LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ZIGGO

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Bert Peeters
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 nov 2008 15:22

ZIGGO

Ongelezen bericht door Bert Peeters »

Op 18-12 krijgen wij een wijzigingsbrief waar wij niets van wisten. wij hebben geen wijziging doorgegeven.
Volgens de helpdesk was de wijziging per internet aangevraagd. Wij hebben aangegeven dat wij geen wijziging hadden aangevraagd en dit ook niet van plan zijn.
Alles zou terug gedraaid worden. Dit is dan ook gedaan, maar vandaag hebben we opeens weer Film1, Sport1 en Digitaal totaalpakket. Hoe kan dat nu.
Wij vinden het een brutaliteit dat zomaar een pakketuitbreiding plaats vindt terwijl wij dit niet vragen.
Wat moeten we doen?
Wij hebben diverse malen vandaag ZIGGO proberen te bereiken maar zonder resultaat.

Zie onderstaande mail,

Jullie hebben een wijzigingsformulier gemaakt op 16-12. die wij ontvangen hebben op 18-12 waarbij wij Film1, Sport1 en Digitaal totaalpakket zouden hebben besteld per internet.
Wij hebben toen we de brief kregen direct gebeld en er is ons beloofd dat dit weer terug gezet werd. Wij hebben alleen Kennis en Nieuws.
Tot onze verbazing controleren we weer vandaag en er staat weer alles op. Telefonisch kan ik U niet bereiken. Wij hebben niet sport 1 totale pakket en Film1 besteld.
Hiervoor wensen wij ook niet te betalen.
Gaarne bericht.
H.G.L. Peeters

Wat kunnen we hier tegen doen?

JeanC
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 dec 2008 12:09

Re: ZIGGO

Ongelezen bericht door JeanC »

Sorry geen oplossing maar ik heb eenzelfde klacht / vraag.
Vorige zomer heb ik een ziggo tv abonnement genomen. Daarbij werd abusievelijk ook het tv digitaal pakket in opgenomen. Destijds heb ik daarover gebeld en werd dit hersteld.
Nu krijg ik echter sinds oktober weer 10 euro per maand voor dit pakket afgeschreven wat ik niet wil hebben. Communicatie hierover schijnt onmogelijk, na eindeloze wachtrijen wordt gezegd dat de wijzigingen doorgevoerd zijn maar nog steeds wordt gefactureerd.
Zojuist hoorde ik dat de wachtrij 17 minuten is. Email kun je vergeten, dat wordt nooit beantwoord.
Dit is toch gewoon diefstal. Wat kan men hiertegen doen?

Edit: Ik heb de laatste incasso laten storneren. Je kunt niet ene gedeelte van een incasso laten storneren maar toevallig is dat bedrag precies wat ik in totaal teveel heb betaald. Bij storneren wordt een reden meegegeven, in dit geval 'onjuist bedrag', misschien dat ze dat eens wakkerschud.

Gesloten