. Maar ja na het lezen van diversen forums snap ik het wel, dit is gewoon jullie manier van omgaan met klanten. (Tros Radar en Kassa) Jullie leveren een half product maar wij betalen keurig elk maand het volle bedrag, of moeten wij de Ziggo normen handhaven en betalen wanneer het ons uitkomt?
Tenslotte: Wanneer komt de technicus? Neem aan dat het volgende week wordt?
Geen telefonische beloftes meer, ik wens een uitleg en antwoord per mail of gewone post.
Laten we hopen dat den Haag snel kabel rechten vrijgeeft, dan zullen wij met duizenden andere ontevreden Ziggo klanten overstappen naar een andere provider. Ik zelf ben bezig te infomeren over schotel TV (betere Digital kwaliteit en goedkoper)
Uiteraard zal ik deze brief (samen met de duizenden andere ontevreden klanten) naar de Radar en Kassa forum op sturen.
Getekend een zeer ontevreden,
D.Ryan

TdeHond

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door TdeHond »

Storneren leidt tot stopzetten alle diensten die u van Ziggo afneemt. Lijkt mij niet handig.

Wet_implementatie_Europees_regelgevingskader_elektronische_communicatie_(13-05-2004)_(stb189).pdf
[7.1"g. de schadevergoedingsregeling of terugbetalingsregeling die geldt
indien de overeenkomst, voor zover het het kwaliteitsniveau van de
geleverde dienst betreft, niet wordt nagekomen,"]
U kunt kijken wat u in de AV kunt terugvinden t.a.v. schadevergoeding omdat in de kwaliteit van de verleende dienst ernstig is tekort geschoten. Er werd n.l. gedurende .... dagen kwalitatief slecht beeld geleverd zonder dat er inspanningen verricht werden e.e.a. zo spoedig mogelijk te herstellen.
Hierbij geldt dat de wet boven de A.V. staat

Schriftelijk aangetekend liefst met ontvangstbevestiging om gedeeltelijke restitutie abonnementsgeld vragen.

Gesloten