De door ziggo geleverde humax decoder gaf binnen 2 uur de geest.
Wacht sinds 13 november op een nieuwe die me in 5 gesprekken met 5 verschillende help desk medewerkers is toegezegd.
Blijkbaar is de standaard procedure als volgt:
1) excuses aanbieden
2) snelle levering toezeggen (binnen 1 week)
3) vervolgens niets doen en procedure herhalen als de klant zich weer meldt.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ziggo
Re: ziggo
Stuur via Email of gratis 0800 aanmeld nummer zonder kosten en betaal niet voor deze maand, niets geleverd en dus wanprestatie...
Soms is opzeggen en nieuwe aanvragen beter en sneller....
Ziggo, grotere firma met nog grotere problemen....!
Soms is opzeggen en nieuwe aanvragen beter en sneller....
Ziggo, grotere firma met nog grotere problemen....!
Re: ziggo
Slecht werk dat Ziggo u niet direct een nieuwe decoder stuurt, het is een puinhoop daar!, ik heb bij hen ook een decoder (Samsung) in reparatie, nu maar hopen dat ik deze weer terug krijg,
Misschien is er aan die Humax nog wat te doen,
Kijk even op de Humax website, veel Humax decoders gaven wel eens de "geest" door foute firmware,
Ga de procedure na die Humax in de link schrijft, dan is het apparaat weer in orde, wel even de nieuwe software binnenhalen, dan krijgt u dit probleem niet meer,
Deze firmware is gemakkelijk down te loaden via de televisie kabel, de decoder regelt het allemaal,
Zeer waarschijnlijk hoeft er niks teruggestuurd te worden, wanneer de decoder met de juiste firmware is voorzien is deze perfect in orde, en krijgt u geen problemen meer,
Veel succes en vriendelijke groeten,
Link Humax; http://www.myhumax.nl/service.htm
Misschien is er aan die Humax nog wat te doen,
Kijk even op de Humax website, veel Humax decoders gaven wel eens de "geest" door foute firmware,
Ga de procedure na die Humax in de link schrijft, dan is het apparaat weer in orde, wel even de nieuwe software binnenhalen, dan krijgt u dit probleem niet meer,
Deze firmware is gemakkelijk down te loaden via de televisie kabel, de decoder regelt het allemaal,
Zeer waarschijnlijk hoeft er niks teruggestuurd te worden, wanneer de decoder met de juiste firmware is voorzien is deze perfect in orde, en krijgt u geen problemen meer,
Veel succes en vriendelijke groeten,
Link Humax; http://www.myhumax.nl/service.htm